Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

בעז"ה משפחתנו עומדת להתרחב, ואני מחפש רכב בעל 7 מקומות.

מכיוון שמדובר בליסינג, שיקולים של דלק, טיפולים וכו' לא רלונטיים, אך כן חשוב לי שהרכב לא יבלה במוסך.

 

אני מוכן להתפשר על ביצועים (גם ככה יש לי מספיק נקודות...), אחיזת כביש, ושאר מיני הנאות מוטוריות.

הקריטריון החשוב ביותר הוא שהרכב יהיה מרווח, עם תא מטען גדול (תוך שמירה על מחיר סביר...)

 

בעבר נהגתי במזדה 5, והיא נראית לי קטנה מידי.

מסטרואן פיקאסו יש לי רתיעה בגלל האמינות (?) הצרפתית, והגיר הרובוטי.

על הנייר, מיצובישי גרנדיס עושה רושם טוב יותר מטויוטה ורסו.

 

הבעיה, שכשראיתי את הגרנדיס מבפנים, היא הייתה פחות מרווחת משציפיתי.

מצד שני, אני מתלבט האם עליית המחיר למכוניות יותר יקרות תתן לי תמורה הולמת.

 

מה דעתכם על הגרנדיס?

איך היא לעומת קיה קרניבל?

איך שתיהן לעומת הפורד גלקסי?

דודג' ג'רני?

פיספסתי רכב מעניין?

 

ממש ממש תודה,

ובברכה,

צביקה

פורסם

אוקי, השאלה היא האם תוספת המחיר של הSMAX שווה את זה?

הוא יותר מרווח מהגרנדיס? תא מטען יותר גדול?

 

נקודה נוספת - עושה רושם שהגישה לספסל האחורי קצת קשה בגרנדיס.

(אני צודק?)

האם ב SMAX המצב יותר טוב?

 

ושוב תודה

פורסם

בגדול ה SMAX והמאזדה 5 מבוססים על אותה הרצפה,

אבל כשאני נכנסתי ל SMAX הרגשתי משום מה שהיא יותר מרווחת מהמאזדה.

לצערי לא נסעתי או הוסעתי ב SMAX.

הגלאקסי הרבה יותר מרווחת וגדולה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

עם הרכב מליסינג ולא צריך לשבור את הראש איך למכור אותו אז תבדוק אופציה של סאנגיונג רודיוס ! הרכב מאוד מרווח ומאובזר בנדיבות!

פורסם
בגדול ה SMAX והמאזדה 5 מבוססים על אותה הרצפה,

אבל כשאני נכנסתי ל SMAX הרגשתי משום מה שהיא יותר מרווחת מהמאזדה.

לצערי לא נסעתי או הוסעתי ב SMAX.

הגלאקסי הרבה יותר מרווחת וגדולה.

 

זה ממש לא נכון.

 

ה-S-מקס (כמו הגלאקסי) מבוסס על פלטפורמת פורד מונדיאו, הוא ארוך בכ-27 ס"מ ממאזדה 5 (שמבוסס על

פלטפורמת הפוקוס/מאזדה 3) ובסיס הגלגלים שלו גדול ב-10 ס"מ (וזהה לגלאקסי). בקיצור, מאזדה 5 ופורד

S-מקס הם כלי רכב לא מאותה הקטגוריה.

 

לפותח השרשור: ה-S-מקס והגלאקסי מודרניים ועדיפים על הגרנדיס.

פורסם

תודה, לי הובהר שהם חולקות את אותה הפלטפורמה,

כנראה שזה מסביר למה הSMAX הרגישה לי יותר גדולה :-)

תודה על התיקון.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים והמייעצים.

חסר לי רק לדרג את הרכבים בסדר עולה מבחינת הגודל. (אחרי זה אני כבר אשקלל את זה עם העלות...)

 

מזדה 5 - הכי קטן

גרנדיס - סביר

גלקסי - גדול

 

איפה נכנסות ה SMAX, הרודיוס, הדודג' ג'רני והקרינבל ביחס לשלוש המדורגות?

 

בברכה ובתודה

פורסם

הרודיוס הכי גדולה/ארוכה ובהפרש ניכר!סאנגיונג רודיוס אורך מ'מ 5125 ,אחרי זה הדודג ג'רני 4888,פורד גלאקסי 4820,Smax 4768.

פורסם

הדודג' אולי גדול אבל הוא לא מרווח יותר מה-S-MAX ואחרי ישיבה בשניהם יהיה לך מאוד קשה להשוות.

הפורדים מציעים תא נוסעים מעוצב, מאובזר ואיכותי מאוד, הדודג' זול ופלסטיקי למדי.

אני ממליץ פשוט לגשת לאולמות התצוגה ולהתרשם, כך תקבל את התשובה הטובה ביותר.

פורסם

אני מציע לבדוק גם את קרניבל, לפחות להתרשם מהרכב באולם התצוגה.

הסידור הפנימי והאפשרויות לקיפול\הזזת המושבים מאוד מוצלח ברכב הזה.

הביצועיים באמת לא משהו, אבל הם לא הוצגו בראש סדר עדיפויות.

לי נוצר הרושם, שקרניבל יותר מרווחת (רחבה במושב האמצעי ) מגרנדיס או שני הפורדים (מאזדה 5 לא באה בחשבון, צפופה מדי), והמושבים בשורה האחרונה נותנים אפשרות להושבת ילדים די גדולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם בטיחות חשובה (ובהתחשב בכך שזה לא הוזכר, כנראה שלא - וחבל), ל-S-מקס ולגלאקסי יש יתרון משמעותי על הקרניבל

מבחינה זו. במבחן ה-Euro NCAP המיניוואנים של פורד זכו ל-5 כוכבים בהגנה על מבוגרים ו-4 כוכבים בשמירה על ילדים

(אף רכב עוד לא קיבל חמישה בהגנה על ילדים), לעומת 4 כוכבים בהגנה על מבוגרים ו-3 על ילדים בקרניבל. לקיה ציוני ריסוק

פרטניים נמוכים יותר משמעותית, במיוחד בריסוק חזיתי.

 

מיצובישי גרנדיס כלל לא נבחן (אך אם לשפוט מתוצאות מיצובישי במכוניות שהושקו בערך באותה השנה - ככל הנראה לא יצטיין),

וכך גם הג'רני (אם כי הוא לפחות נבחן באמריקה, וקיבל שם ציונים טובים).

 

הרודיוס מציע מפרט בטיחות עלוב של שתי כריות אוויר, ולדעתי לא ראוי לשינוע משפחה.

×
×
  • תוכן חדש...