Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם נהגת על I20 כרכב הדגמה, נסעת על הדגם הפשוט.

הפשוט זה אומר צמיגים צרים מאוד, ללא סאן רוף, ללא ג'אנטים.

הצמיגים תורמים לאיכות נסיעה שונה לחלוטין מהדגם הרגיל.

הריפודים שונים, הגרסה הידנית מגיבה אחרת לגמרי.

מה שאני מנסה להגיד שגם אם נסעת על I20 נסעת על דגם שהוא רחוק משלי בכמה פרמטרים קריטיים שמשנים את כל ההרגשה של הרכב...

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקס אני בכלל לא מבין איך אתה משווה בין שני רכבים. מעבר ל 0-100 יש כל כך הרבה דברים.

א. אתה משווה בין רכב ששוקל 1000 קילו לרכב ששוקל 1360 קילו.

ב. המומנט שלך מתקבל ב 4200 סל"ד לעומת הגולף שמקבלת אותו ב 1500 סל"ד ושומרת עליו עד 4000 סל"ד

ג. איכות ההרכבה הנוחות ושמירת הערך

 

 

במגזין אוטו סיכמו את זה יפה:

גולף:

יתרונות: בטיחות, סטטוס, טכנולוגיה, ביצועים

חסרונות: מחיר, DSG בשידוך לחלק מהמנועים, ושוב מחיר

 

i20:

יתרונות: אבזור, פרקטיות, מחיר, בטיחות, "חבילה"

חסרונות: נוחות נסיעה עירונית, חסרת ניצוץ בנהיגה דינאמית, במנוע 1.6 לא חזקה כמצופה, הגה מלאכותי

 

דווקא בתחום הביצועים שאתה כה מתלהב ממנו, יש יתרון מובהק לגולף וגם בנתונים היבשים זה ברור.

 

כמו שנאמר, כ"ס מוכר - מומנט מנצח במירוץ.

פורסם
מקס אני בכלל לא מבין איך אתה משווה בין שני רכבים. מעבר ל 0-100 יש כל כך הרבה דברים.

א. אתה משווה בין רכב ששוקל 1000 קילו לרכב ששוקל 1360 קילו.

ב. המומנט שלך מתקבל ב 4200 סל"ד לעומת הגולף שמקבלת אותו ב 1500 סל"ד ושומרת עליו עד 4000 סל"ד

ג. איכות ההרכבה הנוחות ושמירת הערך

 

 

במגזין אוטו סיכמו את זה יפה:

גולף:

יתרונות: בטיחות, סטטוס, טכנולוגיה, ביצועים

חסרונות: מחיר, DSG בשידוך לחלק מהמנועים, ושוב מחיר

 

i20:

יתרונות: אבזור, פרקטיות, מחיר, בטיחות, "חבילה"

חסרונות: נוחות נסיעה עירונית, חסרת ניצוץ בנהיגה דינאמית, במנוע 1.6 לא חזקה כמצופה, הגה מלאכותי

 

דווקא בתחום הביצועים שאתה כה מתלהב ממנו, יש יתרון מובהק לגולף וגם בנתונים היבשים זה ברור.

 

כמו שנאמר, כ"ס מוכר - מומנט מנצח במירוץ.

 

אמת שעקומת המומנט הרבה יותר טובה בגולף וזה כמובן בעזרת הטורבו.

בלי שום קשר אני מנסה לעבור על היתרונות שמנית..

 

בטיחות - מה ההבדל חוץ מהדעה הרווחת שגרמניות הן יותר כבדות ומסיביות? 5 כוכבים במבחן ריסוק עם אותו סגמנט, אותן מערכות בטיחות.

 

סטטוס - אמת, אותי אישית זה פחות מעניין

 

טכנולוגיה - איפה זה בא לידי ביטוי חוץ מהקישור התודעתי של טכנולוגיה לרכבים יקרים

 

ביצועים - כאמור, אין הבדל משמעותי בביצועים, בטח לא כזה ששווה עוד 50 אלף שקל. הן עושות אותו דבר מ 0 ל100 וזה בשורה התחתונה הדבר היחיד שמעניין אותנו.

