Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תכתוב עם כל הכבוד, כי אין לך כבוד.

ואתה אומר את זה מהיכרות ארוכה עם יובל אה?

אם היית מכיר את יובל אישית היית כמה הבנאדם הזה יודע לכבד וכמה כבוד יש לו

יובל באמת אל תטרח לענות לו הוא מקובע על JBL אינפיניטי וקנווד {כאילו שהוא עובד בניופאן או שזה רק מה שהוא מכיר ושמע}

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואתה אומר את זה מהיכרות ארוכה עם יובל אה?

אם היית מכיר את יובל אישית היית כמה הבנאדם הזה יודע לכבד וכמה כבוד יש לו

 

לא מכיר את יובל, אולי הוא מל"ו צדיקים, תורם ליתומים ואלמנות, מעביר זקנות במעבר חציה, אבל בפורום הוא כותב ללא כבוד .

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם

אני מציע:

מידבאס של הייבירד אודיו קלארוס +טוויטר MT23 מורל

בכסף הנוסף שיש לך הייתי משדרג את הסאב לאחד איכותי יותר.

 

למי ששומע רוק כמו מטאליקה לא הייתי מציע מורל וקלארוס,כי שניהם לא מצטיינים בסגנונות האלו

במיוחד מורל,עם הטוויטרים הרכים שלהם שפשות חותחים את הגבוהיים כמו גיטרות וצלחות של התופים,אפילו פיקלו

 

הסטים המומלצים לרוק הם הרץ MLK165,ריינבו,פוקל K2P (אבל צריך לבדוק את הטוויטרים שלהם,לא כל אחד יכול לשמוע אותם)

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
לא מכיר את יובל, אולי הוא מל"ו צדיקים, תורם ליתומים ואלמנות, מעביר זקנות במעבר חציה, אבל בפורום הוא כותב ללא כבוד .

 

argon,

אם היית מכבד קצת את חבריך לפורום לא היית כותב על טוויטר ברמה נמוכה כמו הJBL שהצעת או האינפיניטי קאפה, שהוא יותר טוב מה ML28 של הרץ, זה שאתה לא אוהב משהו לא אומר שהוא ברמה נמוכה. יכול להיות שאני אוהב נוחות של רכב צרפתי, זה לא אומר ש C4 טובה יותר מפרארי קשיחת מתלים.

אם היית מכבד את פותח השרשור, היית מסייג את תגובתך ומציין את אופי הסאונד הייחודי של JBL (סכין יפני) ואומר שלא כל אחד יאהב זאת.

אם היית מכבד את ארנקו וכיסו של פותח השרשור, לא היית מפנה אותו למפיץ רשמי של ניופאן שמוכר את המוצר ב- 1600 שקל, אלא היית מפנה אותו לחנות הזולה ביותר בזאפ, שם הוא נמכר ב-400 שקל פחות.

 

בכבוד זוכים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
למי ששומע רוק כמו מטאליקה לא הייתי מציע מורל וקלארוס,כי שניהם לא מצטיינים בסגנונות האלו

במיוחד מורל,עם הטוויטרים הרכים שלהם שפשות חותחים את הגבוהיים כמו גיטרות וצלחות של התופים,אפילו פיקלו

 

הסטים המומלצים לרוק הם הרץ MLK165,ריינבו,פוקל K2P (אבל צריך לבדוק את הטוויטרים שלהם,לא כל אחד יכול לשמוע אותם)

 

אבל הוא גם שומע CLANNAD וSARAH BRIGHTMAN שזו מוזיקה ווקאלית בסיגנון אופרה

בכול אופן הסטים שהצעתה הם טובים מאוד ,גם סרול הציע את רוב הסטים הטובים שיש בשוק במחיר הנ"ל

הנקודה שלי היא: שיש לו את כול התנאים לעבודה אקטיבית ולכן לא הייתי רוכש סט אלא חלקים

כך הוא גם יוכל להביא חלקים איכותיים יותר בחיסכון המחיר של הקרוס הפסיבי.

פורסם

AUDIO KING,

 

1. תקן אותי אם אני טועה, אך נראה לי שחסר לו מגבר כדי לעבוד אקטיבי.

