Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשקה נפשך באיביזה חזקה ? תמכור, תחסוך ותקנה לעצמך FR/Cupra.

השינוי יגרום לך לדבר סינית.

 

כשתתרגל לעוצמה החדשה, ותרצה לשפר, השמיים הם הגבול. :twisted:

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגיד אדון,

יש לך בכלל מושג על מה אתה מדבר ?

שיפור מנוע אטמוספרי מ100 כ''ס ל105-108 זה מכובד מאוד.

וסכום של 2000 שקל הוא לא יקר בכלל לאומת השיפור.

 

מצד שני, יש לנו פה עסק עם בחור שחושב שהיונדאי שלו ''חזקה מאוד'', אז מה אני מתעצבן.

לי יש מושג על מה אני מדבר?

יש לך מושג מה זה טיונינג ואיך המחשב רכב פועל? אתה יודע מה זה צ'יפ בכלל ומה הרימפ שלו משנה? אילו פרמטרים?

 

5 וגם 7 כ"ס במנוע 1.6 אטמוספרי לא יועילו לו בכלום חד וחלק.

הוא לא ירגיש את ההבדל וגם אם כן אז זה יהיה מינורי וחסר משמעות וככל הנראה פסיכולוגי.

אני חושב שלמישהו שמחזיק רכב בעלות של 90 אלף לערך לא שווה להשקיע 2000 שקל ב"שיפור" עלק שלא שווה כלום.

בנוסף ה"שיפור" הזה מוריד לך את האחריות של הרכב, מעלה לך את צריכת הדלק באופן משמעותי ביחס לתוספת הכח המינורית שאתה מקבל. אתה בטח שואל למה זה מעלה את צריכת הדלק? כי כשאתה נוסע על רכב שאתה חושב שהוא קיבל תוספת כח משמעותית אתה תלחץ כמו אידיוט בכל רמזור.

 

אה ולגבי היונדאי, יש לי הרגשה שאם היה סמלון של VW על המכסה מנוע היית מדבר אחרת.. אבל זה בסדר יש אנשים שדעתם הקדומה נחרטת בהם.

אני לא חושב שזה סטנדרטי להוציא ממנוע 1.6 אטמוספרי 126 כ"ס ולהביא את הרכב מ0 ל100 ב9 שניות.גם אני לא חשבתי שרכב "משפחתי" קטן קוריאני ב100 אלף שקל יכול לעמוד עם VW גולף 1.4 טורבו ב150 אלף שקל אבל מסתבר שהוא כן...

אם אתה חושב אחרת, אשריך...

פורסם
לי יש מושג על מה אני מדבר?

יש לך מושג מה זה טיונינג ואיך המחשב רכב פועל? אתה יודע מה זה צ'יפ בכלל ומה הרימפ שלו משנה? אילו פרמטרים?

 

5 וגם 7 כ"ס במנוע 1.6 אטמוספרי לא יועילו לו בכלום חד וחלק.

הוא לא ירגיש את ההבדל וגם אם כן אז זה יהיה מינורי וחסר משמעות וככל הנראה פסיכולוגי.

אני חושב שלמישהו שמחזיק רכב בעלות של 90 אלף לערך לא שווה להשקיע 2000 שקל ב"שיפור" עלק שלא שווה כלום.

בנוסף ה"שיפור" הזה מוריד לך את האחריות של הרכב, מעלה לך את צריכת הדלק באופן משמעותי ביחס לתוספת הכח המינורית שאתה מקבל. אתה בטח שואל למה זה מעלה את צריכת הדלק? כי כשאתה נוסע על רכב שאתה חושב שהוא קיבל תוספת כח משמעותית אתה תלחץ כמו אידיוט בכל רמזור.

 

אה ולגבי היונדאי, יש לי הרגשה שאם היה סמלון של VW על המכסה מנוע היית מדבר אחרת.. אבל זה בסדר יש אנשים שדעתם הקדומה נחרטת בהם.

אני לא חושב שזה סטנדרטי להוציא ממנוע 1.6 אטמוספרי 126 כ"ס ולהביא את הרכב מ0 ל100 ב9 שניות.גם אני לא חשבתי שרכב "משפחתי" קטן קוריאני ב100 אלף שקל יכול לעמוד עם VW גולף 1.4 טורבו ב150 אלף שקל אבל מסתבר שהוא כן...

אם אתה חושב אחרת, אשריך...

 

אני מסכים עם רוב הדברים שלך, אך לא עם השורה המסומנת באדום.

זה שיונדאי קוריאנית מסוגלת "לעמוד" עם גולף TSI ברמזור, לא הופך אותה לטובה יותר ולא מקנה לה נקודות זכות.

