Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס250? אלפא 159? פאסאט CC? תקציב250-300


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהגדרת, נראה לי שהביואיק לה-קרוס יכולה להתאים לדרישותיך. אין לה התנהגות מלוטשת כמו של הגרמניות האינפיניטי או האלפא, אך יש לה שלדה מודרנית שמתנהגת לא רע בכלל (מבוססת על שלדתה של אופל אינסיגניה), ועם המנוע V6 היא תנפק ביצועים משביעי רצון. בנוסף לחבילת האיבזור המרשימה ותא הנוסעים עטור העור היא מבצעת את תפקיד ה"שופוני" לא רע בכלל 8).

 

לדעתי חבילה עם תמורה טובה (בגרסת ה-V6 בלבד), למרות שלא כל אחד אוהב את הג'אנטים המצועצעים שלה.

 

ד"א, אני מהמר שזה האוטו הקודם שלך....

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאיר,אתה נחש,אבל לא תקבל תשובה.

 

פורד אד'ג,קדילאק,לה קרוס,וג'יפים,לוצרן,מליבו,.........כולם נבחנו.

 

אבל כמו שאמרתי,אני רוצה משהוא מהסגנון שציינתי.

 

לא אמריקאיות ולא מזרח רחוק(חוץ מלקסוס ואינפיניטי שהן א"רופאיות " לכל ענין).

פורסם

:lol:

 

אם ביצועים וחסכון בדלק חשובים לך, וגם תחושת מכובדות ("אירופאית"), תבדוק את האודי A4 2.0 TDI. מנוע ח-ז-ק (מומנט חזק יותר מה לה-קרוס ב-1750 סל"ד לעומת 5000 בביואיק...) ינפק לך תאוצות ביניים מרשימות וגם צורך כ-14 ק"מ/ל' משולב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לנצ'יה - אין בעיה אמיתית שבארץ היא חדשה, למעט העובדה שהיא הראשונה למותג לנצ'יה בארץ ב-10 השנים האחרונות - כך שעתידה הסחירותי לא ברור.

159 - גיר הסלספיד לא בהכרח מתאים לכל אחד באופי הפעולה שלו. נסיעת מבחן חובה. שאר האוטו, אגב, מצוין.

אינפיניטי - מאוד מהירה לעומת כל האחרות כאן. גם מאוד מאובזרת ומפנקת. בהתאם - יקרה יותר.

לקסוס - סוג של אנטיתזה ל-159. מאוד סטרילית ומהוקצעת אבל יכולה להרגיש קצת פשוטה לעומת האינפיניטי ואפילו ה-159.

פאסאט CC - מכונית עם "קטע". אם אתה מתחבר אליה זו אופציה לא רעה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אבל כמו שאמרתי,אני רוצה משהוא מהסגנון שציינתי.

quote]

 

לדעתי אתה יודע מה אתה רוצה ולא רוצה להחליט...

 

כל אחד כאן בפורום ימליץ לך על משהו אחר כי על טעם וריח...

 

קח סיבוב עליהם ותקנה לפי תחושת הלב... כולם יהיו טובות...

A3

A4

פורסם

נכון שקשה לי להחליט וגם מאוד יעצבן אותי אם בתחילת 2011 יגיע איזה דגם שעונה

על השאיפות שלי ואני כבר עם השקעה של 300K שיצאה לי מהפקמ.

 

בינתיים אני נוסע כבר חודש על פורד מונדיאו שכור ועכשיו אעבור למזדה 6 לעוד חודש.

מה בוער?

 

סכום של 4400שקל לחודש ,בלי הוצאות תיקונים טיפולים בטוח טסט ורק דלק,זה יותר טוב מירידת ערך

של 4400 שקל לחודש ,ועוד הוצאות ...........ודלק.

 

לא?

 

:lol:

פורסם

הטוב ביותר

בחוזה לזמן ארוך יותר בטח יהיה התעריף החודשי נמוך יותר:shock:

והריבית בפק"מ עובדת גם:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

bar72

 

האם התכוונת ששני הדגמים האלה יגיעו חדשים ב2011?

איפה אפשר לקרוא פרטים עליהם?

