Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקסוס250? אלפא 159? פאסאט CC? תקציב250-300


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

אני מחפש המלצות לרכב בתקציב 250-300 K.

אני הייתי הולך על משהוא ספורטיבי,אפילו ידני 2 דלתות(ילדים כבר עצמאים),אבל זוגתי מתנגדת,אז אוטומטי+4דלתות.

 

שלשת האופציות שחשבתי:

אלפא רומיאו 159 2200.

פאסאט CC 2000

לקסוס I250

האמת שגם פזלתי ללנצ'יה החדשה,שזולה יותר משמעותית.מוכן לשמוע גם עליה.

 

מסקודה סופרב אישתי לא רוצה לשמוע.

 

אשמח לחוות דעת.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקסוס זו ליגה אחרת... אבל לדעתי היא תהיה קצת יותר צפופה מפאסאט.

אלפא 159 היא כבר דגם די ישן למרות שהוא נראה טוב (חושב שבסףו 2011 יוצא דגם חדש)- היא כנראה תהיה המהנה ביותר לנהיגה.

פאסאט - אותה הגברת בשינוי אדרת כמו הרגילות.

 

מה עם 1.8TFSI A4, אוט' (160 כ'ס)?

A3

A4

פורסם

קח בחשבון את האינפיניטי G37 שתהיה ספורטיבית,חזקה ומאובזרת ושתיכנס לך כמובן בתקציב.

וולוו S60 החדשה ,יפייפיה,דינאמית.

האלפא גם היא יפייפיה אמיתית עם המון סטייל וחווית נהיגה,אני לא מאמין שאני אומר זאת אך היא פחות אקסלוסיבית משהייתה(בכל זאת אלפא) ונהייתה מעט יותר המונית לפחות באזורי(רעננה והסביבה)

הלקסוס מעט משעממת ויזואלית וחסרת השיק שיש למתחרות.

 

 

אני הייתי מתלבט בין ה159,G37 והS60 החדשה.

הזמן נסיעת מבחן ולך עם הרגש שלך

בהצלחה

פורסם

בתקציבך, מדוע 159 2.2?

לגבי הפאסאט - תיכף מגיע דגם חדש, אולי שווה לחכות - הוא יהיה זול יותר ופרקטי יותר מה- CC, וכמובן ייראה חדש יותר על הכביש (עד שכולם יקנו אותו...).

האאודי היא אופציה לא רעה, אבל האינפיניטי והלקסוס גם הן באות בחשבון. לפחות אלה השלוש שאני הייתי שוקל בתקציב הזה, ביחד עם הפאסאט החדשה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

טוב ,בוקר טוב

 

כאחד שלא מבין כלום במכוניות הצלחתם קצת לבלבל אותי.

 

רציתי רכב קצת שונה(קוראים לזה "פוזה"),אבל בגילי(55)כבר מותר,לא?

אני מאוד אוהב את התאוצה ברמזור ואת הגז בעליה,במיוחד כשצריך לעקוף.

אני תמיד מסתכל על כמה שניות ל100 וכמה כוחות סוס.זה הקריטריון לא?

מצד שני,למרות שזה לא הולך יחד,אני רוצה קצת חסכון דלק.

מי שזוכר אותי מפעם קודמת,אני חייב הגה שלא רועד!!!

כמו שכתבתי קודם-4 דלתות,אוטומטי.תקציב עד 300K

ראיתי שכותבים "חוויית נהיגה" לא הבנתי מה זה בדיוק.

 

אה שכחתי.יש פינוקים שחשובים לי:

מפתח חכם,מסך מגע,מערכת שמע עם MP3,מיזוג מפוצל,חיישנים או מצלמה לרוורס,ריפודי עור,מחשב נהיגה,הפעלות מההגה.

שיוט.אם יש הפעלה מרחוק עם המפתח זה יהיה נהדר.

 

יש פינוקים שממש לא חשוב לי:

גג נפתח,כיסכאות מתכווננים,חימום לכסאות,

 

תודה

פורסם
ראיתי שכותבים "חוויית נהיגה" לא הבנתי מה זה בדיוק.

תודה

 

חווית נהיגה לדעתי זה מאוד אינבידואלי.

 

אצלי זה מתבטא בכך שכל בוקר אני מבסוט מחדש להיכנס לרכב ולתת גז בעוד אחר יגיד שלהדביק את המרכב לרצפה בסיבוב ב 150 עושה לו את זה.

 

חווית נהיגה בפועל זה אומר שכיף לנהוג על הרכב והוא נותן לך תמורה טובה לכסף.

 

 

לגבי הפינוקים - לדעתי תשווה פשוט בין הקטלוגים של האופציות שהעלית, הרכבים היקרים יותר (לקסוס, אוודי) לא יכנסו בתקציב הזה עם כל האבזור ולכן חפש רכב במחיר בסיס של 220-240 א"ש ותרכוש את הגרסא המאובזרת

A3

A4

פורסם

לפחות אנחנו יודעים כעת שהרכב בשרשור הרועד הוא לא אחד מכלי הרכב שעליהם ביקשת המלצה כאן. גם משהו.