הגולף טובה מהיונדאי בכמה רמות, אין שום דבר להשוות בין שתי הרכבים הללו, בשום פרמטר.

 

אה, וגם לי הייתה יונדאי, קופה, יקרה ב 60K ש"ח משלך (בשנת 2003..).

כך שאני לא בא ממקום של סטיגמה או דעה קדומה, אלה מתוך נסיון.

אם להגיד את האמת, מעבר ל"לוק" ולטיפוח ה"אגו הגברי" (של ילד בן 17) אין לרכב הזה יותר מידי מה להציע.

כנראה, שיונדאי, אני לא אקנה שוב.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
אני לא חושב שזה סטנדרטי להוציא ממנוע 1.6 אטמוספרי 126 כ"ס ולהביא את הרכב מ0 ל100 ב9 שניות.גם אני לא חשבתי שרכב "משפחתי" קטן קוריאני ב100 אלף שקל יכול לעמוד עם VW גולף 1.4 טורבו ב150 אלף שקל אבל מסתבר שהוא כן...

אם אתה חושב אחרת, אשריך...

עדכנת את הגולף שאתה עושה איתו פתיחות? :D

 

באיזה סל"ד אתה מגיע לנתון כוח הסוס הבלתי מורגש הזה ? (הרכב מרגיש כמו 1.6 רגיל פלוס מינוס , נהגתי בI30 עם מנוע כזה מאות קילומטרים)

כמה קג"מ מקסימלי ?

אולי זו גולף 122 עם אישה זקנה ? :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתם כל כך מכורים שזה מצחיק..

אין לי יותר מידי להוסיף על שטף הבולשיט שיוצא לכם על המקלדת.

הקשר בין יונדאי קופה בשנת 2003 ליונדאי I20 שלי לא קיים, מלבד הסמל.

אני מת שתסביר לי איך היונדאי שלי נופלת מהגולף בכל פרמטר. שפוך...

 

הנה השוואה בין גולף 1.4 TSI של חבר שקנה אותה ב150 אלף מהחברה לפני כחצי שנה ויונדאי I20 שלי ב102 אלף מהחברה לפני חצי שנה.

 

golfi20.png

פורסם

125 כ"ס ומומנט מקסימאלי של 16 ק"ג ... זה כבר אומר הכל.

לפג'ו ולכל יצרן אחר מנועי ה 1600 חזקים משמעותית בתחום המומנט

( היונדאי 116 ft·lb לאומת 1600 של פג'ו לדוגמא שהוא באזור ה 130 )

כן זה מאוד מורגש , יותר מנתון של ילדים כמו "כוס סוס" שבתכל"ס לא אומר כלום.

הרכב שוקל כמעט 1200 קילו , גם בעיה. מיתלים של יונדאי ... להמשיך ?

איך אפשר להשוות 1.4 TSI ( אני מקווה שאני לא טועה ) לרכב הנ"ל ? ה' יודע.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

גולף 1400 TSI באה עם 20 וקצת ק"ג מומנט ביחס ל 16 ביונדאי. מומנט אומר הכל.

אולי נהג הגולף פשוט נסע רגיל ולא לחץ ? אין היגיון בזה.

חוץ מזה נתון המומנט בגולף כבר מתקבל באזור ה 2000 סל"ד בניגוד לאזור ה 5000 סל"ד של יונדאי.

לא מסתדר לי בכלל , אם זה נכון אני רץ לקנות יונדאי.

שני הרכבים גם שוקלים אותו דבר כמעט , היונדאי קלה יותר ב 50 קילו אגב.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

כך הגולף שלו נראית (רק עם טאסות שונות ולדעתי יותר קטנות):

 

car_id_2_2.jpg

 

כך היונדאי שלי נראית:

 

hyundaii20xthumb.jpg

 

גם אם הייתי מביא עכשיו אונו 94 ושם לה סמל של VW הייתם אומרים שאין בכלל מה להשוות בין האיכות.

פורסם
לי יש מושג על מה אני מדבר?

יש לך מושג מה זה טיונינג ואיך המחשב רכב פועל? אתה יודע מה זה צ'יפ בכלל ומה הרימפ שלו משנה? אילו פרמטרים?

 

5 וגם 7 כ"ס במנוע 1.6 אטמוספרי לא יועילו לו בכלום חד וחלק.

הוא לא ירגיש את ההבדל וגם אם כן אז זה יהיה מינורי וחסר משמעות וככל הנראה פסיכולוגי.

