Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לילמוד נהיגה על אוטומט זה לא שיש לי בעיה לילמוד על הילוכים אבל לא בא לי. אני רוצה לעשות את זה מהר וקל ויש לאימא שלי אימפרזה אוטומט. אישית אני לא חושב שאני יצטרך אי -פעם לנהוג על הילוכים. אני לא מאלה שכל החיים שלהם זה רכב ואני גם לא מאמין שאני יצטרך ליסוע על טנדר או על מכונית ספורט אי פעם(לעולם לא יהיה כסף לזה גם חח)

מהבחינה של 'אתה לא גבר אם אתה עושה על אוטומט' זה לא מזיז לי יותר מדי,אני יעשה מה שבא לי.

אבל האם מבחינה אחרת לדעתכם יש בעיה כלשהי בלימוד על אוטומט??? יענו מה החסרונות בלימוד אוטומט לדעתכם??

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שאני לא מבין למה לא ללמוד על ידני?

נכון שרוב התיבות הם אוטומטיות, אבל עדין זה מציק שאתה רוצה לנהוג פעם על ידני ולא תוכל כי אין לך רישיון מתאים.

אני לא רואה סיבה הגיונית "להגביל" את עצמך בגלל זה, תעשה רישיון לידני, מקסימום תצטרך עוד מספר שיעורים מה יכול לקרות?

קובי

פורסם
האמת שאני לא מבין למה לא ללמוד על ידני?

נכון שרוב התיבות הם אוטומטיות, אבל עדין זה מציק שאתה רוצה לנהוג פעם על ידני ולא תוכל כי אין לך רישיון מתאים.

אני לא רואה סיבה הגיונית "להגביל" את עצמך בגלל זה, תעשה רישיון לידני, מקסימום תצטרך עוד מספר שיעורים מה יכול לקרות?

אבל זה הקטע למה שאי פעם אני ינהג על ידני? אנחנו ב2011

פורסם

א. שיעור על ידני עולה פחות משיעור על אוטומט.

ב. לרוב האנשים ידני לא יותר קשה מאוטומט ומתרגלים לזה אחרי 3 שיעורים גג

ג. למה למנוע מעצמך דברים? לך תדע איפה מתי ולמה תתקע עם רכב ידני.

ד. אני חושב שכל בן אדם שלומד לנהוג צריך ללמוד עם גיר ידני זה המהות של נהיגה ברכב ולדעתי גם יותר מעניין (אחרי הרישיון סע כמוני רק באוטומט)

פורסם

כי אם תרצה לשכור אי פעם רכב באירופה (ויש סיכוי סביר שזה יקרה) תהיה חייב לשכור רכב ידני או לשלם תוספת מחיר עצומה. תהיה מוגבל מאוד ברכישת רכבים גם בארץ (למעשה כל הקטגוריה של הרכבים הקטנים לא תהיה רלוונטית בשבילך), ובכלל, לא לעשות על ידני רק כי אין לך כוח זה חסר היגיון.

 

הערה אחת קטנה - תיבה ידנית, לא "הילוכים". גם אוטומט זה "הילוכים".

פורסם

מעבר לכך, אם אין לך מגבלה בריאותית ההבדל בין לימד נהיגה ברכב עם תיבה ידנית לרכב עם תתיבה אוטומית הוא מזערכי - עניין של 1-2 שיעורים לכל היותר עד שתשתלט על העברת ההילוכים. החוכמה בנהיגה היא ההשתלבות בתנועה, וזו זהה עם כל תיבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגזמתם 3 שיעורים.

תוך 10 שיעורים בזמן שאתה גם לומד חוקי תנועה אתה תתרגל להילוכים ותעשה את זה שוטף.

כמו שנאמר, החוכמה היא ההשלבות בדרך וציות כמו שצריך לחוקים

פורסם
אבל זה הקטע למה שאי פעם אני ינהג על ידני? אנחנו ב2011

 

טיעון טיפשי ביותר.

רק בארץ רוב המכוניות הוא אוטומט.

