Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה

 

עבר חודש וחצי מתום הטסט , האם אפשרי להעביר בעלות עדיין ?

 

אם אנחנו בינואר כעת ,הטסט נגמר במחצית נובמבר 2010 .

 

יש לי אפשרות להעביר בעלות למי שרוצה לקנות את הרכב ?

 

להיכן ניגשים ? דואר ? או משרד רישוי ?

פורסם

העברת בעלות מתבצעת בדר"כ בסניפי הדאר למעט מקרים מיוחדים.

רכב ללא רישוי שנתי ניתן לבצע העברת בעלות רק במשרד הרישוי. הקונה יצטרך לחתום על מסמך בו הוא מאשר כי הוא קונה רכב לא תקין(ללא טסט = רכב לא תקין).

אם איני טועה, העברת בעלות שכזו ניתן לבצע רק במשרדי הרישוי המחוזיים(חולון, י-ם, חיפה, נצרת, באר-שבע).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אפשר להעביר בעלות עד 3 חודשים ללא טסט.

אני עשיתי בזמנו העברה לרכב ללא טסט חודשיים.

 

עשית זאת בדואר או לפי הסברו של עמית שהשיב לי לפניך ?

כאמור , חלף אצלי רק חודש וחצי .

פורסם

גם אני ביצעתי העברת בעלות לרכב שנגמר לו הטסט באמצע אוקטובר

לפני כשבועייים (דהיינו הרכב היה כמעט חודשיים ללא טסט)

העברת הבעלות בוצעה בדואר כרגיל.

אני לא ממש בטוח לגבי החוק של עד 3 חודשים ללא טסט.

אבל עד חודשיים בטוח שאפשר,אז כדאי להזדרז.

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

החוק שאני מכיר אומר שעד שלושה חודשים ללא טסט אפשר להעביר בעלות ואכן העברתי בעלות על אופנוע ללא טסט כחודשיים וחצי

אבל זה מאוד תלוי באיזה סניף דואר ומי הפקידה! בכל מקום יגידו לך משהו אחר. למשל באיזה שהוא דואר בתל אביב רציתי להעביר

בעלות על רכב ללא טסט חודש ימים בידיוק והפקידה אמרה שהיא לא מוכנה ביכלל לנסות להעביר במחשב כי עבר שבועיים ממועד הטסט

והמחשב לא יתן לבצע את ההעברה.

פורסם
החוק שאני מכיר אומר שעד שלושה חודשים ללא טסט אפשר להעביר בעלות ואכן העברתי בעלות על אופנוע ללא טסט כחודשיים וחצי

אבל זה מאוד תלוי באיזה סניף דואר ומי הפקידה! בכל מקום יגידו לך משהו אחר. למשל באיזה שהוא דואר בתל אביב רציתי להעביר

בעלות על רכב ללא טסט חודש ימים בידיוק והפקידה אמרה שהיא לא מוכנה ביכלל לנסות להעביר במחשב כי עבר שבועיים ממועד הטסט

והמחשב לא יתן לבצע את ההעברה.

 

אני קצת מבולבל .

יש מישהו שיכול לתת לי אתר לברור ?

פורסם

זה לא מופיע בשום אתר ואין חוק שאומר שאפשר להעביר בדואר בעלות לרכב ללא טסט.

לפי החוק רכב שנגמר לו הטסט לפני 5 דקות - לא ניתן להעביר בדואר, אלא רק במשרד הרישוי.

אבל טכנית בשטח המחשב חוסם העברה בדואר רק לאחר 3 חודשים, במהלך החודשים האלו אתה יכול לנסות להעביר בדואר.

במשרד הרישוי ניתן להעביר בעלות גם לרכב שהיה שנו ויותר ללא טסט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...