אני חושב שלמישהו שמחזיק רכב בעלות של 90 אלף לערך לא שווה להשקיע 2000 שקל ב"שיפור" עלק שלא שווה כלום.

בנוסף ה"שיפור" הזה מוריד לך את האחריות של הרכב, מעלה לך את צריכת הדלק באופן משמעותי ביחס לתוספת הכח המינורית שאתה מקבל. אתה בטח שואל למה זה מעלה את צריכת הדלק? כי כשאתה נוסע על רכב שאתה חושב שהוא קיבל תוספת כח משמעותית אתה תלחץ כמו אידיוט בכל רמזור.

 

אה ולגבי היונדאי, יש לי הרגשה שאם היה סמלון של VW על המכסה מנוע היית מדבר אחרת.. אבל זה בסדר יש אנשים שדעתם הקדומה נחרטת בהם.

אני לא חושב שזה סטנדרטי להוציא ממנוע 1.6 אטמוספרי 126 כ"ס ולהביא את הרכב מ0 ל100 ב9 שניות.גם אני לא חשבתי שרכב "משפחתי" קטן קוריאני ב100 אלף שקל יכול לעמוד עם VW גולף 1.4 טורבו ב150 אלף שקל אבל מסתבר שהוא כן...

אם אתה חושב אחרת, אשריך...

 

כנראה שאני מדבר עם פסיכולוג,

אפשר לקבוע פגישת ייעוץ ?

מעלה צריכת דלק באופן משמעותי בגלל אפקט פסיכולוגי ? תגיד אתה בפורום הנכון ?

 

לבחור ששאל איפה ראיתי שהוא רשם,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=357773

 

אם נסעתי באיביזה עם ציפ ? (אטמוספרית) לא, אבל נסעתי בלא מעט 1.6 ''רגילות'' עם צנרת (והורדת ממירים, לא כולל דוד אחורי ענק) קיט יניקה ומיפוי הצתה שונה במקצת, השיפור מורגש, במיוחד בעליה של הסלד.

פורסם
כנראה שאני מדבר עם פסיכולוג,

אפשר לקבוע פגישת ייעוץ ?

מעלה צריכת דלק באופן משמעותי בגלל אפקט פסיכולוגי ? תגיד אתה בפורום הנכון ?

 

לבחור ששאל איפה ראיתי שהוא רשם,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=357773

 

אם נסעתי באיביזה עם ציפ ? (אטמוספרית) לא, אבל נסעתי בלא מעט 1.6 ''רגילות'' עם צנרת (והורדת ממירים, לא כולל דוד אחורי ענק) קיט יניקה ומיפוי הצתה שונה במקצת, השיפור מורגש, במיוחד בעליה של הסלד.

 

מה אתה משווה 1.6 עם צנרת, דוד קיט יניקה ומיפוי שונה לאיביזה מהחברה עם צ'יפ?

גם אני נסעתי בסיויק 1.6 עם טורבו יותר גדול מהמכסה מנוע והשינוי מורגש. נו ו? איך זה קשור לצ'יפ שהוא רוצה לדחוף?

לא הבנתי לגבי העקיצה הפסיכולוגית, אתה טוען שאני לא צודק בקטע הזה?

אגב אתה מתיימר להיות בחור שמבין, איך אתה מעז לדבר על דברים שבהם אין לך נסיון?

הבחור פה שואל על צ'יפ ואתה טענת בתוקף שהצ'יפ יעזור לו להרים את הכח בצורה משמעותית ויתרום לו הרבה.

מצד שני אתה כותב שלא נסעת מעולם על איביזה אטמוספרית עם צ'יפ.

אז תחליט או שאתה כן יודע או שאתה לא יודע.

פורסם
אתם כל כך מכורים שזה מצחיק..

אין לי יותר מידי להוסיף על שטף הבולשיט שיוצא לכם על המקלדת.

הקשר בין יונדאי קופה בשנת 2003 ליונדאי I20 שלי לא קיים, מלבד הסמל.

אני מת שתסביר לי איך היונדאי שלי נופלת מהגולף בכל פרמטר. שפוך...

 

הנה השוואה בין גולף 1.4 TSI של חבר שקנה אותה ב150 אלף מהחברה לפני כחצי שנה ויונדאי I20 שלי ב102 אלף מהחברה לפני חצי שנה.

 

golfi20.png

 

מה אתה מציג כאן ?

שורות שורות של מלל אליו מצטרפים המילים כן/לא ?

זו הדרך שלך "להוכיח" שה- i20 שלך טובה יותר מגולף ? אני מאוד מקווה שאתה לא בא מתחום השיווק/פרסום, כי זה לא התחום החזק שלך.

