Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

תרבות הרכב שם מאוד מפותחת, בדגש על ענתיקות\מיוחדות.

אחותי גרה שם תקופה ארוכה, כל כמה שבועות הייתי מקבל ממנה תמונות מאיזורים ציבוריים (מרכזי קניות למשל)

שפשוט היו מרימים שם תערוכה של כמה עשרות רכבים נדירים. חלקם מופיעים בקישור שנתת.

תענוג לעיניים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא יכולה להיות לו בעיה שכזו, מאחר ולא ניתן ליבא רכבים מיפן.

ההיגוי ביפן הוא בצד ימין. נכון להיום, התקנות אינן מאפשרות ליבא רכב עם הגה ימני(מה גם שהעתיד לא כ"כ ורוד).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לא יכולה להיות לו בעיה שכזו, מאחר ולא ניתן ליבא רכבים מיפן.

ההיגוי ביפן הוא בצד ימין. נכון להיום, התקנות אינן מאפשרות ליבא רכב עם הגה ימני(מה גם שהעתיד לא כ"כ ורוד).

 

תיקון,

מותר לייבא רכב מיפן. רק צריך לדאוג שההגה יהיה בצד הנכון (שמאל), כי ביפן בניגוד למדיניות הנאורה שיש בארץ מותר להביא רכבים עם הגה "הפוך", חוץ מזה אופנועים כמובן ניתן לייבא.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ביפן רוב המכוניות המיוחדות (ספורטיביות, אספנות, מפוארות במיוחד, ייבוא אישי) עם הגה בצד שמאל.

פורסם

בתמונות אפשר לשים לב שיש היגוי גם בצד ימין וגם בשמאל ,רק תבחרררר

 

אבל התמונות משגעות ממש אי אפשר להבחין אם הרכב הוא חדש או מחודש אבל הם ברמה מאוד מואד גבוהה למוזאונים אחרים בעולם שבחינת רמת הפחחות שיא מעבר לפרטים אחרים שגם בהם ............ אני מאמין שהם ברמת ייצור

 

למסקנה............................ נהנתי מהתמונות ותודה!

 

 

אז היפנים זייפנים גדולים האאאאאא חחחח

פורסם

לי למשל אין שום דילמה איזה רכב להביא מכולן לארץ כי ראיתי שם רק רכב אחד...לנציה סטרטוס (אני מאוהב!) :oops:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...