וכיין שפוזה זה דבר אינדיבידואלי וסובייקטיבי קצת קשה ליעץ.

 

לך תעשה סיבוב על כל אחת מהן ותראה למה אתה מתחבר.

סליחה קח את זוגתך וראה למה זוגתך מתחברת !!

 

כי היא זו שמכתיבה לך בנושא האמור.:-D וכך צריך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ספורטיבי זה עניין סובייקטיבי, אז אתה מדבר על כוח בעיקר, ואני מניח גם על היגוי מדויק.

 

בתקציבך ושיקוליך הייתי בודק את ה-159 1.8TB (טורבו), שהיא חזקה ואיכותית. ה159 2.2 פחות חזקה, אמנם מהנה יותר לנהיגה מרוב הבחינות אך נראה שעבורך הטורבו תהיה מתאימה יותר. בוא נגיד שלמי שמחפש בעיקר התנהגות ספורטיבית אמיתית, ה-159 היא הטובה ביותר בסגמנט.

 

הלקסוס לא באמת ספורטיבית, ולדעתי ה-IS לא באמת שווה את הכסף, היא קטנה, לא משדרת יוקרה לחוץ או לפנים, ותתאים רק למי שבאמת חייב לקסוס ושיקוליו הם רק שמירת ערך (יחסית למכוניות בסגמנט הזה, כמובן) ואמינות.

 

האינפיניטי G37 עולה על ה-IS250 משמעותית מכל בחינה (מנוע, מרחב, נוחות ולדעתי גם עיצוב), ואם מה שאתה מחפש זה בעיקר כוח - היא תיתן לך את ההנאה הרבה ביותר. היא יקרה יותר, אבל תבדוק - אולי יש הנחות לא רשמיות של סוף שנה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אתייחס רק לאלה שנהגתי בהן, האלפא הלנצ'יה והאינפיניטי.

אם הבנתי נכון אז אתה לא הטיפוס שמחפש נהיגה במגבלות כך שנעזוב את ההתנהגות הספורטיבית. מה שיתורגם מבחינתך בהקשר הזה זו ההרגשה שהרכב "יושב" על הכביש, מרגיש יציב ובטוח. בהקשר הזה האלפא מנצחת ללא ספק. היא גם מרגישה וגם בפועל הרבה יותר יציבה ובטוחה מהאחרות.

מבחינת כח, בהקשר של ללחוץ ברמזור או יכולת עקיפה. האינפיניטי מן הסתם מובילה כשמיד אחריה מגיעה הלנצ'יה.

מבחינת פינוקים, שלשתן עומדות בקריטריונים שהצבת. הלנצ'יה מרגישה הכי יוקרתית לדעתי.

הלנצ'יה הכי קטנה במידותיה החיצוניות, זה בא על חשבון תא מטען בלבד. מבחינת מרווח פנימי באופן פרדוקסלי היא הכי מרווחת בין השלוש. המושב האחורי בה גם הוא מתכוונן כך שאפשר לבחור בין שטח הטענה למרווח לנוסעים מאחור.

באלפא יש לקחת בחשבון שהגיר הוא לא אוטמטי אמיתי בגרסת ה2.2 אלא רובוטי. זה נותן יתרון בתחום תצרוכת הדלק ויהפוך אותה לחסכונית בין השלוש אבל אתה חייב נסיעת מבחן כי אם לא תתחבר לתפעול שלו אתה די תסבול.

מבחינת מראה חיצוני ו"פוזה" האלפא כבר לא אקסקלוסיבית כפי שהיתה, האינפיניטי, לטעמי האישי לא מספיק שונה מיפנית פשוטה והדלתא, אם תתחבר לעיצוב שלה, נותנת את הכי הרבה יחוד.

בשורה התחתונה הייתי ממליץ לך על הלנצ'יה שנותנת הכי הרבה כח ופאר לשקל הכי הרבה יחודיות ו"פוזה" והכי הרבה פרקטיות בגלל מימדיה החיצוניים הקטנים יותר.

פורסם

עוד אפשרויות - בימר סדרה 3 שהיא מעט ותיקה וקטנה אבל ליחה טרם נס, ומתחרתה הקבועה בדמות מרצדס C קלאס שבדיוק בימים אלו יצאה לגביה גרסא "בסיסית" שהביקורות עליה מצויינות ונכנסת בול בתקציב, לפני הויכוחים על המחיר (ואפשר...).

 

במיוחד עם המרצדס תקבל את כל הפוזה שחיפשת, והיא מתאימה למי שנוסע הרבה ומעריך את החוליות שלו...

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ללא ספק אינפיניטי הכי מתאימה לדרישות שלך.

