Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקדמה: לפני כחודש שאלתי פה על קורס נהיגה על רכבי על (פרארי,אסטון מרטין,למבורגיני וכו') שאני רוצה להזמין לבעלי. לאחר שבדקתי 2 קורסים, אחד של "מסלולים" (נערך בצרפת ומשך הקורס יומיים) והשני דרך "ימים מופלאים" שנערך באנגליה ליום אחד .ההעדפה שלי היא אנגליה. רק לפני שאחליט סופית יש לי מס' שאלות:

1. האם ישיבה ונהיגה מצד ימין של הרכב למי שלא רגיל, לא יכולה "להרוס" לו את החוויה?

2.האם גם הקלאצ' והגז הפוכים?

3.למי שעבר חוויה הזאת -האם יום אחד מספיק כדי "להרגיש" את החוויה .אני מתארת לעצמי שתגידו שכמה שיותר ,יותר טוב, אבל עדיין-האם יום אחד זה לא מעט זמן לחוויה שכזאת או שאפשר למצות את החוויה גם ביום אחד (מדובר בכ-6 שעות בערך)

 

אם למישהו יש עוד נקודות שלא חשבתי עליהם אשמח לשמוע.

אני חייבת להחליט עד מחר , והמחיר לקורסים האלה מאוד יקר, ולכן אשמח לתשובות שלכם על מנת שאוכל לדעת שבחרתי את הקורס הנכון...

תודה רבה!

פורסם

לא הייתי ממהר לרוץ למתווכים הישראלים בנושא הזה. אם בעלך ואת דוברים אנגלית טובה, יש עשרות

קורסים דומים באנגליה שתוכלו להירשם אליהם בעצמכם ובלי לחץ של זמן. הכל שאלה של עלות-תועלת.

 

בדקו את האופציות בבתי ספר כמו DriverSkills ובמסלולים כמו Silverstone, השוו את העלויות ואת

התמורה שמקבלים בעדן, והחליטו בהתאם.

 

במכוניות האנגליות רק ההגה הפוך, הדוושות וההילוכים הם אותו דבר. זה בהחלט פוגע בקואורדינציה, ולוקח

יום-יומיים להתרגל לזה ע"מ למצות את הרכב במלואו, אך זה אפשרי. אם יש לכם אפשרות לטוס לשם לכמה

ימים של חופשה רגועה ולנהוג על רכב שכור פשוט לפני הקורס, זה עדיף.

 

לחילופין, הייתי מציע לשקול קורס נהיגה מתקדמת פשוט, עם הרכב שלכם. ניתן לעשות זאת בארץ, אצל בתי

הספר העוסקים בתחום - אלטרנתיבי, דרייבארט, מסלולים ונהיגה בשליטה. בחו"ל, אפשר לטוס לצרפת/בלגיה,

לשכור שם רכב רגיל (עם ההגה בצד שאתם רגילים אליו), ולנהוג איתו לאנגליה. לכל בי"ס שמכבד את עצמו יש

קורסים כאלה בכביש או במסלול סגור שיהיו מהנים לא פחות ויכולים להועיל הרבה יותר בטווח הרחוק. אני עשיתי

קורסים כאלה גם בארץ וגם באנגליה (בנהיגה מגרמניה עם פולקסוואגן גולף) ויכול להמליץ עליהם בחום.

פורסם

חברים מספרים שהחוויה ב-palmer sport היא מצוינת וממצה. המחיר הוא כ-650 פאונד ליום אם אני זוכר נכון, כולל טיסה ומלונות זה לא יוצא נורא, במיוחד אם משלבים את זה בחופשה בלונדון או הסביבה.

 

אם הנהיגה היא על מסלולים אז אין בעיה גדולה להתרגל - צריך רק לזכור להעביר הילוכים עם היד השנייה :wink:

הבעיה העיקרית היא על הכבישים הצרים, שם מתבלבלים לא פעם, כך שאם אתם לוקחים קורס במסלול, לדעתי זה לא יהיה בעיה.

 

יום אחד הוא מעל ומעבר בשביל להרגיש את החוויה, בתנאי שאתה מחייב את עצמך לזה. אם אתה בא בגישה של "אני יודע הכל", אתה לא תהנה. אם תבוא בשביל ללמוד ולהפנים זה יכול להיות מעולה. כמובן שעדיף יותר ימים, אם אפשר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...