Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני מספר חודשים הוספתי למערכת (מערכת פשוטה, רדיו דיסק פנסוניק עם 4 רמקולים פיוניר) זוג טוויטרים זולים (100 ש"ח עם התקנה).

לא יודע אם זה היה מההתחלה, לא ממש זוכר, אבל הטרבל בסאונד נשמע די רע, ס ו-צ נורא מודגשים.

האם הבעיה נובעת מהטוויטרים? האם החלפתם תפתור את הבעיה?

אם כן, יש לכם המלצה למשהו טוב ולא יקר מדי?

 

תודה

פורסם

אם זה רמקול COAX שיש טויטר מובנה על הרמקול תנתק את הטוויטרים הפשוטים ותראה אם זה השתפר.

הצרימה מגיע בדרך כלל מהתדרים הגבוהים שתפקידם לבצע זה הטוויטרים, אז אין ספק שזאת הבעיה.

יש גם אפשרות לשחק אם TREBAL לעלות להוריד לפני שאתה מנתק כדי שתנסה, אבל בלי שום קשר הטוויטרים האלה של ה-50 שלך סתם הורסים את הסאונד! ממליץ לנתק בלי שום קשר.

פורסם

לא יעזור להוריד את ה TREBELE. העיגולי פלסטיק 1000 וואט האלה שמתיימרים להיות "טוויטרים" הם המצאה של סאדיסט.

אני מציע בשלב ראשון לנתק אותם, לפרק ולהשליך לפח הזבל הקרוב. שיפור מובטח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הורדתי כבר את הטרבל לערך שלילי, עדיין זוועה.

אין לי בעיה להעיף לפח, אבל אפשר לקבל המלצות לתחליף לא יקר מדי?

פורסם

סט קומפוננט בסיסי יהיה לא יקר מדי, ויהווה שיפור לכל קומבינה של קואקסיאלי+טויטרים דרעק.

מתחדשת*

פורסם

אם תשאיר את הסטאפ הקיים ורק תחליף טוויטרים - לא עשית כלום.

בצורה שבה מחברים את 'עיגולי הפלסטיק' כמו שאיתמר קרא להם (או כל טוויטר אשר 'מתעלק' על החיווט לרמקולים), יש צרה כפולה.

ראשית - הטוויטר מקבל את מלוא טווח התדרים, מה שגורם לו 'לצרוח'.

שנית - מכשיר הרדיו דיסק עובד בעומס שהוא לא בנוי לעבוד בו (פחות מ-4 אוהם).

אתה יכול לרכוש קרוס אובר פסיבי (מסתובבים כמה ביד שניה) ולהשתמש בו לחלוקת תדרים בין הרמקולים הקואקסליים בדלתות ובין הטוויטרים, אבל אז עדיין תישאר עם טוויטרים רעים שיכולים להמשיך ולצרום.

בתור פיתרון ראשוני (ובלי להוציא שקל) - כמו שאיתמר הציע, להעיף את הטוויטרים האלה.

וכמו שרומק אמר, אם אתה באמת רוצה שיפור ומוכן להשקיע , כדאי לקנות סט קומפוננט.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

בוקר טוב זילברמן

זילברמן ידידי יש לך נטיה קשה לחפש הסתבכויות :wink:, למה אתה עושה את זה לעצמך ? :roll:

הסבירו לך חברי פורום נכבדים שבאמת מנסים לעזור לך שהדרך הנכונה ביותר היא לפרק את הטוויטרים בשלב ראשון

בשלב שני לרכוש סט קומפוננט מושלם שיודע לעבוד ולעשות סאונד תוך שילוב נכון בין המיד לבין הטוויטר

הנכון יהיה לעשות שופינג ולמצוא את הסט שעושה לך את הסאונד הכי נכון ואז לרכוש אותו

מה שאתה עושה כרגע עלול להיגמר במפח נפש ובעוד 100-150 ש"ח לפח (שיחד עם המאה שכבר שילמת זה כבר תשלום ראשון מתוך שניים לקומפוננט טוב..) תחשוב על כך

יום טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...