הייתי בשיא הרצינות פוזל לכוון יבוא אישי של ניסן אלטימה בדגם 3.5 בגימור מפואר.

לדעתי תוכל לקבל את כל מה שביקשת פלוס קצת ייחודיות בתקציב שלך.

פורסם
אתייחס רק לאלה שנהגתי בהן, האלפא הלנצ'יה והאינפיניטי.

אם הבנתי נכון אז אתה לא הטיפוס שמחפש נהיגה במגבלות כך שנעזוב את ההתנהגות הספורטיבית. מה שיתורגם מבחינתך בהקשר הזה זו ההרגשה שהרכב "יושב" על הכביש, מרגיש יציב ובטוח. בהקשר הזה האלפא מנצחת ללא ספק. היא גם מרגישה וגם בפועל הרבה יותר יציבה ובטוחה מהאחרות.

מבחינת כח, בהקשר של ללחוץ ברמזור או יכולת עקיפה. האינפיניטי מן הסתם מובילה כשמיד אחריה מגיעה הלנצ'יה.

מבחינת פינוקים, שלשתן עומדות בקריטריונים שהצבת. הלנצ'יה מרגישה הכי יוקרתית לדעתי.

הלנצ'יה הכי קטנה במידותיה החיצוניות, זה בא על חשבון תא מטען בלבד. מבחינת מרווח פנימי באופן פרדוקסלי היא הכי מרווחת בין השלוש. המושב האחורי בה גם הוא מתכוונן כך שאפשר לבחור בין שטח הטענה למרווח לנוסעים מאחור.

באלפא יש לקחת בחשבון שהגיר הוא לא אוטמטי אמיתי בגרסת ה2.2 אלא רובוטי. זה נותן יתרון בתחום תצרוכת הדלק ויהפוך אותה לחסכונית בין השלוש אבל אתה חייב נסיעת מבחן כי אם לא תתחבר לתפעול שלו אתה די תסבול.

מבחינת מראה חיצוני ו"פוזה" האלפא כבר לא אקסקלוסיבית כפי שהיתה, האינפיניטי, לטעמי האישי לא מספיק שונה מיפנית פשוטה והדלתא, אם תתחבר לעיצוב שלה, נותנת את הכי הרבה יחוד.

בשורה התחתונה הייתי ממליץ לך על הלנצ'יה שנותנת הכי הרבה כח ופאר לשקל הכי הרבה יחודיות ו"פוזה" והכי הרבה פרקטיות בגלל מימדיה החיצוניים הקטנים יותר.

מצטרף להמלצה על הלנצ'יה. מבחינת כוח המדובר ב"מפלצת" לא קטנה, מראה מאוד שונה, מרהיב לטעמי ובכל מקרה מאוד מיוחד. בפחות מ 200K תוכל גם לקבל את הדגם המאובזר יותר, עם ריפודי עור, כיוון כיסאות חשמלי, שני גגות, אקסקלוסיביות והידור שקשה למצוא במחיר שלה. ההגה שלה אינו מהמשובחים ויש לה עוד כמה מינוסים, אבל החבילה הכוללת, ודאי למחירה, מאוד מרשימה.

פורסם

תודה

הייתי באולמות התצוגה.

הלנצ'יה מהממת מקדימה,אבל מאחור כמו ...פיאט אונו.הבנתי גם שזה מודל 2008 ורק בארץ היא "חדשה".יש בעיה עם זה?

 

הלכתי לראות גם את הקמרי של טויוטה ממול.רכב משעמם.

 

דילגתי על האולם של יונדאי ישר לאלפא.הרכב 1.8 שהומלץ כאן למיטב זיכרוני הוא ידני,לא?כך שנישארה ה159 2.2.

הדגם המאובזר עולה 250 K על הכביש.לא הבנתי את ענין ההילוכים ולכן אזמין נסיעת מבחן.

אולי אזמין גם על הלנצ'יה(הם שכנים).

 

אלך גם להרצליה,לראות את הלקסוס והאינפיניטי.

 

במרצדס הייתי.חתיכת סנובים שם.אין להם בתצוגה רכב "פשוט" של 300 K' רק דגמים למוניות.

 

יש למישהוא מושג על רכבים חדשים(כלומר דגמים חדשים)שיענו פחות או יותר על מה שאני מחפש?

אמרו פאסאט.איפה אפשר לראות מה הולך להגיע?אני מבין שאין באולמות.אז איך מזמינים בלי לראות?

פורסם

הם לא סתם שכנים זה אותו יבואן.

הלנצ'יה היא לא מודל 2008 אלא היא יצאה לשוק ב2008 שזה חדש יותר מה159 שהושקה ב2005. אני לא זוכר מתי הושקה האינפיניטי.

בכל מקרה, כמו שהבנת, אתה חייב לעצמך נסיעת מבחן על כל אחת מהמועמדות שלך.


×
×
  • תוכן חדש...