Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי אמר REDROZE ולא קיבל?

עברתי כבר 2 בדיקות מעבדה. הנזק העיקרי בבדיקות האלה הוא בעיקר כספי, אם הרכב שלכם תקין מכאנית ולא עבר תאונה רצינית במהלך חייו (כלומר אין בעיה של מרחק סרנים/מפסק גלגלים) אין מה להתרגש.

 

אם כבר העלינו את הנושא אז תרשו לי לשאול את KOMPY הגורו שאלה. האם מכון הרישוי שבו עשיתי את הטסט בפעם האחרונה מחוייב לשנות משהו כדי שברישיון הבא אני לא אבל שוב בקשה לבדיקת מעבדה או שזו עבודה של משרד הרישוי?

לאחרונה היה לי מקרה מעניין שקבלתי ברישיון השני שוב פעם הערה לבדיקת מעבדה מוסמכת. הייתי במשרד הרישוי בבני ברק, משרד הרישוי בחולון והגעתי עד לרב בוחן. בכל תחנה קבלתי "תירוץ" אחר (וכל פעם משהו הזוי הרבה יותר) להימצאות הסעיף הזה.

אני כנראה הולך לשלם ביוקר (שוב) על עצלנותי לסור עד לראשל"צ הרחוקה כדי לערוך ביקורת שנתית במכון של מיודענו KOMPY.

 

בקיצור, אומנם ניסיוני דל (10 שנים בתחום, 5 רכבים בבעלותי) אך לצערי החוקים שכתובים בספרים כנראה שייכים אך ורק לספרים. מי שקובע את החוקים הם פקידי משרד הרישוי שמחליטים איזה חוק לאכוף, איך לאכוף ומתי לאכוף. כל פעם שאני מגיע למשרד הרישוי ויודע בדיוק מה צריך לעשות, הם מכינים לי הפתעה (לפעמים טובה ולפעמים לא טובה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה, שוב תפסתי אותם על שקר. נשלח מכתב ונקווה לטוב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...