Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר עושה לי סיבוב על הבובה :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע מה הנסיון שלך בנהיגה על רכבים חזקים ובעלי הנעה אחורית

תוסיף לזה גם מנוע מרכזי.

בשורה התחתונה, אני לא באמת מאמין שהפורשה הזאת תהרוג אותך כמו שחלק מהמגיבים ניסו לומר פה. מצד שני, זאת עדיין לא סיבה להתגרות בה יותר ממה שהיית מתגרה בכל רכב אחר - נהפוך הוא.

אחת התכונות של כלי רכב קיצוניים היא שהם יכולים לשנות את אופיים משרה הבטחון בין-רגע, ואם אתה נתפס עם המכנסיים למטה (בלי קשר לבובה שבכותרת), יכולות להיות לזה תוצאות מאוד לא נעימות.

 

תעשה חיים, ותהיה מספיק חכם ובוגר לשים לעצמך את הגבול כדי שתשאר עם טעם טוב בפה. אה, ושאל את חבר שלך אם הוא במקרה מחפש עוד חברים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחזק לחלוטין, התגובה הכי חכמה שראיתי בכל השרשור הזה.

 

ולפותח השרשור ,העיקר שתהנה ובעיקר כמו שאמרו מדברים שאין ברכב אחר ,ותדאג לצלם תמונות ולשתף אותנו :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בנוסף לכל מה שנאמר כאן ממליץ לך לוודא שהביטוח מכסה את נהיגתך.

אני באמת מפרגן, זו אחלה הזדמנות וזה יכול להיות יום של כיף אמיתי ועם טיפה שיקול דעת אין סיבה שהוא לא יגמר עם טעם טוב מאוד.

אבל לא הכל תלוי בך, תאונות יכולות לקרות ולאו דווקא קשות כפי שרמזו כאן.

מספיק שמישהו יפגע בך מאחור או מהצד. מספיק שרגע תופתע או לא תשים לב ותפגע במישהו מאחור.

עלויות התיקון ברכב שכזה מטורפות.

גם אם אתה לא אשם או אם האשמה גבולית תיכנס כאן להרפתקה ארוכה ויקרה.

חפש את השרשור של שוכר ה S2000. אמנם סביב תקלה טכנית אבל גם אתה יכול למצוא את עצמך עם חשבון של עשרות אלפי שקלים על תאונה קלה וטיפשית.

דווקא בגלל שמדובר ברכב 'מועד' מבחינת הביטוח נדיר שמבטחים אותו לכל נהג וללא מגבלת גיל, כי זה מייקר מאוד את הפרמיה.

גם אם הביטוח לא מכסה אותך, אפשר בדרך כלל להוסיף נהג זמני ליום-יומיים בעלות נמוכה.

 

תוודא שיש לך ביטוח מקיף בתוקף.

בלי זה לא הייתי מתקרב לאוטו, למרות הפיתוי.

 

תהנה!

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

בוקסטר בידיים של נהג חדש? רק באיטיות ועם בקרה מחוברת. אחרת החבר יצטער מאוד שנתן לך לנהוג...

אה, ואני מקווה גם שהוא סידר לך ביטוח מיוחד (לנהג חדש מדובר על עלות היסטרית).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תבלו! בטח כבר מאוחר מידי, אבל הייתי ממליץ לצאת מוקדם בבוקר, שלא יהיו הפרעות.

שתף אותנו בחוויות, לא לשכוח!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כמו שאמרו פה, מהר אפשר גם עם ליס-מוביל. קנה כמה קונוסים קטנים ופנק את עצמך בג'מיקאנה. בנוסף הנעה אחורית אז נסה את מזלך בדריפטים במידה ובעל הרכב מסכים. ככה שבמקרה הגרוע ביותר תדפוק את הרכב ותמנע ניסוי פיזיקאלי של מה קורה כאשר 250 כ"ס פוגשים עצם אחר.

פורסם

בגלל שרובנו יודעים כמה כיף לנהוג ברכבים שהיינו רוצים בבית אז אני הייתי מנסה לעשות כבר טיול עד ערד ושם להנות קצת וזאת כי המקום דיי סטרילי ויש גם מספיק מרווח לטעויות שלא יגרמו לך להרגיש לא נעים או לבעלים של הרכב להרגיש אידיוט.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...