הם כבר נימצאים בסוכנויות?

 

תודה

פורסם
מאיר,אתה נחש,אבל לא תקבל תשובה.

 

פורד אד'ג,קדילאק,לה קרוס,וג'יפים,לוצרן,מליבו,.........כולם נבחנו.

 

אבל כמו שאמרתי,אני רוצה משהוא מהסגנון שציינתי.

 

לא אמריקאיות ולא מזרח רחוק(חוץ מלקסוס ואינפיניטי שהן א"רופאיות " לכל ענין).

 

אינפיניטי התחיל כמותג היוקרה של ניסאן בארה"ב ומאוחר יותר נמכר במקומות אחרים אך באירופה אינפיניטי משווק רק מ 2008.

וסדרת ה G35 של אינפיניטי מבוססת על הניסאן SKYLINE שהיא מכונית לשוק היפני בלבד ובעלת היסטוריה ארוכה שם.

 

אז לא - ממש לא - אינפיניטי G37 ניא לא מכונית אירופאית (ובמיוחד שהיא מבוססת על מנועי שישה צילינדרים גדולים)

פורסם
אינפיניטי התחיל כמותג היוקרה של ניסאן בארה"ב ומאוחר יותר נמכר במקומות אחרים אך באירופה אינפיניטי משווק רק מ 2008.

וסדרת ה G35 של אינפיניטי מבוססת על הניסאן SKYLINE שהיא מכונית לשוק היפני בלבד ובעלת היסטוריה ארוכה שם.

 

אז לא - ממש לא - אינפיניטי G37 ניא לא מכונית אירופאית (ובמיוחד שהיא מבוססת על מנועי שישה צילינדרים גדולים)

 

טעות בידך.

ידוע לי כי אינפיניטי כמו אקורה ולקסוס הינן חטיבות היוקרה של ניסאן,הונדה,טויוטה (בהתאמה) בארה''ב.

אך מבחינת התנהגות ,כיול ומאפיינים הוא לא רכב אמריקאי כמו האמריקאיות מבית ואפילו שונה מלקסוס שנצמדה למאפיינים האמריקאים(גודל,רכות,ושאר הדונאטסים).

חד,נוקשה,הG37 בכלל "אירופאית" בהרבה מאשר "אמריקאית",אפילו ישנו ניסיון התחרות שקט מול BMW

פורסם
באם שקלת או המרצדס C כדאי שיהיה לך המידע הזה:

http://motocar.ifeel.co.il//article/13114.aspx

 

 

תודה

אני רואה שזו כתבה מהיום.

יודעים כמה תעלה ,מתי תהיה בתצוגה ומתי תגיע?

 

היום גם נכנסתי לסוכנות פולסוואגן בעפולה.

הם לא יודעים עדין כלום על הפאסאט החדשה.

פורסם
טעות בידך.

ידוע לי כי אינפיניטי כמו אקורה ולקסוס הינן חטיבות היוקרה של ניסאן,הונדה,טויוטה (בהתאמה) בארה''ב.

אך מבחינת התנהגות ,כיול ומאפיינים הוא לא רכב אמריקאי כמו האמריקאיות מבית ואפילו שונה מלקסוס שנצמדה למאפיינים האמריקאים(גודל,רכות,ושאר הדונאטסים).

חד,נוקשה,הG37 בכלל "אירופאית" בהרבה מאשר "אמריקאית",אפילו ישנו ניסיון התחרות שקט מול BMW

 

הטעות בידך. אומנם אינפיניטי ולקסוס מתחרים ב BMW ומרצדס (בהתאמה) אבל הם עדיין מותגים של חברות יפניות והדגמים שצוינו כאן הם ספציפית מבוססים על מכוניות מהשוק היפני ששודרגו ונמכרו תחת מותגי היוקרה הללו. הלקסוס IS300 המקורית (דור ראשון) היא הטויוטה אלטזה היפנית ששמו לה סמל של לקסוס ותוספת איבזור. האינפיניטי G35 המקורית (דור ראשון) היא הניסאן סקאייליין היפנית ששמו לה סמל של אינפיניטי ותוספת איבזור.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...