 

2. לא תמיד מומלץ לעבוד אקטיבי, ואני משתדל להתחיל מפאסיבי כדי לדעת מה נקודת המוצא, למה התכוון המשורר כשייצר סט כזה, מה אופי הסאונד הכללי, מה נקודות החולשה של הסט ועוד, גם אם בסופו של דבר עוברים לאקטיבי.

 

יש סטים שנשמעים טוב יותר בהגברה פאסיבית מאשר באקטיבית, לדוגמא SEAS.

יש סטים שנשמעים טוב יותר בהגברה אקטיבית מאשר בפאסיבית, לדוגמא HERTZ.

יש סטים שהשינוי בין פאסיבי לאקטיבי לא ייתן יותר מדי, לדוגמא CLARUS.

 

מה שכן, כדי לשלב רכיבים מעולמות שונים, רצוי להשתמש בקרוס אקטיבי, אחרת קשה להגיע לתוצאה ממצה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
argon,

אם היית מכבד קצת את חבריך לפורום לא היית כותב על טוויטר ברמה נמוכה כמו הJBL שהצעת או האינפיניטי קאפה, שהוא יותר טוב מה ML28 של הרץ, זה שאתה לא אוהב משהו לא אומר שהוא ברמה נמוכה. יכול להיות שאני אוהב נוחות של רכב צרפתי, זה לא אומר ש C4 טובה יותר מפרארי קשיחת מתלים.

אם היית מכבד את פותח השרשור, היית מסייג את תגובתך ומציין את אופי הסאונד הייחודי של JBL (סכין יפני) ואומר שלא כל אחד יאהב זאת.

אם היית מכבד את ארנקו וכיסו של פותח השרשור, לא היית מפנה אותו למפיץ רשמי של ניופאן שמוכר את המוצר ב- 1600 שקל, אלא היית מפנה אותו לחנות הזולה ביותר בזאפ, שם הוא נמכר ב-400 שקל פחות.

 

בכבוד זוכים.

 

SROOL

מהמעט שאני בפורום, עד היום עשית עלי רושם אחר, טעיתי .

שאתה ממליץ על סט, זה כמובן בגלל שאתה מבין והוא טוב.

שמישהו אחר כותב על סט שהוא אוהב, זה בגלל שהוא לא מבין ולא מכבד את חברי הפורום.

עד כאן הכל בסדר, זכותך לחשוב שרק אתה מבין ויודע מה טוב.

אבל, שקרים והשמצות תפיץ על מישהו אחר, תן לי קישור לזאפ שבו הסט שהמלצתי עליו נמכר ב 400 ש"ח פחות .

אני מחכה להתנצלות !

HU - KENWOOD DDX8026 / component - JBL GTI 608 / Speakers - jbl 696T / Amplifier infinity KAPPA FOUR / amplifier - infinity kappa one / subwoofer - infinity kappa box

פורסם
מה רע בטווטרים של ריינבו :evil:

 

הכל טוב בטוויטרים של ריינבו! :-D

ואני מאוד אוהב אותם,גם את המידבאסים שלהם!

ואני חושב שהסט של ריינבו או MLK הם בחירה מצוינת

 

AUDIO KING-אני שמעתי הרבה סט אפים עם מורל,מכל הדגמים,ובאמת,STING,אלטון ג'ון,סלין דיאון,מוסיקה שחורה

נשמעים מאוד נעים,אבל ברגע שאתה שומע משהו יותר מהיר וחד כמו מטאליקה,זה כבר הורס הכל

אתה מקבל 2/3 מהגבוהים,המידבאס יורד נמוך,אבל לא מהיר מספיק

בקיצור,אני לא ממליץ על מורל למי שרוצה לשמוע רוק כבד,וזה אחרי ששמעתי די הרבה סט-אפים עם הרכיבים שלהם

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אין לי כוונה להפיץ שקרים והשמצות, אני משאיר את זה לאחרים.

אני ממליץ על סט כי אני חושב שהוא טוב ביחס למחירו, ביחס לחלופות במגבלות התקציב ובהתאם למה שפותח השרשור מחפש.

