Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הכל נעשה כמו שצריך- אין שום פגיעה.

אם אתה חאפר- אתה יכול לשרוף את הרכב גם כשאתה מתקין מגבר 2 ערוצים V12.

 

אתה מודע לעלויות של שדרוג אלטרנטור וקניית מצברים מתאימים? ועל כבלים מתאימים? מדובר פה על תשתית של 6 אלף שקל בערך, לפני מחיר המגבר, הסאב והתיבה שתצטרך לבנות לדבר כזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מיצטרף להמלצה על הסאן דאון מה שטוב ל-BTL יהיה טוב לאבוק

אפרופו לסרול היה את השילוב הזה סאן דאון 1500+אבוק

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אתה מודע לעלויות של שדרוג אלטרנטור וקניית מצברים מתאימים? ועל כבלים מתאימים? מדובר פה על תשתית של 6 אלף שקל בערך, לפני מחיר המגבר, הסאב והתיבה שתצטרך לבנות לדבר כזה.

 

אז בוא נגיד ככה מה ההצעה שלך למערכת HI-END בשביל חולה SPL שלא תצריך את התשתית הזאת ד"א אם עוד מגבר 4 ערוצים ל2 סט קומפוננטים?

ואם תוכל לפרט יותר על התשתית ומהי הדרך הנכונה לעשות אותה אני אשמח מאוד.תודה.

יניב.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

אני לא מומחה ל SPL, יש לנו אנשי באס בתואר דוקטור בפורום, חירשים למחצה, ועוד כל מיני אנשים שאין להם מושבים אחוריים שהצדיקו את השם שלהם.

 

אבל תנסה ללכת על זוג סאבים נצילים מאוד, בתיבה פתוחה, מכוונת לתדר הנכון, על מגבר של 1500-2000RMS ולא יותר מזה גם את זה אתה לא תנצל עד הסוף בלי אלטרנטור ומצבר טוב, אבל זה ייתן שיפור ניכר ממגבר של 1000RMS. קח בחשבון שהעומסים על מערכת החשמל יהיו גדולים, מה שיתבטא בהחלפת מצבר לעיתים קרובות יותר (לא כל שבועיים, אבל גם לא כל 3 שנים).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ד"א, עם ההאבוק וה SAZ1500D המתח היה נופל אצלי ברכב ל 11.7 וולט.

אבל זה היה חזק :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...