Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו בחברת מאיר נרדם בשמירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז זה מתחיל מזה שזה בסדר גמור לפרסם כתבות תדמית עם תמונה של איש ציבור המואשם ע"י מדינה בפלילים.

 

אפשר לחשוב שעלית על מקור הבעייה המרכזית של מדינת ישראל בערב ראש השנה תשע"א!

צריך להקים יחידה בשב"כ או במשרד מבקר המדינה שתסנן תמונות של אנשי ציבור חשודים/נאשמים/מורשעים בפלילים ותביא לדין את אנשי יח"ץ האחראים.

 

תחילת השרשור שלך הייתה משעשעת , כל הכבוד שהצלחת לזהות את משה קצב בתמונה ישנה - קבל את "פרס גילה קצב לעיתונות חוקרת".

 

אח"כ הפכת את הידיעה המסעירה כעילה למסע צלב - לא נסחפת מעט?

פורסם

 

על "זה מתחיל מסטיקרים ונגמר ברצח ראש הממשלה" שמעת?

 

אז זה מתחיל מזה שזה בסדר גמור לפרסם כתבות תדמית עם תמונה של איש ציבור המואשם ע"י מדינה בפלילים.

ואיפה זה ייגמר?

 

 

בזה שמאיר יתבעו את קצב על היותו פירומן שהצית להונדה את הדמיון.

 

:wink:

 

סה"כ תמונה מלפני 20 שנה שנועדה להראות את הוותק והמסורת של היבואן,זה הכל,לא צריך להסחף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

שוב, מבחינתי כל השרשור הזה הוא על עניין של טעם בלבד. אין פה שום מקום להורשע/לא הורשע בדין בדיוק כמו שמה קוראים אותו שחקן הגולף בארצות הברית של אמריקה, איבד את כל חוזי הפרסום באותו יום שבו צהובון חשף חשד שהוא אינו אפעס אמריקאי פוריטני (מה שהוגדר כזיון היקר בהסטוריה).

 

ישה, קצת הגזמנו עם המשפטיזציה!

 

ובכן, אולי זה ישמע דברים קצת קשים, אז מראש אודיע: ממש אין כוונה לזלזל במוסדות המשפט!

כפי שאנו יודעים היטב שאם נהג יוצא זכאי מחמת הספק אין זה אומר שהנהג לא אשם. (אבל נמהר לדלות פרטים על עורך דינו)

 

הבן אדם הודה בעסקת טעון, וחזר בו, וממש עשה חוחה ואיטלולא מהפרקליטות וממערכת המשפט. בכל מקרה מהמוסד הוא גורש בבושת פנים. אלה הפרטים הידועים עד כה, ללא עוררין. פרטים, שום משפט-תקשורת!

פורסם

אדם שזוכה מחמת הספק הינו אדם חופשי וזכותו ללכת ללא אות קין מעל ראשו, כי איננו יודעים אם הוא אשם או לא אני רק יכולים לנחש.

 

השירשור הזה מיותר לגמרי ובא להכפיש שם של אדם שרק מואשם בביצוע העבירה ולא בביצועה יש הבדל משמעותי.

פורסם

אתה מוזמן להימנע מלשים לי בפה דברים שלא אמרתי.

לא אמרתי שהוא אשם.

לא אמרתי שהוא הורשה.

ולא אמרתי שהמשפט הסתיים.

 

כן אמרתי שאני אישית לא הייתי הייתי לקוח בייבי סיטר לילדה שלי אדם שמתנהל נגדו משפט על אונס.

זה הכל.

 

אתה כמובן מוזמן להחליט אחרת ולשכור את שרותיו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לא מפריע לך לקנות מכוניות מנאצים שישבו בכלא על פשעי מלחמה או מפורד ששלח צוות לגרמניה ללמד אותם על לעשות קו יצור.

 

אבל מפריע לך שרואים בתמונה בן אדם שיש משפט נגדו שעוד קיבל את פסק הדין.

אייל

פורסם

לוטוס, לפי מיטב זכרוני לגרמנים היו פסי יצור "מצויינים" בעבר, רכבות מכל אירופה לריכוזי אוכלוסיה. פשוט פורד עזרו להם לקדם את פסי היצור הללו למכוניות :wink: (קצת הומור שחור שאף אחד לא יפגע פה)

 

לגבי פותח השרשור, הלכת רחוק - מה קשור חברת "מאיר" נרדמה בשמירה??? בסך הכל תמונה שממחישה את קיום החברה במשך 20 שנה.

 

אם אתה מתכוון לערער על כל תמונה היסטורית שיש עם עבריינות מסויימת אז כבר אין תמונות להציג מרוב שכל ההיסטוריה מוכתמת בצווארון לבן/אונס/רצח/בגידה וכדומה.

 

עיין ערך - רבין עם השוחד של אשתו.

אהוד אולמרט - שוחד/עברות נדל"ן ורכוש/מרמה

אריה דרעי - שוחד ומרמה

ויש עוד רבים ברשימה

Confidence In Motion

פורסם
אתה מוזמן להימנע מלשים לי בפה דברים שלא אמרתי.

לא אמרתי שהוא אשם.

לא אמרתי שהוא הורשה.

ולא אמרתי שהמשפט הסתיים.

 

כן אמרתי שאני אישית לא הייתי הייתי לקוח בייבי סיטר לילדה שלי אדם שמתנהל נגדו משפט על אונס.

זה הכל.

 

אתה כמובן מוזמן להחליט אחרת ולשכור את שרותיו.

אף אחד לא מציע לך להעסיק את קצב כבייביסיטר. אלא שבאותה מידה ליבואן הונדה אין שום סיבה להצניע את ההיסטוריה שלו כאן, רק בשל העובדה שהנשיא לשעבר, או שר התחבורה דאז, מופיע בצילום. שהרי לפי הגיונך כל דברי החקיקה והאמנות הבינלאומיות שנושאת חתימת קיום של נשיא המדינה לשעבר, דינם להיכחד. האיש הזה, ללא קשר לאשמתו או העדרה, מילא כאן בעבר תפקידים ממלכתיים והשאיר רישום ככזה בהרבה מאוד מסמכים וארועים ציבוריים. העובדה שהיום הוא עומד לדין אינה צריכה לפגוע לא בארועים או במסמכים בהם היה מעורב, ודאי לא באחרים שהשתתפו בהם.

פורסם
לוטוס, לפי מיטב זכרוני לגרמנים היו פסי יצור "מצויינים" בעבר, רכבות מכל אירופה לריכוזי אוכלוסיה. פשוט פורד עזרו להם לקדם את פסי היצור הללו למכוניות :wink: (קצת הומור שחור שאף אחד לא יפגע פה)..

אם נתעלם מהסיפור על חברת מאיר.

מה שמצחיק עם הגרמנים שכולם מתלהבים מקווי היצור המשוכללים שלהם ופולקסווגן הענקית.

את פולקסווגן המודרנית הקים קצין בריטי והחברה הייתה בבעלות ממשלת אנגליה כמה שנים טובות.

וקווי היצור המשוכללים הגיעו מהנרי פורד שהיה מאוהב בהיטלר.

 

בקשר לקצב יש שם אוסף של עדויות שלא שוות כלום, פסלו את המתלוננת הראשונה, יש מתלוננת אחת שנתנה תאריך שהוא עוד היה בבית ספר.

אם זה לא היה קצב זה לא היה מגיע למשפט.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...