Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני עומד בפני רכישת רכב משנת 2005 ולפי דברי בעל הרכב הוא יד שניה.

את הרכב הוא קנה לפני כחצי שנה והוא קנה אותו מחבר טרייד מוביל שאמרה לו שהיא לא נחשבת יד

בטופס מכירה של טרייד מוביל שהוא קנה לפני חצי שנה שכרגע השאיר אצלי עד מחר רשום כך:

 

מקוריות ראשונה: פרטי מקוריות נוכחית:1 יד:2

 

 

איזו יד הוא?

הבחור נראה אמין ואני דיי מאמין לו אבל לא ממש בא לי לקנות רכב שנת 2005 שאני יד רביעית.

התקשרתי לטרייד מוביל אבל לא ממש חזרו אלי.

 

מה אתם מבינים מזה?

איזו יד אני הולך להיות?

 

יש דרך לבדוק יד בדואר לפני עברת בעלות?

 

תודה.

פורסם

עזוב טופס מכירה, תסתכל ברשיון רכב (באם קיבל כבר אחד על שמו).

בכל מקרה תרשום בזכרון דברים שהרכב יד שניה - למקרה ומשהו.

משכנתא זה קל

פורסם

תבקש מבעל הרכב לראות רישיון רכב.

ברישיון רכב תמצא הרבה פרטים חשובים.

דבר ראשון תאמת את זהות האדם מולך לבין האדם שרשום ברישיון הרכב כנגד תעודה מזהה (לא תעודת סטודנט ותעודות דומות, אך ורק תעודת זהות, רצוי מאוד כנגד רישיון נהיגה)

תחת הכותרת "יד" ישנו מספר שמייצג את מספר הבעלים הקודמים כאשר

00 זה יד ראשונה (הבעלים הראשון של הרכב ש"קרע ממנו את הניילונים")

01 יד שניה

02 יד שלישית

03 רביעית

04 חמישית

05 שישית וכו'.

 

לאחר מכן התאמה בין מספר מנוע שרשום ברכב למנוע הקיים וכמובן מספר שלדה.

לא יודע איזה טופס קבלת ממנו אבל הטופס שאתה צריך לבדוק מולו זה רישיון הרכב.

פורסם
עזוב טופס מכירה, תסתכל ברשיון רכב (באם קיבל כבר אחד על שמו).

בכל מקרה תרשום בזכרון דברים שהרכב יד שניה - למקרה ומשהו.

 

ברשיון הרכב רשום מספר הבעלים הקודם - כלומר אם רשום 00 הרי שהוא יד ראשונה, אם רשום 01 הרי שהוא יד שניה וכו'.

לגבי מקוריות - איני מכיר את הנושא, אם רשומים קודים צריך לברר אבל דומני שהדבר רשום באופן מפורש.

בדואר לא מבררים יד אלא רק משכון ברשם המשכונות - עניין לא פחות חשוב. עדיף לעשות זאת באינטרנט, תחסוך כמה עשרות שקלים, ומאמץ זעיר זה מומלץ מאוד. אם יש משכון הרשום במשרד הרישוי הוא יתגלה בעת העברת הבעלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קח את רישיון רכב.

שלא תתבלבל - 00 זה יד ראשונה, 01 זה שניה.

מה שכתוב ברישיון ברובריקה של יד - אתה, אחרי שתקנה, תהיה היד הזו שמספרה נקוב + 1 :)

פורסם
קח את רישיון רכב.

שלא תתבלבל - 00 זה יד ראשונה, 01 זה שניה.

מה שכתוב ברישיון ברובריקה של יד - אתה, אחרי שתקנה, תהיה היד הזו שמספרה נקוב + 1 :)

דני, אתה טועה. הרוכש יהיה המספר הנקוב + 2 (וזאת בהנחה שהרשיון עדכני, ולא היתה העברת בעלות נוספת "בדרך"): אם רשום בעלויות קודמות 02 הרי שהבעלים הנוכחי הוא יד שלישית והרוכש יהיה יד רביעית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלום חברים,

 

ראשית תודה רבה עבור התשובות המהירות.

 

הבנתי את כל מה שאמרתם אבל הבעיה היחידה היא שיש לו רק את טופס העברת הבעלות עם טרייד מוביל

מכיוון שכל זה נעשה לפני חצי שנה אין לו את הרשיון הקבוע.

בטופס העברת הבעלות אין התיחסות למס. הבעלים אלא רק לשם.

 

 

מה עושים?

פורסם

הולכים למשרד הרישוי ומבררים בכלל מי הבעלים ובואת ההזדמנות גם כמה ידיים והאם היה של חברה ליסינג בעבר ועוד כמה הפתעות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

במעמד העברת הבעלות גם רישיון הרכב הישן (שבו מצויינים הבעלים הקודמים) עובר לרשות הרוכש.

לכן, למוכר אמור להיות רישיון רכב (שהוא לא על-שמו) שבו רשום: מס בעלים קודמים: X , לכן הוא יד X+2 ואתה תהיה יד X+3.

