Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מטיול ארה"ב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

לא מזמן חזרתי מטיול בארה"ב, ראיתי כמה דברים מעניינים והחלטתי לשתף :)

בטיול הזה יצא דווקא יותר דברים מעניינים לאספנים, אבל יש גם דברים אחרים, אז אני מפרסם בכללי.

 

לא כל התמונות יצאו לי טוב, חלק בגלל התנאים, חלק בגללי - אבל זה מה יש.

 

תהנו ואשמח לענות על שאלות, לקבל הערות אם יהיו.

יש הרבה תמונות, תנו לי לסיים להעלות בבקשה.

 

יואב

 

הראשונות מהמוזיאון של שלבי ליד לאס וגאס:

יש דגמים מכל ההיסטוריה של הסדנא, כולל כמה טלבוטים מוזרים שמישהו החליט לשפר בטורבו:-D

Blue_New_Stang.jpg

Blue_New_Stang_Eng.jpg

Blue_Talbot.jpg

GT500_Super_Snake.jpg

GT500_Super_Snake_Eng.jpg

Talbot.jpg

White_GT350.jpg

White_GT350_2.jpg

יואב :arrow:

פורסם

מגניב רק חבל לי

שהמכוניות האלה חונות ולא

חורכות את האספלט ושורפות צמיגים

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

ומקבץ אחרון

 

הרכב הלבן הזה חנה במרכז ה HOLLYWOOD BLVD ונראה כמו משהו ממש ממש יקר :) כמו הרכבים שנמכרים בסכומים אסטרונומיים במכירות הפומביות שמשודרות לפעמים ב ESPN

Stoodbiker4.jpg

Stoodbiker5.jpg

Unknown4.jpg

Unknown4_rear.jpg

Unknown5.jpg

Unknown5_Front.jpg

Unknown6.jpg

יואב :arrow:

פורסם
היי חברים,

 

כולל כמה טלבוטים מוזרים שמישהו החליט לשפר בטורבו:-D

הטלבוט המוזר נמכר כדודג' וכפלימוט,בארה"ב שלבי שיפר את הרכב באירופה לוטוס שיפרו את הרכב.

טלבוט הייתה שייכת לקרייזלר איזה תקופה, ככה נולד הרכב

היו הרבה דגמים מוזרים של קרייזלר שהיה כתוב עליהם שלבי שזה לא הוסיף כבוד לשלבי אבל הוסיף לו כסף לחשבון בנק.

אייל

פורסם

כן כסף זה בטוח מוסיף לו, הבאתי איתי פרוספקט של שלבי.

 

עלות החבילה עבור מוסטנג היא החל מ 27000 דולר כמדומני ויש עוד המון תוספות שמוסיפות "ייחודיות" שלא נכללות במחיר הזה. שמתי לב שזה ממש חשוב לאמריקאים, להיות ייחודיים.

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...