פורסם
אמת שעקומת המומנט הרבה יותר טובה בגולף וזה כמובן בעזרת הטורבו.

בלי שום קשר אני מנסה לעבור על היתרונות שמנית..

 

בטיחות - מה ההבדל חוץ מהדעה הרווחת שגרמניות הן יותר כבדות ומסיביות? 5 כוכבים במבחן ריסוק עם אותו סגמנט, אותן מערכות בטיחות.

 

סטטוס - אמת, אותי אישית זה פחות מעניין

 

טכנולוגיה - איפה זה בא לידי ביטוי חוץ מהקישור התודעתי של טכנולוגיה לרכבים יקרים

 

ביצועים - כאמור, אין הבדל משמעותי בביצועים, בטח לא כזה ששווה עוד 50 אלף שקל. הן עושות אותו דבר מ 0 ל100 וזה בשורה התחתונה הדבר היחיד שמעניין אותנו.

 

וכאן סיימתי את הדיון הזה איתך.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אמרת שחבר שלך קנה לפני חצי שנה גולף חדשה ושמת תמונה של גולף דור 5 בכלל, זה א'.

בלי קשר לזה שיש לנו גולפים במשפחה, באמת... אני לא משוחד בקטע הזה.

אתה לא יכול להשוות את היונדאי שלך לרכב כמו גולף. הטיעונים שלך לא שיכנעו אותי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אבל מה כל הויכוח המשעמם הזה קשור לנושא השרשור?

חשבתי שהמלחמה זה בין הפאביה לפולו, עכשיו זה בין הi20 לגולף?:-D

ובכל זאת, אמנם יונדאי עברו כברת דרך אבל מכאן ועד להשוות אותה לגולף tsi זה גובל בחובבנות ובדיחה של 1 באפריל.

אמנם הייתה לי גולף בעבר אבל שנאתי אותה וגם את היונדאי אני שונא ככה שאני נייטרלי :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הרכב שלך הוא I20 עם מסקרה. הוא עדיין I20 ולא משהו אחר. אהבתי את הייחודיות שלו (2 דלתות, ידנית וכו'...).

אתה יכול להשוות את הרכב שלך לאיביזה 1.6 ידנית מאובזרת למשל.

ביחס ל-I20 (מה שיש לך באוטו לעומת הרגילה לא משנה בכלל פה): הגולף איכותית פי 10, נוחה יותר, שקטה יותר,

מנוע עדיף בכל מצב, גיר DSG, מרווחת יותר וכו'... להיכנס לגולף לעומת להיכנס ל-I20, בחייך אין קשר.

אני מצדיק אותך בכך שצ'יפ על 1.6 אטמס' לא יתן שום דבר מורגש ששווה את הכסף.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לא שמתי לב לגבי התמונה. אבל היא דומה קופי.

לא נסעת ברכב שלי, מאיפה אתה יודע?

 

תשמע אני לא רוצה לאכזב אותך או משהו, אני לא משוחד בכלל לVW ואין לי ולא הייתה לי או במשפחה שלי גולף אף פעם, יש לנו בכלל 2 סקודות ואני בעלים שלי פיאט.

 

אבל זה כמו שתיקח 2 פונטו ספייס, אחת SX ואחת ELX

שתיהן דומות אבל שונות, לאחת 60 כ"ס ולשניה 80 כ"ס, אחת עם מושב והגה מתכווננים והשניה לא, אחת אם ריפודים יותר איכותיים ואחת לא, ואוליי עוד כמה פי'צרים קטנים.

א-ב-ל פה זה ניגמר, הבידוד רעשים אותו הדבר, הבולמים אותו הדבר, אפילו היחסי העברה בגיר אותו הדבר עם אני לא טועה.