באירופה הרוב ידניות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סתם יגביל אותך, אז כן הרוב הגדול היום לומד ישירות על אוטומט ולא על ידני, אבל בשנים האחרונות שוק המיני עובר מהפך אדיר ורוב הרכבים נמכרו כידיניים (מבצע סיאט, פיאט לסוגיו, סוזוקי אלטו, C1, ספארק), לעולם אין לדעת מתי תצטרך את זה ובעתיד כשזה כן יפריע לך וכן תרצה רישיון לידני תצטרך לעשות טסט מחדש.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לדעתי חשוב ללמוד לנהוג על גיר ידני כיוון שכך באמת תבין כיצד הרכב שלך פועל.

שמעתי איזה טיעון לאחרונה שמישהו ממליץ ללמוד על אוטומט בלבד כיוון שכך ימנע המצב בו מרבית השיעורים "מתבזבזים" על "התרגלות להילוכים".

מבחינתי לא לדעת לנהוג על גיר ידני זה לא באמת לדעת לנהוג. לאחר מכן תנהג על אוטומט או גיר רובוטי או מה שלא תרצה ותהנה לך אבל הגיר הידני הוא הבסיס של הנהיגה ולמה שתוותר על זה?

ובכלל, למה שתגביל את עצמך? בעוד מספר שנים יתחשק לך רכב מסויים שיהיה זמין רק בידני, למה שתהיה מוגבל?

וכמו שכבר נאמר, באירופה ובמדינות נוספות בעולם יהיה לך קשה יותר למצוא רכב אוטומטי.

בכל פעם שאני נוסע לאירופה ושוכר רכב חברה שלי לא נוהגת כיוון שהיא לא אוהבת גיר ידני (יש לה רשיון לידני), עם זאת - יש לה את האופציה במידה והיא כן תצטרך לנהוג.

 

וחוץ מזה אתה גבר לא ילדה :lol:

פורסם

לדעתי חובה עלייך ללמוד על ידיני ולא בגלל שתבין איך האוטו עובד אלא שבעתיד אתה תתקע כתצתרך לנוע בידני ז"א השכרה בארופה רק ידני .

 

נסיעה על אוטו של חבר שבהרבה מיקרים תהיה על ידני כי הוא אוהב אוטו ספורט קיצר כדאי ללמוד על ידני שלא תצטער על זה מאוחר יותר (השקעה לטווח ארוך)

פורסם

כפי שנכתב למידה על רכב מסוג אוטומט תגביל אותך בעתיד במידה ותצתרך לנהוג על גיר רגיל.

כתבת שאין לך בעיה ללמוד על גיר רגיל, לדעתי כדאי לך ללמוד על גיר רגיל מכיוון שזה יכל לשמש אותך אולי בעתיד אם תצתרך.

מבחינת לימוד נהיגה נכון יש צורך ללמוד לתפעל את הרכב ונוסף כאן האלמנט של החלפת הילוכים ותפעול הרכב, אבל אם זה לתקופה קצרה של מספר שיעורים הייתי בוחרת באפשרות של גיר ידני.

 

 

 

 

 

בהצלחה

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אחותי לומדת כרגע נהיגה, תוך התעקשות שלי שתלמד אך ורק על ידני גם בשביל לדעת בכללי ולעולם אין לדעת מתי תדרש לרכב ידני כשאתה מוגבל רק לאוטומט. וקמפיין חדש של אור ירוק (לא יודע אם זה היה רעיון שלו או של אור ירוק עצמה) נהיגה לומדים רק באוטומט, למה? כי אין רכבים ידניים בכביש, ובשיעורי הנהיגה מלמדים על לחיצה בברקס ואז קלאץ', ואם היא תנהג על אוטומט לכשתצטרך עצירה פתאומית אז בגלל השיעורי נהיגה היא תלחץ על גז וברקס ביחד :?

 

עריכה:

שכחתי להוסיף שזה היה מדברי הנציג של אור ירוק שבא אלינו הביתה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

יש נהגים שלא ינהגו לעולם על גיר ידני, עצלות בלימוד הנהיגה, המחשבה שאף פעם לא ירכשו רכב ידני, או החשש מפני תפעול הרכב.

ברשותי רכב בעל גיר רגיל (פיג'ו 306), ביום יום כאשר אני מקבלת רכב אוטומט לנהיגה חסרה לי חווית הנהיגה והקשר אל הרכב כאשר אני משתמשת בדוושת הגז והברקס בלבד, לכן אני משתדלת להשתמש בגיר האוטומט ולהחליף את ההליכים ידנית, סוג של פיצוי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...