 

אני בטוח, בלא צל של ספק, ולא הקטן ביותר, שאם הגולף המדוברת הייתה, באופן תאורטי, מוצעת למכירה באותו הסכום שאיתו רכשת לעצמך את ה i20, הייתה בעלים (מאושר הרבה יותר) של גולף TSI, וכנראה שלא באותו הצבע (אבל זה כבר עניין שלך..:-P)

 

חשוב לי להדגיש שאין לי כל כוונה לפגוע בך, ואם עשיתי כך קבל את התנצלותי הכנה.

כל זמן שקנית מוצר מתוך בחירה, ואתה נהנה ממנו, אשריך.

לי קצת מפריע שברוב המקרים, יציע אדם לחברו את שיש לו, שלא מתוך נייטרליות, אלה כי הבחירה שלו היא הטובה מכולן.

 

שבת שלום.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
מה אתה מציג כאן ?

שורות שורות של מלל אליו מצטרפים המילים כן/לא ?

זו הדרך שלך "להוכיח" שה- i20 שלך טובה יותר מגולף ? אני מאוד מקווה שאתה לא בא מתחום השיווק/פרסום, כי זה לא התחום החזק שלך.

 

אני בטוח, בלא צל של ספק, ולא הקטן ביותר, שאם הגולף המדוברת הייתה, באופן תאורטי, מוצעת למכירה באותו הסכום שאיתו רכשת לעצמך את ה i20, הייתה בעלים (מאושר הרבה יותר) של גולף TSI, וכנראה שלא באותו הצבע (אבל זה כבר עניין שלך..:-P)

 

חשוב לי להדגיש שאין לי כל כוונה לפגוע בך, ואם עשיתי כך קבל את התנצלותי הכנה.

כל זמן שקנית מוצר מתוך בחירה, ואתה נהנה ממנו, אשריך.

לי קצת מפריע שברוב המקרים, יציע אדם לחברו את שיש לו, שלא מתוך נייטרליות, אלה כי הבחירה שלו היא הטובה מכולן.

 

שבת שלום.

אבי.

 

חס וחלילה לא פגעת בי.

אני רק רוצה להוכיח לכם שאתם מכורים למותגים.

מעולם לא ישבתם ולא נסעתם ברכב כמו שלי או שלי (ולא, I20 ליסינג לא נחשבת).

אז מאיפה הדעה הכל כך אסרטיבית לגבי האיכות שלו?

לעומת זאת, אני כן נהגתי + נסעתי לא מעט בגולף של חבר.

נכון, הפלסטיקה הפנימית יותר טובה ויש יותר שקט בתא הנוסעים. חוץ מזה הרכב משתווה או נופל מהיונדאי. פשוט ככה.

אני יודע שקשה לשמוע את זה אבל כשתשבו ברכב שלי תצאו פעורי פה כי זה לא מה שאתם רגילים אליו. אין ספק שכל היונדאים עד היום הם רכב זבל ולא יותר מזה. הI30, הגטס, האלנטרה זה רכבים זולים ומגעילים. אבל אין שום קשר בין הרכבים. הדבר היחיד שקשור זה המנוע שעבר מה I30 ועכשיו נשלט על ידי תיבה ידנית וניהול מנוע שונה לחלוטין.

פורסם

מניין לך שלא נסעתי ברכב זהה לשלך ? תתפלא, דווקא כן.

דוד שלי עמד לפני רכישת רכב חדש לפני כחודש וחצי לערך, וביקש ממני הכוונה.

הוא התחיל בתקציב נמוך ופזל לכיוון ה i20, כך שיצא לי לנהוג ברכב שעה לערך.

אחרי שנהג בעוד רכבים באותם טווח מחירים, ולא אהב את אף אחת מהאופציות, החליט למתוח את התקציב שלו.

כיום הוא בעלים של פיאט 500C (קבריולט, צבע תכלת, רובוטית, מנוע 1.4)

 

עזוב שבימים הקרובים הוא מבצע טרייד-אין כי הוא 1.85מ' גובה ובכל נסיעה חצי אגן שלו משתתק כי אין לו מספיק מקום לשבת בצורה נוחה, אבל זה נושא לשרשור אחר.

 

ושלא תבין לא נכון, i20 נהדרת, בתמורה לשקל יונדאי יודעים לגוע ללקוחות בדיוק איפה שצריך.

הרכב עושה את המוטל עליו בצורה טובה ומציעה מראה צעיר ושובב.

אבל לצאת בהצרה שהיא טובה יותר מגולף, זה יומרני.

מחשבה בוראת מציאות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...