Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו בחברת מאיר נרדם בשמירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי הסבר אחר איך מפרסמים תמונות כאלו במגזין שנלשח לכל הלקוחות - רצו כתבתה להתגאות בה, לא?

 

hondav.jpg

 

או שמשרד פירסום שלהם ממש לא אוהב אותם :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אין לי הסבר אחר איך מפרסמים תמונות כאלו במגזין שנלשח לכל הלקוחות - רצו כתבתה להתגאות בה, לא?

סליחה על הבורות, אבל אתה יכול להסביר למה בדיוק אתה מתכוון?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תראה את הפרסונה המסומנת במסגרת כחולה.

 

במגזין לכבוד 20 שנה של פעילות וכתבה שמפארת את החברה לשים תמונה של איש שבשלב זה מואשם במעשים מאוד חמורים ובזויים - זה לא כזה בריא לתדמית החברה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ערב ראש השנה - יום הדין מתקרב, זמן לא טוב להתעסק ברפש.

בסך הכל תמונה של שר התחבורה בשנים 1988-1992, זה מה שיפגע בתדמית של הונדה?

 

בסה"כ פאק פירסומי/שיווקי - זה הכל.

 

ובכלל כנראה שאני יותר רגיש ממך לדברים כאלו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה פה אז יש תמונה של משה קצב כשר התחבורה אני לא רואה שום פסול בפרסום הנ"ל.

ובנוסף אתה לא שופט אז אל תשפוט לי פה אנשים בפורום עוד לפני שנגזר דינם הוא עדיין חשוד ולא אשם.

שנה טובה.

 

נ.ב.

זה מה שנקרא להתעסק בתפל ולא בעיקר!

פורסם

איפה ראית אותי שופט אותו?

 

ומזל שאתה יודע להחליט עבור כולם מה זה עיקר ומה זה תפל.

 

על "זה מתחיל מסטיקרים ונגמר ברצח ראש הממשלה" שמעת?

 

אז זה מתחיל מזה שזה בסדר גמור לפרסם כתבות תדמית עם תמונה של איש ציבור המואשם ע"י מדינה בפלילים.

ואיפה זה ייגמר?

 

מה צריכה להרגיש עובדת קפיטריה בחברת מאיר או מזכירת מנכ"ל שם?

שמבחינת החברה יש גיבוי למואשמים באונס והיא גם דואגת לפרסם את זה בפרהסיה?

 

אני בטוח שזו לה הייתה כוונה של החברה.

 

פאק שיווקי/פירסומי כבר אמרתי?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אם לא היית מודיע לי שזה קצב לא הייתי מזהה.

 

כבר אז הוא היה נ נסי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא מה שימנע מלקוחות לרכוש רכב בחברה.

 

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש כאן עניין של טעם (רע)

 

אין שום בעיה לפרסם תמונות של כבוד אנסי, רק לא כתמונה מודגשת ומרכזית בפרסומת שנשלחת לכלל הלקוחות.

כנראה שרצו להדגיש את עניין ה-20 שנה. יכלו בשקט לחתוך את כבוד אנסי יחד עם אופיר פינס, אם אני מזהה נכון.

 

 

* את התואר כבוד אנסי רכש קצב ביושר לאחר שדרדר את המוסד, המיותר ממילא, לתהומות.

פורסם

* את התואר כבוד אנסי רכש קצב ביושר לאחר שדרדר את המוסד, המיותר ממילא, לתהומות.

 

בית המשפט יקבע עם הנשיא הוא גם אנסי

 

מוסד הנשיאות עצמו לא מיותר.

זה המוסד הא -פוליטי שאמור לאחד את כל העם היושב בציון.

רוב הנשיאים עשו זאת בהצלחה חלקם אף בהצלחה מרובה.

 

משהו בדומה למוסד המלוכה באנגליה, שגם שם אגב יש קריאה לבטלו לאחר אליזבט השניה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
איפה ראית אותי שופט אותו?

 

ומזל שאתה יודע להחליט עבור כולם מה זה עיקר ומה זה תפל.

 

על "זה מתחיל מסטיקרים ונגמר ברצח ראש הממשלה" שמעת?

 

אז זה מתחיל מזה שזה בסדר גמור לפרסם כתבות תדמית עם תמונה של איש ציבור המואשם ע"י מדינה בפלילים.

ואיפה זה ייגמר?

 

מה צריכה להרגיש עובדת קפיטריה בחברת מאיר או מזכירת מנכ"ל שם?

שמבחינת החברה יש גיבוי למואשמים באונס והיא גם דואגת לפרסם את זה בפרהסיה?

 

אני בטוח שזו לה הייתה כוונה של החברה.

 

פאק שיווקי/פירסומי כבר אמרתי?

 

מואשם באונס אינו אשם באונס יש פה הבדל מהותי רק חבל שאתה מסרב להבין את זה.

עובדת בקפיטריה לא היית מרגישה שום דבר לולא היו שופטים אותו בתקשורת עוד לפני שהגיע לבית המשפט.

וכן אתה לקחת כתבה שלא רלוונטית לכלום ועשית עניין מכלום "זה מתחיל מסטיקרים ונגמר ברצח ראש הממשלה".

 

מה תגיד אם הוא יצא זכאי?

×
×
  • תוכן חדש...