אתה לא תמצא אותי נחרץ או ממוקד מאוד בהמלצותי אלא אם כן מדובר התחומים שהם מראש נדושים, כמו קומפוננט ב- 400-500 שקל (טמפו).

הגדרותיך ל"איכות" כמו שפותח השרשור מתאר הן שגויות, אני יכול להפנות אותך לכמה רכבים שהתוצאה בהן היא בין האיכותיות בארץ (הכי איכותיות מבין מה שיצא לי לשמוע), הושקעו שם עשרות אלפי שקלים, אך ל SPL גבוה לא תגיע איתן. למעשה, תוכל "לדחוף יותר אוויר" משמעותית, גם ברבע מן הסכום.

יאן למשל המליץ לו בהתאם לסגנון מוזיקה, שזה מאוד לגיטימי, אודיו קינג המליץ בראייה של מיצוי התקציב והרכיבים הקיימים, אני המלצתי על כלל הסטים הטובים (בין אם נשמעים לי טוב כמו SEAS לדוגמא ובין אם אני סולד מהם, כמו SLC לדוגמא).

מה מונע ממני להמליץ לו על דוטק בתקציב נמוך יותר? הרי הוא טוב למחירו, נכנס פעמיים בתקציב, ופותח השרשור יאהב אותו כי כבר היה לו משהו בסגנון והוא אהב? מה שמונע ממני זה שלא התייחסתי לכלל הקריטריונים להמלצה, והתמקדתי רק באחד או שניים מהם.

 

אין לי כוונה לפגוע בך, או לזלזל בהמלצתך, אך היא אינה קבילה ואינה לגיטימית, לפחות לא כשהיא נאמרת לבדה.

קבל את התנצלותי בנוגע לקישור בזאפ.

אני דיברתי על הסט הזה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=473169

שהוא נראה כמעט אותו הדבר כמו האינפיניטי קאפה.

ואילו אתה התכוונת לזה:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=P6560C&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he

שהמחיר הכי זול והיחיד בזאפ עליו הוא אכן 1590 ש"ח.

ד"א, מחירו של הסט באירופה למשל, הוא 550 שקל. "ואידך זיל גמור".

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

גם אני וגם אודיו קינג ציינו אותו. סט עם ביצועי באס מעולים, אני יותר הייתי ממליץ עליו לסוגי מוזיקה אחרים כמו אלקטרונית, פחות למוזיקה ווקאלית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני בתור בן אדם שיש לי אותו והוא עדיין לא הספיק להיפתח ובלי הרבה כיוונים נשמה מעולה.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

argon -את הסט p6560c ניתן לרכוש במחיר 1200-1300 שח

אבל זו לא הנקודה,בתקציב עד 2000 שח ניתן להביא שילובים או סטים טובים יותר

מהסט הנ"ל שדרך אגב הדגם הקודם שלו P6550C JBL נישמע יותר טוב ואיכותי ממנו.

אם אתה חושב שהוא אופציה ראויה אני מכבד את דעתך.

 

סרול-בתגובה מספר 13 בשרשור זה ,הבחור מציין כי יש לו את המגבר 4 ערוצים אוריון 4004 וגם מגבר מונובלוק של קיקר

לכן הוא לא צריך עוד מגבר ,יש לו מגבר 4 ערוצים פנוי {עם קרוס מובנה עד 3KHZ} וגם קרוס 3WAY ברדיודיסק

לכן בכול שילוב בו יבחר באשר הוא ,דעתי היא שעבודה אקטיבית תתן לו את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר

וגם את התמורה הטובה ביותר לכסף פר אלמנט.

פורסם

אוקיי, ראיתי, תודה שהארת את עיניי.

אני עדיין חושב שזה לא יהיה נכון לעבוד ישר אקטיבית.

אצרף תגובה משיחה שלי עם אחד מחברי הפורום הנכבדים (תגובה מהתכתבות, נא להתייחס בהתאם):

 

"השוני יכול לנוע בין אחד הסטים הכי מוצלחים ששמעת, לאכזבה קשה, על כל הספקטרום, כולל אין שינוי בין פאסיבי לאקטיבי.

