Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו B ספורט VS אלפא 147 2.0 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, לא יכולתי להבין שהוא זה שדפק לך ברז נכון? :)

למה רווק?

כי הקליאו לא מתפקדת הכי טוב כרכב למשפחה צעירה עם ילדים, יש לה מטרות אחרות בחיים. :evil:

 

למי לקחת לבדיקה ומה הבעיות שעלו?

כמו כן, בדקת מתי בוצעו טיפולים גדולים (טיימינג ושות', בלמים + מיסיבים, בולמים, ועוד...)?

כשמודבר בטיפול פה וטיפול שם זה לא נוראה, אבל אם כולם נופלים עליך ביחד אתה מרגיש את זה בכיס.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
תראה, לא יכולתי להבין שהוא זה שדפק לך ברז נכון? :)

למה רווק?

כי הקליאו לא מתפקדת הכי טוב כרכב למשפחה צעירה עם ילדים, יש לה מטרות אחרות בחיים. :evil:

 

למי לקחת לבדיקה ומה הבעיות שעלו?

כמו כן, בדקת מתי בוצעו טיפולים גדולים (טיימינג ושות', בלמים + מיסיבים, בולמים, ועוד...) כשמודבר בטיפול פה וטיפול שם זה לא נוראה, אבל אם כולם נופלים עליך ביחד אתה מרגיש את זה בכיס.

 

* לא ציפיתי שתדע, רק ציינתי שהרכב הזה כבר לא רלוונטי...

* זה יהיה רכב שני וברשותי (צעצוע לאבא צעיר :wink: ), מקסימום להקפיץ את הילדה לגן.

* בדקתי אצל משה - שני חיישנים שאחד מהם המוכר כבר קנה, בולמים אחוריים בסוף חייהם (עוד כחצי שנה לדבריו), קצת פחחות סביב הטמבון (באחריות המוכר). בלמים וגיר במצב מצויין. טיימינג נעשה ב-140K לפני כשנה וחצי.

 

ד.א. - בדקתי בקובץ שמילאתם בזמנו והרכב הזה לא מופיע ברשומות. מדובר ברכב כסוף, מודל 2001, 3 ספרות אמצעיות 990 - מכיר?!

פורסם

אמרת משה, אני רגוע. :)

נשמע כמו מציאה.

אם הוא לא מופיע כנראה שאני לא מכיר, בכל אופן הקובץ הפסיק להתעדכן לפני יותר משנה.

צריך להוריד משם הרבה אקזמפלרים שהתלבשו על עצים או התגלגלו לתעלות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...