Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא מצליח להבין, מה הבעיה בדיוק?

 

שקשה לי להתרכז בבר כשהלוטוס בסביבה . . :lol:

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרדיאטור הזה כמעט זהה לזה שאצלי בספיידר.

אין שום בעיה למקם את היוניט למטה ואפילו הלחימו לי מופה ללא חיוב.

בעזרת נסוי וטעיה וגם ניחוש מושכל מצאתי את הטווח הנכון של טמפרטורת העבודה של היוניט הדרוש וזה עובד כעשור ללא דופי.

 

יש בזה משהו, אבל נראה שיהיה יותר קל לאמץ את הרעיון הבא, לא?

 

אני התקנתי יוניט על T כאמור על הצינור התחתון הגמיש - עובד מצוין - המניפה נכנסת ויוצאת כמו גדולה.

התבצע במסגרת הסבת מאוורר על טרמו-קלאץ' למאוורר חשמלי של 940 בוולוו שלי.

ה T שלי מייצור עצמי.

 

זהו הכיוון הביצוע המוביל (רעיונית), רק נשאלת השאלה לאיזה צינור. העליון (הדוחף את נוזל הקירור הלוהט בחזרה למצנן), או התחתון (המחזיר את נוזל הקירור למנוע בטמפרטורה נמוכה יותר). אני מניח שאפשר גם וגם - רק צריך להתאים יוניט חום מתאים לדרך הזו או הזו.

 

הבעיה בכל השרשור הזה היא ש''השושנים'' (רן) לא מפסיק להעלות את התמונות של בר רפאלי..

:lol:

 

אין, אין על בר רפאלי... תמשיך, רן. תמשיך! :wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ביקרתי ב"מחלקה הגריאטרית" במוסך, וראיתי את הלוטוס... וכשרואים אותה "ערומה" פשוט קשה להאמין שמין גיגית פח כזו היא כזו מכונת נהיגה.

אני זוכר אותה מחיפה, צהובה ועם כנפיים קדמיות מוזרות, עוברת בגובה המדרכה בהדר, ואני כל פעם מחדש הייתי נזכר בבדיחה על ההוא ששם שלט על השער "זהירות כלב" וכשראו שזה פינצ'ר גמדי הוא אמר "זהירות - שלא ידרכו עליו".

בקיצור - זה נראה מצויין, והיא תראה נהדר באדום, רק שלא ידרכו עליה...

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-"גיגית" הזו היא אחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שאני מכיר וזה רק יתרון הראשון שלו!

הרכב הזה תוכנן לנהיגה נטו, מבלי לקחת בחשבון כמעט שום שיקול אחר, והוא הדבר הכי קרוב בתפיסה

לרכב מרוץ אמיתי, והיופי הוא שהוא בר (שום קשר לרפאלי!) השגה גם לכאלה שאין להם כסף

לקנות מכונית על, לפחות בחו"ל, וניתן להשיג אותו בהמון תצורות מנוע ושילובים.

בנוסף הרכב יפיפה, מיוחד וחוקי לכביש, ניתן לנסוע איתו ברמה יום יומית ובסוף השבוע לנהוג בו במסלול!

(שוב לא בארץ) יחסית מדובר גם במכלולים אמינים ופשוטים, וחלקי חילוף שניתן לקחת מהמדף.

בקיצור גיגית שהייתי רוצה אצלי בחצר! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ביקרתי ב"מחלקה הגריאטרית" במוסך, וראיתי את הלוטוס... וכשרואים אותה "ערומה" פשוט קשה להאמין שמין גיגית פח כזו היא כזו מכונת נהיגה.

 

אסף.

 

 

מראה עינים עשוי להטעות... עקרונית, אם חשקה בנפשך במכונית נהיגה אמיתית, יש לך שתי אפשרויות: האחת - והנפוצה היום, כי קשה אחרת - היא לבנות מכונית בממדים המקובלים ועם האבזור והטכנולוגיה המקובלת. זה אומר הרבה משקל וזה אומר שצריך מנוע גדול וחזק, בלמים גדולים, צמיגים רחבים. הקיצור: כמעט כל מכונית ביצועים מקובלת. לממדים ולמשקל יש יתרונות בחיי היומיום וקשה למצוא פשרה טובה יותר לדואליות של מכונית שיכולה גם לשמש כמכונית מסלול. אלא שפשרה זו פשרה ולממדים ולמשקל בעיקר חסרונות בכל הקשור לנהיגת מסלול.

