Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי את הרכב הנ"ל ורציתי לדעת אם קיים ציפ שמוסיף כוח ומומנט משמעותי?

 

אם כן מה הטווח מחירים ואיפה קונים אותו..?

 

:idea:

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנועים אטמוספריים לעד זוכים לעליה מתונה יותר בהספק בעקבות משחק עם מחשב המנוע לעומת רכבים מוגדשים.

 

אם משתלם או לא? זה כבר אינדיבידואלי.

פורסם

אולי לא יוסיף המון, אבל לקנות 5-8 כ"ס בסביבות 2000 ש"ח נשמע כמו עסקה לא רעה.

אם אני לא טועה ניתן להתקין גירסת נסיון.

שווה או לא אתה תחליט.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

דווקא לדעתי 5-8 כ"ס (אגב אתה אופטימי מאוד) וטיפת מומנט בעבור 2000 ש"ח הם עסקה מאוד רעה...

מדובר על רכב עם בערך 100 כ"ס, 105 כ"ס לא יניבו שיפור בכלום.

זה לא שמעלים פה רכב של 150 ל180...

הוא לא ירגיש כלום, אלא רק ילחץ יותר על הגז כתוצאה משיפור פסיכולוגי.. מכאן הדבר היחיד שיקרה הוא יותר כסף על דלק...

פורסם

דווקא ברכבים אטמוספריים אחד היתרונות הנוספים של מיפוי מחשב המנוע מחדש הוא חיסכון בדלק לצד עליית הספק צנועה.

 

max2005b, על מה אתה מבסס את דעותיך?

פורסם
דווקא לדעתי 5-8 כ"ס (אגב אתה אופטימי מאוד) וטיפת מומנט בעבור 2000 ש"ח הם עסקה מאוד רעה...

מדובר על רכב עם בערך 100 כ"ס, 105 כ"ס לא יניבו שיפור בכלום.

זה לא שמעלים פה רכב של 150 ל180...

הוא לא ירגיש כלום, אלא רק ילחץ יותר על הגז כתוצאה משיפור פסיכולוגי.. מכאן הדבר היחיד שיקרה הוא יותר כסף על דלק...

 

 

 

תגיד אדון,

יש לך בכלל מושג על מה אתה מדבר ?

שיפור מנוע אטמוספרי מ100 כ''ס ל105-108 זה מכובד מאוד.

וסכום של 2000 שקל הוא לא יקר בכלל לאומת השיפור.

 

מצד שני, יש לנו פה עסק עם בחור שחושב שהיונדאי שלו ''חזקה מאוד'', אז מה אני מתעצבן.

פורסם
תגיד אדון,

יש לך בכלל מושג על מה אתה מדבר ?

שיפור מנוע אטמוספרי מ100 כ''ס ל105-108 זה מכובד מאוד.

וסכום של 2000 שקל הוא לא יקר בכלל לאומת השיפור.

 

מצד שני, יש לנו פה עסק עם בחור שחושב שהיונדאי שלו ''חזקה מאוד'', אז מה אני מתעצבן.

 

איפה ראית פה שהוא כתב שהיונדאי שלו ''חזקה מאוד'' ?!

 

ואני מסכים איתו ששיפור של 5-8 כ"ס יהיה מורגש מעט מאוד ,ולכן עדיף להישאר בלי צ'יפ ולחסוך 2000 ש"ח.

פורסם

אתה יודע כמה יציאות ובילויים זה 2,000 שקלים...

לא חבל לזרוק אותם לפח?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יוני יא קמצן, אתה כבר ממזמן לא חייל, תתחיל לשפוך כסף :lol:

 

לגבי פותח השרשור, המנוע שלך אאל"ט עומד על 105 כ"ס קח בחשבון אם תוסיף צ'יפ אתה "מקפיץ" את ההספק בין 5 ל-8 כ"ס שזה על מנוע אטמוספרי יחסית מכובד, אך לא ייתן לך תחושה יותר מידיי מספקת, בעיקר פסיכולוגית.

אם אתה מחפש לשפר משמעותית את הרכב אז תצטרך להשקיע קצת יותר מ2000 שקל על צ'יפ.

 

בלי שום קשר אכן קיימת גרסה נסיונית להתקנה שכדאי שתבדוק לך ותיווכח בעצמך אם אתה שם לב להבדל. ייתכן ותרגיש משהו משמעותי במידה ואתה כבר מכיר את הרכב בצורה טובה

Confidence In Motion

פורסם

אני בספק אם תרגיש הבדל.

 

פאפא קלרוס, לך יצא לנסוע עם רכב כמו האיביזה לפני ואחרי עדכון תוכנה? כי באמת שלא מרגישים כלום.

 

זה לא שזה אופנוע שיחסית למשקל שלו כל 5 כ"ס משנים משהו. זה רכב ששוקל טון, עוד 5 כוח סוס לא ישנו כלום.

Got To love It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...