Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי הבוקר עברתי בצומת קדרים לאחר תאונת הדרכים בה היה מעורבים 2 רכבים אחד מהם סקודה אוקטביה של משטרת ישראל, והשניה רכב אזרחי מסוג טויוטה קורוה.

מהצילומים באינטרנט נראה שהסקודה שמרה על תא נוסעים שלם, והשאירה בחיים את קצין המשטרה, לעומת הקורולה אשר התפרקה לחלוטין והנהג שלה נהרג בתאונה.

 

מה דעתכם על מראה הרכבים מבפנים ?

קיים הבדל תהומי בין מצב הסקודה למצב הטויוטה, במקרה הזה ההבדל בין חיים למוות כאשר יש לשים לב שנהג הטויוטה הוא זה שסטה לכיוון הסקודה ונכנס חזיתית בצד הנהג שלמרבה הפלא נותר בסקודה שלם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עפ"י התמונות נראה שהקורולה דווקא קרסה חיצונית בצורה סבירה (אמנם פחות מהסקודה אבל אנחנו לא יודעים מי התנגש במה באיזה עוצמה).

 

דווקא בסלון יש הבדלים תהומיים אבל כאשר אתה משווה נזק שנגרם לרכב כתוצאה ממבחן ריסוק אשר זהה ל 2 הרכבים, אפשר להשוות רמת קריסה, מתאונה שכזאת, אין שום בסיס להשוואה.

 

1947039409_1010679268.JPG

 

1478036528_444969724.JPG

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שתיהן קרסו יחסית לסיטואציה בצורה סבירה.

 

כמו שזה נראה בתמונות החזית של הסקודה פגעה קצת בזוית בקורולה ולכן ניתן לראות את צד ימין של הקורולה יותר פגוע מצידה השמאלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אכן תמונות קשות, מעניין כיצד קרתה ההתנגשות.

 

עפ"י YNET, נהג הרכב הפרטי יצא לעקיפה על משאית(כמו שניתן לראות בתמונות, על קו הפרדה רצוף) והתנגש חזיתית בניידת.

 

דרווין שוב מוכיח את צדקתו, רק חבל שקצין משטרה נפגע באורח קשה בדרך.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בהחלט תא הנוסעים נשאר יחסית שלם באוקטביה, כמעט ללא פגע ואפשר לזהות אותו היטב, הקורולה התפרקה לגמריי, מפחיד.

עצם זה שתא הנוסעים נשאר שלם יחסית באוקטביה, העלה את סיכויי ההשרדות של השוטר (ועובדה, שהוא בחיים).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פשוט נורא איך נמחצו המנועים.

השוטר (ללא חגורת בטיחות? כך היה כתוב בתגובות, אולי "אחד שיודע"...) צריך לשלוח תעודת הוקרה לסקודה ולאלוהי VAG.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עם כל הכבוד ל"אחד שיודע" (ואין ממש כבוד), לא נשמע לי סביר שבתאונת חזית כזו אפשר היה לשרוד ללא חגורת בטיחות.

 

התמונות אכן קשות מאוד, תאונות חזית הן תאונות עם אנרגיה עצומה ונזק קטסטרופלי, וזה כבר לא משנה מי אשם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
עם כל הכבוד ל"אחד שיודע" (ואין ממש כבוד), לא נשמע לי סביר שבתאונת חזית כזו אפשר היה לשרוד ללא חגורת בטיחות.

 

התמונות אכן קשות מאוד, תאונות חזית הן תאונות עם אנרגיה עצומה ונזק קטסטרופלי, וזה כבר לא משנה מי אשם.

שאלה: 2 המכוניות יש 5 כוכבי בטיחות? (לא זוכרת כמה קיבלה הקורולה החדשה)

פורסם

מה הקשר בין תאונה כזאת לכוכבי בטיחות? הקינימטיקה שהייתה מעורבת כאן היא פי כמה מסף מבחני ריסוק.

 

בשורה התחתונה שני תאי הנוסעים נשארו שלמים באופן יחסי, זה שהמכוניות נראות כמו אחרי הפצצה גרעינית היא רק עדות לשיפור הגדול שהושג בבטיחות פאסיבית בשנים האחרונות.

 

לא ברור לי אם פותח השרשור (שוב) משתמש באג'נדה שלו כנגד טויוטה, אבל מה שבטוח הוא שבלי לדעת את כל הגורמים לתאונה (כמו המהירויות שנסעו בהם כלי הרכב, זווית הפגיעה, משקל הרכבים) אי אפשר להסיק דבר וחצי דבר באשר לבטיחות הרכבים המעורבים בתאונה הזו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה הקשר בין תאונה כזאת לכוכבי בטיחות? הקינימטיקה שהייתה מעורבת כאן היא פי כמה מסף מבחני ריסוק.

 

בשורה התחתונה שני תאי הנוסעים נשארו שלמים באופן יחסי, זה שהמכוניות נראות כמו אחרי הפצצה גרעינית היא רק עדות לשיפור הגדול שהושג בבטיחות פאסיבית בשנים האחרונות.

 

לא ברור לי אם פותח השרשור (שוב) משתמש באג'נדה שלו כנגד טויוטה, אבל מה שבטוח הוא שבלי לדעת את כל הגורמים לתאונה (כמו המהירויות שנסעו בהם כלי הרכב, זווית הפגיעה, משקל הרכבים) אי אפשר להסיק דבר וחצי דבר באשר לבטיחות הרכבים המעורבים בתאונה הזו.

 

איתמר.

מהווה אינדיקציה כללית, מניחה שדייהו אבוואו עם כובב בטיחות בודד היה מתרסק עד הפגוש האחורי

פורסם

אני לא מומחה גדול בחקר תאונות דרכים, אבל שימו לב שהפגיעה במכסה המנוע של האוקטביה היא לכל רוחבו, ואילו בטויוטה הפגיעה היא צידית יותר ולכן היא ניזוקה קשה יותר.

שני המכוניות נחשבות לבטוחות מאד, אבל ישנם פרמטרים נוספים כמו מצבם הבריאותי של הנהגים, זווית ההתנגשות, מצב עומס הרכב ועוד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

"היה מנוע? מה לא הבאת גרר?"

 

אז איפה המנוע של הסקודה?

מצד אחד כל תא המנוע נמחץ עד השמשה, מצד שני תא הנוסעים שלם למדי וכך גם הדש בורד. ובכל זאת גם במהירות של 300 ק"מש קצת קשה למחוץ/להעלים בלוק מנוע. אז איפה המנוע?

 

המנוע של הטויוטה גם בחלקו אבד יחד עם המנוע של הסקודה, בחלקו נשאר במקומו ובחלק החליט להתיישב במושב הנוסע ליד הנהג המנוח.

פורסם
לא ברור לי אם פותח השרשור (שוב) משתמש באג'נדה שלו כנגד טויוטה, אבל מה שבטוח הוא שבלי לדעת את כל הגורמים לתאונה (כמו המהירויות שנסעו בהם כלי הרכב, זווית הפגיעה, משקל הרכבים) אי אפשר להסיק דבר וחצי דבר באשר לבטיחות הרכבים המעורבים בתאונה הזו.

 

זו קצת התחסדות.

 

מהווה אינדיקציה כללית

 

בדיוק כך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...