Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי ההסברים של NGK ואחרים התופעה הזו לא מהווה בעיה ומצויין במפורש שלעיתים קרובות היא מאובחנת בצורה שגויה כבריחת גזים.

פורסם
לפי ההסברים של NGK ואחרים התופעה הזו לא מהווה בעיה ומצויין במפורש שלעיתים קרובות היא מאובחנת בצורה שגויה כבריחת גזים.

אמת, אני מכיר את ההסבר, מצד שני בו נבחן כמה עובדות. המצתים האלו רק שבוע על הרכב ורק מצת בודד מציג את התופעה.,אותו מצת גם לא ניראה תקין לגמרי כמו השאר, מפויח יותר ויש גם הצטברות קלה של משקע על האלקטרודה השלילית.

 

זו גם לא הפעם הראשונה שאני נתקל בזה, ברכב שיש לו בעיות של הצתה או מנוע, שרק מצת אחד מציג corona stain ובמקרה נמצאת גם תקלה באותו צילינדר בו הוא היה מתוקן. כך שהסימן הזה גם מאפיין תקלה כלשהי בעבודת המנוע.

 

אם הייתי רואה את זה על כל המצתים שפורקו לצורך החלפה שגרתית ובצורה שווה על כולם, לא הייתי מייחס לזה חשיבות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון

כשהחלפתי את הכויילים, החלפתי בין המצתים שבתמונה.

היום החלפתי את חוטי ההצתה על הדרך הוצאתי את הפלאג מצילינדר 2 שבו היתה הבעיה

והנה התמונות שלו.

P1010075.JPG

P1010074.JPG

P1010070.JPG

פורסם
תודה רבה,

כויילים החלפתי וחוטי הצתה בדרך מאנגליה.

 

כבר הפחידו אותי שצריך לעשות ראש מנוע.

אני מקווה שהזמנת חוטי הצתה באיכות טובה ולא AFTERMARKET או משהו כזה

חוטים באיכות נמוכה יכולים לגרום לבעיות אחרות יותר מעצבנות (מנסיון מר)

פורסם
Aftermarket זה דווקא איכות מעולה. אתה מתכוון לחליפי זבל.

 

בכל מקרה הפלאג שבתמונות נראה תקין.

הזמנתי קויל אפטר מרקט לאופל אסטרה והוא היה יותר זבל מהמקולקל שהחלפתי.

שלחתי חזרה לאיביי ושלחו לי תוצרת ברו

אין מה להשוות בכלל

ואולי אתה קבוע מנסיונך שזה "איכות מעולה" הרי זה לא מותג אפילו זה כביכול "ללא מותג" אז זה משתנה ממומצר למוצר.

פורסם

ההסבר הזה לא אומר מספיק. אני אתן לך דוגמה שאתה מכיר:

 

נניח שאת סליל ההצתה המקורי באופל מייצרת חברת TEMIC (אני לא יודע אם זה באמת נכון).

אתה רוצה להחליף סליל וקונה של חברת BERU. אתה חושב שהוא יהיה מוצר זבל?! ממש לא.

 

עוד דוגמה- נניח שקלאץ' מקורי מייצרת חברת Valeo ואתה מחליף אותו לקלאץ' של חברת LUK. אתה חושב שהוא יהיה זבל?! שוב ממש לא.

 

נכון ש-OEM כמעט בוודאות יהיה איכותי מאד (אלא אם יש תכנון בעייתי), אך יש מוצרי Aftermarket מחברות מעולות (שהן לרוב גם יצרניות OEM של רכבים או דגמים אחרים).

 

לצד זה יש את ה-Aftermarket של חברות עלומות וזבאאלה סיני.

×
×
  • תוכן חדש...