נקודת חיתוך לקויה או חלוקת הספק לקויה בין הטוויטר והמידבאס יכולים להשפיע על כ"כ הרבה דברים:

1. טוויטרים צורמים.

2. פיקים מטורפים בסאונד.

3. "בורות" בסאונד.

4. אלמנטים "לא מתחברים"- אתה שומע טוויטר בנפרד ו-וופר בנפרד.

5. במה לא ממורכזת.

6. שינוי אופי הסאונד מ"חם" ל"חד".

ועוד ועוד ועוד.....

 

אני בכוונה מקצין, כי הרבה פעמים אנחנו לא יודעים עד כמה כל שינוי מהותי.

אתה יודע שיש כמה סוגי חיתוכים ז"א שאתה יכול לבצע כמה סוגים של סלופ 12. אם ייצא לך להתעסק עם CARPC, או עם BIT1, נסה לבדוק מה ההבדל בין סוג חיתוך אחד לשני (בסה"כ סוג חיתוך, אל תשנה את נק' החיתוך, את הסלופ או את העוצמות), ותגלה שההבדל יכול להגיע עד כדי כך שתהיה משוכנע שמדובר על סט אחר בכלל.

אני לא מדבר איתך על מצבים יורת קיצוניים, כמו וופר שמתחיל לצרום באזור נק' החיתות, כמו יצירת טווח חפיפה גדול בין הוופר לטוויטר, אני לא מדבר על מצב שבו אתה לא יודע איך הסט אמור להישמע והטוויטר אצלך מנגן בכלל 10-15 דציבלים יותר ממה שהוא אמור להיות, או מצב שהוופר והטוויטר חתוכים בנקודה כזו ובמאזני הספק כאלו שהטוויטר לא יודע לנגן את הטווח הנמוך שלו, אז יש בור, ואז אתה מגביה את הגיין והטרבל מקבל דגש מיותר, שינית את אופי הסאונד שוב ושוב ושוב ושוב ושוב..............

לכן כדאי להתחיל מפאסיבי. יצרן רכב ייצר את הסט בהנחה שבחיבור פאסיבי באוטו תקבל תוצאה סבירה או טובה יחסית.

ואחרי שיש לך את הבסיס, את הרקע ל"איך הסט אמור להישמע" והכי חשוב, אתה יודע מה אתה אוהב בסט ומה אתה לא אוהב בסט, תעבור לאקטיבי ! כי רק אז תדע איך לחלק את העוצמה בין הטוויטר לוופר ורק אז תדע אם מה שאתה שומע הוא שיפור לעומת הצורה הפאסיבית, או שהוא גריעה, ורק אז תוכל באמת לחזק את הנקודות שהיו חלשות בסט מלכתחילה.

 

כשהתחלתי אקטיבי עם ה DLS לקחו לי כמה שבועות להגיע לתוצאה טובה באמת.

 

כשהתחלתי אקטיבי עם ה SEAS לא הצלחתי להגיע לתוצאה טובה בפאסיבי, לא משנה כמה ניסיתי, הייתי בטוח שהסט מאוד חד, ושחוץ מטוויטר מפורט לאוהבי הסאונד החד, הוא לא שווה את הכסף.

רק אחרי שחיברתי אותו פאסיבי- גיליתי אותו מחדש, מאוד נעים לאוזן, טוויטר מאוד מפורט, מיד ברמה גבוהה מאוד, שילוב נהדר בין הוופר לטוויטר, היה לו את כל מה שלא היה לו לפני כן. גיליתי אופי סאונד שלא הכרתי עד כה, מצד אחד הוא בהיר ומפורט, מצד שני הוא רך ונעים יותר מDLS. לא רק שמצדיק את הכסף, גם אחד הטובים למחירו!

 

חיתוכים ויחסי הספק- שניים מאבני היסוד שלי, ומצטרפים לפאזות, מיד לאחר מיקום, זוויות ונפחים."

 

שוב, רק חלק משיחה הכל נאמר באופן חופשי וללא ירידה לפרטים, יכול להיות שחלק מהנאמר לא מדויק לחלוטין, אבל בגדול מסביר למה אני מעדיף להתחיל פאסיבי ואח"כ לעבור לאקטיבי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...