אפשר גם אחרת - אבל גישה זו הולכת ונעלמת וקיימת בעיקר, אם לא רק, אצל סדנאות הבונות מכוניות לימי מסלול באנגליה, כי עבור כל שימוש דואלי אחר, הרעיון הזה הוא פשרה כואבת מדי. הבסיס פשוט ומושתת על שלושה עקרונות:

1. Keep it simple

2.Back to basis

3. Add lightness

במילים אחרות: כשאתה מתמקד רק במטלות מסלול, משתמש במכלולים פשוטים ומוכרים ושומר על משקל נמוך - לא צריך מאות כוחות סוס בכדי להשיג ביצועים אדירים ויותר מזה - התנהגות הכביש המתקבלת היא חדה מענגת וקלה להשגה. זה היה, כבר לפני כחמישים וחמש שנים, הבסיס הרעיוני של לוטוס 7 וההוכחה עד כמה הרעיון הזה מבריק היא בכך שהיורשת של המכונית הזו וחיקויים שלה עדיין מיוצרים היום ללא שינויים מהותיים של ממש. על כמה רעיונות הנדסיים בני חמישים שנה מעולם הרכב אפשר להגיד את אותו הדבר?

 

את הקישור לסרטונים הבאים כבר העלאתי כאן בעבר, אבל אין כמוהם בכדי להמחיש את התנהגות הכביש והחדות של המכונית הזו.

1. http://www.youtube.com/watch?v=8PNznhXybk4&feature=relmfu

2. http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=qgNV4jbLS-Y

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור וידוע, אבל בכל זאת.... מצד אחד קשה להאמין, מצד שני משובב נפש.

 

אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, ממשיכים!

 

אחרי שהתאמנו את התושבות וחתכנו את המוט באורך המתאים, פלוס זוויות בקצה - הגיע הזמן להתחיל לרתך.

 

הנה:

 

1. ראשית מוודאים שאורך המוט מתאים ביחס לתושבות.

2. מחזקים את התושבות, בודקים שהכל ישר ונותנים "פיקים" של ריתוך בכל צד, בכדי לקבע את המוט למקומו.

3. הנה, ככה זה נראה מקרוב.

4. בשלב הבא, מפרקים את המוט, מרתכים את הכל ומרכיבים שוב לבדוק.

5. לפני שלב הצבע, ממלאים את קצוות המוט בבוסטיק, בכדי שלא תכנס לשם רטיבות ולחות.

6. עכשיו אפשר להעביר את המוט לחדר הצביעה...

7. ולצבוע אותו בגוון שחור מבריק - שיתאים לשלדה.

 

הלאה!

תמונה 088.jpg

תמונה 090.jpg

תמונה 091.jpg

תמונה 092.jpg

תמונה 093.jpg

תמונה 126.jpg

תמונה 124.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און שלום

לדעתי היה עדיף לרתך חתיכת מתכת בכדי לסגור את קצוות הפרופיל

מריחת הבוסטיק בקצוות אינה עומדת בסטנדרטים של שאר השיפוץ

(זו דעתי האישית) בכבוד ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קוביות פלסטיק שמיועדות לזה.

אמנם ייראה כאילו נתרם מאיזה כסא של בית ספר, אבל יעשה את העבודה:wink:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און שלום

לדעתי היה עדיף לרתך חתיכת מתכת בכדי לסגור את קצוות הפרופיל

מריחת הבוסטיק בקצוות אינה עומדת בסטנדרטים של שאר השיפוץ

(זו דעתי האישית) בכבוד ניר

 

ניר, דעתך נכונה, אלא שבמקרה הזה - כישורי הריתוך שלי עדיין אינם ברמה הנדרשת למטלה עדינה זו. אני גם לא סגור שמוט זה ישאר בסופו של דבר ומאחר שהוא מורכב על גבי ברגים, ויש סבירות שיוחלף - לא ממש הקפדתי על העניין הזה. הכנת המוט הזה (או אחד אחר, לצורך העניין), היא דבר של מה-בכך.

 

בשלב 2 של השיפוץ (Phase 2) - שלב תיקון הריג'קטים שיתגלו אחרי חזרת המכונית לכביש, שיפור או החלפת דברים שנעשו כעת ויכולים להיות טובים יותר (כמו המצנן למשל), אבל יעכבו את ההתקדמות באופן לא סביר - יתכן שנעשה מוט חדש, אולי מנירוסטה. אולי לא...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^

הקוביות האלה הם לצינורות ברזל שחתוכים ישר ולא באלכסון

 

 

אפשר לחתוך אותן באלכסון, באמת קצת יצירתיות:lol:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחתוך אותן באלכסון, באמת קצת יצירתיות:lol:

ת'אמת ניסיתי את זה פעם. לא הלך. לא ישב טוב. חרא דבר

 

 

 

 

 

 

ועכשיו ברצינות,

 

למה לא להכין משהו כזה:

Stainless_Steel_Tube_Handle_with_Tray.jpg

 

גם מונע כניסת לחות, גם הברגים ישארו חשופים (לשיפורים עתידיים), וגם נראה יחסית טוב

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם און, ינוסה החלק, יוסקו מסקנות, ויוכן אחד מנירוסטה קלה ונוצצת...רן

 

ואני בכלל הייתי ממליץ לקובי לבקש מאון שייצר מוט מאלומיניום, שאחרת זה יהיה התרוץ ....

(קובי מבין למה אני מתכוון)

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...