Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן, מנוע דיזל 1900, שנת 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יד שנייה, אני שלישית, בעבר רכב של משרד הביטחון, 330,000 ק"מ, נראית טוב, שמורה בפנים. מעוניינת לדעת תיצרוכת דלק, עלויות טיפול, כמה המנוע יכול לסחוב עד שייגמר, בעיות מיוחדות. נסעתי ברכב, סוחב יפה, רעש של רצועה, מעבר לכך אין רעשים מיוחדים. אני לא מכירה מנועי דיזל, האם בעמידה משמיעים רעש חזק יותר ממנוע רגיל?

פורסם

תראי, זה רכב שהיו לו חיים לא קלים בלשון המעטה.

מן הסתם זה בא לידי ביטוי במחיר ואני מעריך שרכב כזה מחירו נמוך.

 

אפשר לומר שהוא 50% מת, אבל הוא עוד יכול לתת עבודה (מבחינת מנוע) איזה 100 אלף ק"מ לדעתי. מנועי דיזל בהחלט מרעישים הרבה יותר מבנזין בעמידה וגם בנסיעה, ובטח אחרי שליש מיליון ק"מ.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני רואה רק מצב אחד שבו כדאי לקנות מגאן דיזל עם 330 אלף ק"מ, אחרי משרד הבטחון:

 

יש לה טסט לשנה והמחיר המבוקש בסביבות 5 אלפים ש"ח, שתיסע עד לתקלה רצינית ראשונה , ותמכר לפירוק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אולי זה רכב שמור של בקצין בכיר. לאו דווקא שחוט, אם נוסע טוב ומטופל כמו שצריך, לא עבר טראומות הוא עוד יכול לשרת כמה שנים טובות. אי אפשר בצורה כזאת לאמוד את אורך חייו דרך הפורום.

 

מנוע דיזל בדרך כלל יותר רועש מבנזין, מהכרות עם רנו כאלה בפרט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יכול להיות, אבל השווי של רכב כזה כנראה יותר נמוך משיפוץ משאבת סולר\החלפת מצמד או אפילו הכנה לטסט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אולי זה רכב שמור של בקצין בכיר.

 

כמעט ולא קיימים רכבים כאלו.

 

המגאנים שירתו בצבא תקופה של 6-8 שנים. והם לא היו כל התקופה אצל אותו קצין.

 

כלומר, רכב חדש מגיע לקצין בכיר יחסית, לאחר שנתיים-שלוש עובר לקצין פחות בכיר, לאחר עוד שנתיים עובר לקצין זוטר או נגד, ובשנה - שנתיים האחרונות זה רכב יחידה או שינוע או רכב טייסת וכו' וכל אחד נוהג בו.

 

 

פורסם

תלוי. אם זה דיזל לא טורבו, אז כן. טורבו עוברים ממפקד בסיס ולא מגעים לרמות כאלו לרוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יכול להיות, אבל השווי של רכב כזה כנראה יותר נמוך משיפוץ משאבת סולר\החלפת מצמד או אפילו הכנה לטסט.

 

השווי של הרכב לא משנה אלא מה האלטרנטיבות.

 

אם קיבלת מרצדס חדשה מתנה ואם תמכור אותה ישארו לך רק 1000 ש"ח אז לא תתקן אותה אם התיקון יעלה 1500 ש"ח?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תלוי. אם זה דיזל לא טורבו, אז כן. טורבו עוברים ממפקד בסיס ולא מגעים לרמות כאלו לרוב.

קשקוש.

הדיזל והטורבו דיזל היו באותו המעמד בדיוק.

הטורבו החליף את הדיזל, ובתורו הוחלף ע"י האסטרה טורבו דיזל (שהייתה בליגה אחרת).

שלושתם החלו חייהם כרכבי סא"ל, ובהמשך התדרדרו במעמד החברתי עד שסיימו כרכבי ת"ש/שינוע שכל זב חוטם התעלל בהם.

 

ואני בהחלט מסכים - לקנות אוטו כזה בהנחה שבתקלה הראשונה הוא יושבת.

אני לא הייתי קונה אותו בכל מחיר.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...