 

אל תקנה סיפורים ומעשיות על כך שכן נחשבת/לא-נחשבת יד. מה שכתוב ברישיון הרכב הוא הקובע בלבד וזה מה שיעניין את האדם שיבוא לקנות ממך את הרכב. תדרוש לראות את רישיון הרכב שהיה בתוקף בזמן מעמד העברת הבעלות.

 

אגב, לא נראה לך מסריח קצת שהוא נפטר מהרכב כחצי שנה אחרי שרכש אותו?

 

My 2 cents,

יואב.

פורסם
דני, אתה טועה. הרוכש יהיה המספר הנקוב + 2 (וזאת בהנחה שהרשיון עדכני, ולא היתה העברת בעלות נוספת "בדרך"): אם רשום בעלויות קודמות 02 הרי שהבעלים הנוכחי הוא יד שלישית והרוכש יהיה יד רביעית.

 

 

איך אני טועה בדיוק ?

אמרת לבד- אם רשום בעלויות קודמות 02, אז הבעלים הנוכחי הוא יד שלישית והבא אחריו יהיה יד רביעית, אבל ברישיון יהיה כתוב 03 שזה 02 + 1 כמדומני.

פורסם

טוב עדכון קל שאולי יעזור להבין ....

 

דברתי כרגע עם המוכר וממה שהבנתי ממנו זה שברשיון הרכב שיש לו כרגע שהוא ע"ש טרייד מוביל

רשום בעלים קודמים 01

וכמה שאני יודע, תקנו אותי עם אני טועה, שהרכב נמצא בסוכנות כמו טרייד מוביל הוא עובר על שמם היד לא נחשבת

זאת אומרת שגם הוא אמור להיות עם רשיון רשום עליו בעלים קודמים 01

 

האם אני צודק?

פורסם

חביבי

תחסוך לך את כל ההתעסקות הזו ואת חוסר השינה בלילה.

 

לך עם המוכר למשרד הרישוי - תברר שם בדיוק מי היו הבעלים של הרכב.

 

ייתכן שטרייד מוביל אכן היו רק גורם מתווך והרישיון שיש ביד הבחור הוא רישיון סחר, שאינו נחשב יד.

 

אתה תדע את זה במהירות גדולה מאוד - מתקתקים את מספר הרכב, עולה רשימת בעלים:

1. אדם פרטי

2. טרייד מוביל - רישיון סחר

3. אדם פרטי (זה שמוכר לך).

 

זה האופטימלי.

 

ייתכן ותגלה גם שהבעלים הראשון היה "אלדן" או "הרץ" או משהו בסגנון...ואז המחיר משתנה וגם המוכר נראה באור אחר.

 

בקיצור - לך למשרד הרישוי. :wink:  

פורסם
חביבי

תחסוך לך את כל ההתעסקות הזו ואת חוסר השינה בלילה.

 

לך עם המוכר למשרד הרישוי - תברר שם בדיוק מי היו הבעלים של הרכב.

 

ייתכן שטרייד מוביל אכן היו רק גורם מתווך והרישיון שיש ביד הבחור הוא רישיון סחר, שאינו נחשב יד.

 

אתה תדע את זה במהירות גדולה מאוד - מתקתקים את מספר הרכב, עולה רשימת בעלים:

1. אדם פרטי

2. טרייד מוביל - רישיון סחר

3. אדם פרטי (זה שמוכר לך).

 

זה האופטימלי.

 

ייתכן ותגלה גם שהבעלים הראשון היה "אלדן" או "הרץ" או משהו בסגנון...ואז המחיר משתנה וגם המוכר נראה באור אחר.

 

בקיצור - לך למשרד הרישוי. :wink:

 

 

הבנתי. טוב. תודה.

 

כרגע בדקתי ובסוכות לא עובדים משרדי הרישוי.

לחכות לאחרי החג לגבי בדיקת הבעלות?

יש למישהו רעיון אחר בנתיים?

פורסם

גש עם המוכר לעמדת ה"קיוסק" אשר נמצאת בקניון הזהב ראשל"צ(שאר העמדות מוצבות במשרדי הרישוי, כך שהן לא יכולות לשמש אתכם בחוהמ"ס) ותוציאו כפל רשיון. ע"פ הכפל תוכל לוודא את הנושא.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
גש עם המוכר לעמדת ה"קיוסק" אשר נמצאת בקניון הזהב ראשל"צ(שאר העמדות מוצבות במשרדי הרישוי, כך שהן לא יכולות לשמש אתכם בחוהמ"ס) ותוציאו כפל רשיון. ע"פ הכפל תוכל לוודא את הנושא.

 

זה מזכיר לי לשאול

 

למה במשרד הרישוי אי אפשר לברר בעלות על רכב באינטרנט כמו שאני יכול לברר מי בעליו של דירה X בטבו או במינהל.

 

כפל רשיון ילמד את הרוכש הפוטנציאלי אם בכלל הוא מדבר עם המוכר וגם מה היד של המוכר . לא היסטוריה של בעלים קודמים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...