ככה שאומנם יש ליונדאי שלך איזה שיק מגניב של רכב ידני-קופה אבל יונדאי זה יונדאי והייתי ברכב בדיוק כמו שלך (אומנם 4 דלתות) לא ליסינג ואוטומטי, לא הסכלתי על הביצועים אלא על האיכות, ואני בטוח שהאיכות בין הרכב הזה לרכב שלך היא בדיוק אותו הדבר!.

(ואני חייב לציין שהאיכות ממש לא מדהימה, וזה בעדינות, תמיד שנאתי את הפלסטיקה של יונדאי)

 

זה מקומם שאתה אומר שכולם עיוורים ובסופו של דבר מי שעיוור זה אתה שאתה מתווכח עם כול העולם שהיונדאי שלך זה שיא האיכות והיא מדהימה ומגניבה, אכן רכב יפה, ואני בטוח שנוסע נהדר עם התיבה הידנית אבל מפה ועד להשוות אותה לVW, עם כול הכבוד זאת פשוט בדיחה ואתה זה העיוור פה. (וידוע לי הבעיות של התקלפות הציפוי פלסטיק של VW אבל חוץ מזה הגולף איכותית בעשרות מונים מהיונדאי, וזאת עובדה שלא תוכל להתווכח איתה בשום דרך)

 

גילוי נאות - הרכב שלי זה פיאט פונטו ספייס ELX ידנית 80 כ"ס 16V, ואני ממש לא חושב שהיא משהו מיוחד או שהיא רכב ספורט כי אתמול חבר עם איביזה 1.6 אוטומט לא הצליח לעקוף אותי (הזוי, אבל אמיתי)

פורסם

אתה פשוט טועה ובגדול.

אתה טוען שההבדל באיכות (שאכן קיים) הוא גדול בעשרות מונים מהמציאות.

אתם עדין חיים בעידן שבו נכנסים ליונדאי ושומעים פלסטיק מתנפץ ומסתכלים על הדשבורד והוא בצבע מטאלי מגעיל כזה.

זה פשוט לא המצב ואני מבטיח לך שיש הבדל גדול בין היונדאי שאליה נכנסת לבין הרכב שלי.

 

כולם מגיעים עם דעה קדומה לרכב ואני שומע את זה כל יום : "למה הלכת על יונדאי בסוף?" "כולה יונדאי" בלה בלה.

היום ספציפית חבר אחד כזה חובב מושבע של גרמניות נכנס לרכב ויצא בדעה שונה לחלוטין.

לפני שקיבלתי את הרכב כל החברים חשבו שאני הולך לקבל ליסינגמטית מגעילה והם הופתעו בענק כשראו אותה לראשונה.

 

אז זה נכון שהגולף יותר נוחה, היונדאי באמת קשיחה יחסית וגם החתך הנמוך יחסית לא תורם. יש הרגשה יותר יוקרתית בגולף בגלל הנפח המסיבי של הרכב, בגלל הצבע בפנים שמקרין יוקרתיות. בגלל הפלסטיק על הדשבורד שאכן במידה מסוימת יותר איכותי ופחות מקרקר מאשר היונדאי. מפה לאיכותי בעשרות מונים מיונדאי המרחק עצום!

 

ה50 אלף שקל הבדל הם פשוט אבסורדיים וצורחים "אני משלם על מותג ואתה לא".

זה כמו התופעה של אנשים שלא יכולים לקנות בגדים שאין עליהם לוגו ענקי של פולו.

 

הכח של הרכב דיי זהה, הבטיחות זהה, היופי החיצוני (לטעמי) אפילו משחק לטובת היונדאי.

האבזור מנצח ביונדאי.

 

בואו נפסיק עם הדיון, במפגש הבא תיכנסו לרכב ותבינו לבד.

הבחור עם האיביזה 1.6 מצטער שהרסתי לך את הדיון! אל תקנה צ'יפ חבל על הכסף.

פורסם

מותג שמותג אבל אתה מבין שאתה משווה בין סופר מיני למשפחתית מקבוצה יקרה יותר.

והכ"ס לבדו לא עושה את ההבדל, המוממנט של הגולף טוב לאין ערוך מזה של היונדאי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ויכוח טיפשי, ננעל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...