Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

היום קניתי סובארו ג'אסטי שנת 92 נפח 1200 סמ"ק מומרת לגיר רגיל עם 82.000 ק"מ מקוריים, הרכב מטופל מיומו הראשון

במוסך סובארו.

 

ישנם כמה שאלות של טירונים שברצוני לישאול :

 

1 איזה סוג שמן אני אמור להחליף לו.

ברשותי שמן 10/40 מתוסף MOS 2

האם הוא יכול להתאים ?

2 האם יש לו רצועת טיימינג או שרשרת.

3 כמה אני אמור לנפח psi את הצמיגים.

4 המדחס של המזגן לא תקין ועושה רעשי רקע של טרקטור איך אני יכול לפרק אותו מבלי לפגוע במערכת הצינורות.

 

תודה מראש לכל המשיבים :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

תתחדש! =]

 

אני אנסה לענות רק על מה שאני יודע ולא מה שאני חושב שאני יודע.

שמן אתה יכול לשים לו 20-50 מדרגת SF במידה והמנוע צורך שמן

ומדרגת SL במידה והפעולה שלו תקינה.

אין לי מושג אם השמן שברשותך מתאים לכן לא אתייחס לשאלה הזאת.

כנ"ל לגביי טיימינג ורעשים מהמזגן.

PSI זה 26-28

פורסם
תתחדש! =]

 

אני אנסה לענות רק על מה שאני יודע ולא מה שאני חושב שאני יודע.

שמן אתה יכול לשים לו 20-50 מדרגת SF במידה והמנוע צורך שמן

ומדרגת SL במידה והפעולה שלו תקינה.

אין לי מושג אם השמן שברשותך מתאים לכן לא אתייחס לשאלה הזאת.

כנ"ל לגביי טיימינג ורעשים מהמזגן.

PSI זה 26-28

 

הייתי היום במוסך ונאמר לי שהרעשים באים ממיסבי גלגלי הטיימינג כך שההבחנה הראשונית לא הייתה נכונה.

הזמנתי קיט טיימינג ובימים הקרובים יוחלף, ובקשר לצמיגות השמן נאמר לי שאפשר לשים שמן חצי סינטטי 10/40

בהנחה שהמנוע במצב תקין ולא אוכל שמן.

תודה מראש על התשובה המהירה :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

אם אני לא טועה המומלץ עי היצרן זה 10/40, אבל לאחר כל כך הרבה שנים שהרכב "עבד" בדכ שמים 20/50.

הPSI זה 29 בכל צמיג (כתוב על דלת הנהג למטה), צמיגאי אחד אמר לי אפילו שעדיף לשים 30 בגלל ההמרה מBAR לPSI

פורסם
כמה עולה קיט טיימינג?

מה הוא כולל?

האם גם משאבת מים וכדומה?

 

אני לא יודע אם משאבת המים נמצאת באיזור הטיימינג , ואם כן אז תגידו לי שלא יעשו לי עבודה פעמיים :shock:

הקיט כולל הרכבה 500 ש"ח.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

משאבת מים בגאסטי לא מחליפים אלא ישנו קיט שיפוץ מיוחד למקרה שיש נזילה ולכן אם אין בעיות לא לגעת.

 

שמן : אם המנוע עייף תשים שמן 20W50 מחברה איכותית .

אם המנוע בריא אפשר ומומלץ להשתמש בשמן חצי סינטטי 10W40 מחברה איכותית.

 

החלפת שמן ומסנן שמן כל 12500 ק"מ לפי הוראות יצרן ואם תרצה להחמיר לכל היותר כל 10000 ק"מ.

 

צמיגים יש למלא 29-30 PSI .

פורסם

אפשר להתערב ולהגיד לכם שאתם טועים בגדול לגביי השמן?

20-50 מנוע עייף או לא, זה השמן שהוא צריך למלא!

SG , SF , SL שיחליט בעצמו.

מה חצי סינטטי לג'אסטי שהמנוע שלה הומצא עוד שהיו ממלאים "שמן קנולה" במנועים והם היו נוסעים פיקס?

תפסיקו לנפח לו את הראש ולהכניס אותו להוצאות!

 

פוקוס ברשותך, תן דוגמא לשמן מ"חברה איכותית"

איך אני אוהב את האנשים עם המשפטים האלה שלך...

פורסם

good for you :)

 

אני לא רוצה להישמע יהיר.

שאלה שלא על מנת להתקיל אלא על מנת לראות שאתה אכן

לא הולך כמו סרגל אחר המלצות היצרן שלפעמים לא רלוונטיות לאקלים בישראל:

אתה יודע מה בעצם אומרים המספרים בשמן?!

10-40

20-50

פורסם
good for you :)

 

אני לא רוצה להישמע יהיר.

שאלה שלא על מנת להתקיל אלא על מנת לראות שאתה אכן

לא הולך כמו סרגל אחר המלצות היצרן שלפעמים לא רלוונטיות לאקלים בישראל:

אתה יודע מה בעצם אומרים המספרים בשמן?!

10-40

20-50

 

עכשיו חזרתי מאייס לאחר החלפת שמן AGIP 20/50 + פילטר שמן עם שסתום 175ש"ח כולל עבודה.

 

שבת שלום חברים.

Photo054.jpg

Photo051.jpg

Photo053.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...