Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גמגום וקורס נהיגה מונעת (בסיסי)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי מגמגם מגיל צעיר הוא נהג צעיר וחדש ועבר 12 נקוד' הוא מחוייב בקורס נהיגה בסיסי, עכשיו הוא חושש ממה שהולך להיות לו שם, בקורס.

ישאלו אותו שאלות מול התלמידים_או שרק שומעים למורה וזהו, ואז יש מבחן?_אשמח לדעת פרטים על הקורס, אם זה קשה כמו תיאוריה וכו'.

 

תודה לעונים.

פורסם

הגמגום לא אמור להפריע לו מעבר למה שהפריע לו בבית הספר

יש חובת נוכחות בשיעורים 80% ויש בחינה בסוף. היה נוכח ועבר את הבחינה , דיינו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תאמר לחברך להסיר דאגה מעל ליבו, 99.999% מהבאים לקורס צולחים אותו(עם או בלי מוגבלויות פיזיות/שכליות/תפקודיות).

הדאגה של חברך צריכה להיות כלפי העתיד. יתר עברות תנועה בתקופה כ"כ קצרה אינו מעיד טובות. כמו-כן, במידה ואחת מן העברות הנ"ל הנן מהתוספת השלישית, אזי חברך צפוי בבואו לחדש את ר.נ. למבחן תאוריה + שנתיים נוספות נהג חדש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
תאמר לחברך להסיר דאגה מעל ליבו, 99.999% מהבאים לקורס צולחים אותו(עם או בלי מוגבלויות פיזיות/שכליות/תפקודיות).

הדאגה של חברך צריכה להיות כלפי העתיד. יתר עברות תנועה בתקופה כ"כ קצרה אינו מעיד טובות. כמו-כן, במידה ואחת מן העברות הנ"ל הנן מהתוספת השלישית, אזי חברך צפוי בבואו לחדש את ר.נ. למבחן תאוריה + שנתיים נוספות נהג חדש.

עמית איך אתה זוכר כל פעם את הצ'ופר הזה:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תאמר לחברך להסיר דאגה מעל ליבו, 99.999% מהבאים לקורס צולחים אותו(עם או בלי מוגבלויות פיזיות/שכליות/תפקודיות).

הדאגה של חברך צריכה להיות כלפי העתיד. יתר עברות תנועה בתקופה כ"כ קצרה אינו מעיד טובות. כמו-כן, במידה ואחת מן העברות הנ"ל הנן מהתוספת השלישית, אזי חברך צפוי בבואו לחדש את ר.נ. למבחן תאוריה + שנתיים נוספות נהג חדש.

למה אתה חושב שהוא מצפה לקבל שנתיים נוספות נהג חדש?

בגלל ה12 נקודות ? זה לא משהו שנכנס לשלילה אם מדובר בעבירות חמורות ...

פורסם
למה אתה חושב שהוא מצפה לקבל שנתיים נוספות נהג חדש?

בגלל ה12 נקודות ? זה לא משהו שנכנס לשלילה אם מדובר בעבירות חמורות ...

כי ישנם עבירות מסויימות שהמחוקק קבע, שאם אתה עובר אותם בזמן שאתה נוהג חדש ,עליך, בנוסף לכל העונשים האחרים לעבור אמצעי תיקון ובנוסף אתה נהנה מהתואר של נוהג חדש לעוד שנתיים.

זה למה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כי ישנם עבירות מסויימות שהמחוקק קבע, שאם אתה עובר אותם בזמן שאתה נוהג חדש ,עליך, בנוסף לכל העונשים האחרים לעבור אמצעי תיקון ובנוסף אתה נהנה מהתואר של נוהג חדש לעוד שנתיים.

זה למה!!

בזמנו שהייתי נהג חדש היו לי 16 נקודות (העברות היו אי ציות לתמרור עצור ואור אדום )

אחרי סיום נהג חדש, לא קיבלתי שנתיים נוספות של נהג חדש .

 

אז יש לך משהו להסביר פה ?

פורסם

אבל לא עניתם לי האם ישאלו אותו שאלות מול הכיתה ?או כל מיני דדברים כאלה...פשוט באים ושומעים למורה וזהו ואז יש מבחן?

פורסם
בזמנו שהייתי נהג חדש היו לי 16 נקודות (העברות היו אי ציות לתמרור עצור ואור אדום )

אחרי סיום נהג חדש, לא קיבלתי שנתיים נוספות של נהג חדש .

 

אז יש לך משהו להסביר פה ?

לא. ולך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בזמנו שהייתי נהג חדש היו לי 16 נקודות (העברות היו אי ציות לתמרור עצור ואור אדום )

אחרי סיום נהג חדש, לא קיבלתי שנתיים נוספות של נהג חדש .

 

אז יש לך משהו להסביר פה ?

אלו הן העברות שבתוספת השלישית:

 

עבירה על הוראות סעיף 10 בפקודה - נהיגת רכב שלא מאותו סוג שבידי הנוהג או נהיגה שלא בהתאם לתנאים שברשיון הנהיגה שבידו

עבירה על הוראות סעיף 43 בפקודה - נהג שהסתייע ברכבו והורשע על עוון או על פשע שביצועם נתאפשר עקב נהיגתו ברכב

עבירה על הוראות סעיף 44 בפקודה - הורשע בעל רשיון נהיגה על ביצוע עבירת מין ע"י נהיגתו ברכב

עבירה על הוראות סעיף 65 בפקודה - אי עצירת רכב לפני מפגש מסילת ברזל

עבירה לפי הפקודה או התקנות על פיה הורשע בתאונת דרכים שבה נפגע אדם

עבירה שבית המשפט גזר על מי שעבר אותה, פסילה בפועל מלהחזיק רשיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים או יותר

עבירה על תקנה 22 לת"ת - על אי ציות נוהג רכב לרמזור ואי מתן זכות קדימה

עבירה על תקנה 26 (2) לת"ת - נהיגת רכב תחת השפעת סמים משכרים או משקאות משכרים

עבירה על תקנה 47 לת"ת - עקיפת רכב שלא כחוק

עבירה על תקנה 54 לת"ת - נהיגת רכב במהירות העולה על הקבוע בתקנות

עבירה על תקנה 57 לת"ת - חציית מפגש מסילת ברזל ברכב המיועד להסיע 11 נוסעים או יותר כשהדרך אל המפגש לא סלולה באספלט או בטון

עבירה על תקנה 144 - לגבי אי הודעה על תאונת דרכים או אי הגשת עזרה לנפגע בתאונת דרכים

 

כפי שרואות עיניך, העברות אותן בצעת אינן כלולות בה. אי לכך לא נדרשת לאמצעי תיקון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, אני מעריך כי עבירה על תקנה 22 דווקא כן תואמת את מה שסיפר לנו העבריין הצעיר בעל הסיוויק קופה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

אנלוגי הצדק עימך.

 

אתן לך מספר אפשרויות מדוע לא

טעות של הגולם

העבירה בוצעה בסמוך לסיום תקופת הנוהג החדש, שולמה לאחר סיום התקופה .העבירה לא נמנית, קובע מועד התשלום ולא מועד ביצוע העבירה. כשל מובנה ודבילי של מהות התקנה ורוחה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...