Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נסעתי בתוך העיר במהירות 40 קמ"ש לערך, בכביש דו סיתרי, עם נתיב אחד לכל כיוון נסיעה,

מצד ימין שלי מכוניות חונות, ומצד שמאל קו קטעים, לפתע רכב שיצא מחניה בצד שמאל, התחיל להשתלב לנתיב הימיני,

כלומר לנתיב שלי, ומכיוון שהוא התחיל להכנס ולא השלים את הכניסה הוא "חסם" את הנתיב שלי,

בלמתי אך לא הספקתי לעצור, ונכנסתי בו, צד שמאל שלי (צד נהג) פגע בצד ימין שלו,

מי אשם בתאונה?

 

פורסם

על פי תיאורך , הנהג השני אשם , ביחוד עם הפגיעה היא בצד ימין שלו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלא ינסה לגרום לך לחשוב שאתה אשם כי לא שמרת מרחק!

הוא אשם, מחובתו של נהג שיוצא מחניה לבדוק שהכביש פנוי.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

אתה לא פחות אשם מאשר, שהוא אשם לא פחות ממך.

למה?

כי אתה לא נוהג בכביש עם מטפחת קשורה על העיניים.

ברור שאם הוא יצא מהחנייה וטחן את דוושת הדלק עד הסוף, מילימטר ממך, אז הוא אשם, כי נכנס בך.

אבל אם הייתה לך האפשרות לבלום? האם הייתה לך האפשרות לברוח?

(הבנתי שלא היה לאיפה ובכל זאת..)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אני נסעתי בתוך העיר במהירות 40 קמ"ש לערך, בכביש דו סיתרי, עם נתיב אחד לכל כיוון נסיעה,

מצד ימין שלי מכוניות חונות, ומצד שמאל קו קטעים, לפתע רכב שיצא מחניה בצד שמאל, התחיל להשתלב לנתיב הימיני,

כלומר לנתיב שלי, ומכיוון שהוא התחיל להכנס ולא השלים את הכניסה הוא "חסם" את הנתיב שלי,

בלמתי אך לא הספקתי לעצור, ונכנסתי בו, צד שמאל שלי (צד נהג) פגע בצד ימין שלו,

מי אשם בתאונה?

האשם הרכב שיצא מיהחניה בגלל שלא נתן זכות קדימה

פורסם
אני נסעתי בתוך העיר במהירות 40 קמ"ש לערך, בכביש דו סיתרי, עם נתיב אחד לכל כיוון נסיעה,

מצד ימין שלי מכוניות חונות, ומצד שמאל קו קטעים, לפתע רכב שיצא מחניה בצד שמאל, התחיל להשתלב לנתיב הימיני,

כלומר לנתיב שלי, ומכיוון שהוא התחיל להכנס ולא השלים את הכניסה הוא "חסם" את הנתיב שלי,

בלמתי אך לא הספקתי לעצור, ונכנסתי בו, צד שמאל שלי (צד נהג) פגע בצד ימין שלו,

מי אשם בתאונה?

האשם הרכב שיצא מיהחניה בגלל שלא נתן זכות קדימה. אצלי היה אותו מצב אבל רכב שאני פגתי היה בצד ימין

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

החברת ביטוח שלי העבירה את החומר לביטוח של הרכב השני,

והחברה השניה, החליטו שהלקוח שלהם לא אשם, ולא מוכנים לכסות את הנזק שנגרם לרכב שלי!

מה עליי לעשות? לסבול את זה שהרכב שלי הושבת (ע"י שמאי רכב)

או לתבוע בבית משפט?

 

פורסם

אני מבין כי לך היה ביטוח צד ג' בלבד.

 

לכן האופציה היחידה שלך היא לתבוע , אם הנזק נמוך מ 31000 ש"ח , אתה תובע בבית המשפט לתביעות קטנות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...