Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

אז ככה הבעיה היא ברכב מסוג סובארו לגאסי דור ראשון שנת 93 1.6 גיר רגיל.

הקרבורטור שלי מעולם לא עבר ניקוי מיקצועי כמו שצריך , רק עם הספריי הזה שלפי מה שאני רואה רק מחמיר את המצב.

ההנעה בבוקר על הפרצוף , צריך לתזמן רבע שעה לפני כל יציאה שלי כדי לחמם את האוטו.

כמובן שבגלל מצבו של הקרבורטור הצ'וק האוטומטי לא פעיל ממזמן ואני מחמם אותו עם גז לחוץ קבוע, שזה אוכל לי את כל הדלק וחונק את כל עוברי האורח ברחוב . (האוטו מעשן כבדד רק שהוא קר ברגע שהוא מתחמם נעלם העשן לגמרי)

דבר שני שמחייב תיקון זה מצערת הגז , שאני לוחץ על הגז מתוך המנוע ועוזב הוא חוזר אבל נשאר טיפה לחוץ בטורים גבוהים קבוע ככה שזה גם אוכל לי את כל הדלק .

השאלה שלי אליכם היא אם אני אלך למכון קרבורטורים ואעשה לי ניקוי כמו שצריך זה אמור לפתור את כל הבעיות בפירטתי?

ואשמח לקבל המלצות לגבי מכון קרבורטורים באיזור אשדוד רחובות ראשון וכו' , אני מגדרה.

 

תודה לכל העוזרים.

פורסם

הקרבורטור שלך לא תקין ,

 

יש בראשון באזור התעשיה הישן, שירי קרבורטורים, שסידר לי את הקרבורטור אחת ולתמיד,

 

ממליץ לך מאוד לגשת אליו.

 

עלות בערך 250-300 ש"ח

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
שלום לכל חברי הפורום.

 

אז ככה הבעיה היא ברכב מסוג סובארו לגאסי דור ראשון שנת 93 1.6 גיר רגיל.

הקרבורטור שלי מעולם לא עבר ניקוי מיקצועי כמו שצריך , רק עם הספריי הזה שלפי מה שאני רואה רק מחמיר את המצב.

ההנעה בבוקר על הפרצוף , צריך לתזמן רבע שעה לפני כל יציאה שלי כדי לחמם את האוטו.

כמובן שבגלל מצבו של הקרבורטור הצ'וק האוטומטי לא פעיל ממזמן ואני מחמם אותו עם גז לחוץ קבוע, שזה אוכל לי את כל הדלק וחונק את כל עוברי האורח ברחוב . (האוטו מעשן כבדד רק שהוא קר ברגע שהוא מתחמם נעלם העשן לגמרי)

דבר שני שמחייב תיקון זה מצערת הגז , שאני לוחץ על הגז מתוך המנוע ועוזב הוא חוזר אבל נשאר טיפה לחוץ בטורים גבוהים קבוע ככה שזה גם אוכל לי את כל הדלק .

השאלה שלי אליכם היא אם אני אלך למכון קרבורטורים ואעשה לי ניקוי כמו שצריך זה אמור לפתור את כל הבעיות שפירטתי?

ואשמח לקבל המלצות לגבי מכון קרבורטורים באיזור אשדוד רחובות ראשון וכו' , אני מגדרה.

 

תודה לכל העוזרים.

שלום רב !

התשובה לגבי הפיסקה שהדגשתי באדום היא חיובית, כן!!

התנאי הוא, שהניקוי יהיה מקצועי, ובסכום שהומלץ לך , הוא בוודאי לא יהיה מקצועי !

ותשאר עם סכום נמוך ששולם, ועם טעם מר בפה!

הכלל שכל מה שזול, עולה ביוקר, תקף גם כאן !!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני ממליץ לך מנסיון רב ללכת ליאיר קרבורטורים באשדוד

כל הרכבים שלי עברו דרכו וגם חברים ובני משפחה שהמלצתי להם יוצאים מרוצים.

רק תיקח בחשבון שעל טיב העבודה התשלום הוגן והתוצאה שווה את המאמץ!

 

הוא נמצא באיזור התעשיה ברחוב העבודה

אם תרצה הכוונה נוספת פנה אלי בפרטי

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זה שתשלם פי 2 יותר לא יבטיח לך שום דבר , ולא יעשה לך איזה קסם ויהפוך את הרכב שלך לרכב על או משהו בסגנון.

 

סט אטמים לא אמור לעלות יותר מ 50 60 שקל בכל חנות חלפים, אז על מה לשלם רבע משווי הרכב? מה גם שתצרוכת דלק של יותר מ 1 ליטר ל-9 10 ק"מ, לא סביר שתקבל בלגאסי

 

אז זה שיקול שלך,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...