Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ-ע-צ-ב-ן...!!!


Ranster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה החלטתי שאחרי שלושה שבועות שהמיני עומדת לה מכוסה ויתומה, הגיע הזמן להוציא אותה לראות עולם... :wink:

אני מוריד את הכיסוי, מתניע - לא לפני בדיקה שגרתית של מפלס השמן והמים, נותן למנוע להתחמם והופה יוצא לדרך...

אזה"ת הישן של ראשל"צ, עמוס בערסיידה כמו תמיד, אני שכבר כמעט ושכחתי איך זה לנהוג במלכה מבסוט ויושב חגור בבאקט עם חצי חיוך מפגר על הפנים.

ראשון, קלאץ השני בדרך ו...MR BLUE מ-"החברה הטובים" עטור בפס זוהר ועליו רשום POLICE בצד מנפנף לי לעצור.

אני פותח את החלון כשעדיין חיוך על פניי ולא בדיוק מבין מה הוא רוצה ממני - באמת שהפעם לא עשיתי כלום :shock:

אחד השוטרים קצין בדרגתו שלא מבייש שום דוכן פלאפל טען שנסעתי מהר מידי והם חששו שמה אני מחבל שעומד לפוצץ את רכבי לתוך בית הקפה עליו היו מופקדים..

אהההה??!?

מוכשרים החברה האלה, הלוואי וגם לי היה כשרון זיהוי מחבלים דומה - אולי הייתי מונע פיגוע או שניים...

אני לא טורח אפילו לצאת מהרכב, מנסה עדיין להבין מה הקצין רוצה ממני.

"רשיונות וביטוח בבקשה"...."לרכב יש טסט?"....

כוס א***, אני אומר בלב וכמעט פולט לכיוון הקצין ברכה דומה, "מה? תסביר לי מה בדיוק עשיתי?"

הקצין עושה עליית משמר מסביב לרכב ומחפש למצוא משהו לא תיקני ברכב, בשלב הזה התעצבנתי מאוד, הוא כבר מחזיק אותי כמה דקות טובות על לא עוול בכפי...

"יש ריח חזק של דלק..." הוא אומר ....וואי גילית לי את אמריקה - "הרכב עמד סגור, חנוק 3 שבועות לפעמים זה קורה, אתה יודע..."

תוך כדי שיחה, אני קולט רכב שנכנס באין כניסה, ורק כשקלט את השוטרים, נבהל וחזר אחורה...

פה כבר רתחתי, "תגיד, אתה לא רואה מה קורה סביבך? אנשים נכנסים לך באין כניסה מול העיניים וכרגע הדבר היחיד שמעניין אותך זה הרכב שלי?!?"

הוא לא מגיב, וממשיך לקרקר מסביב לרכב.

לי נמאס - "אתה מחזיק אותי פה בלי שום סיבה, אתה חושב שנסעתי מהר מידי? תן לי דו"ח, אתה חושב שהרכב שלי לא תקין? זמן אותי לבוחן רכב, עם כל הכבוד לא זכור לי שראיתי שאתה כזה, רק תן לי להתניע ולעוף מפה, קר לי ואני באמת לא מבין על מה כל העניין..."

הוא שוב פעם נכנס לקטגוריית הכוכב ואומר - "יש לך ריח של דלק..".

אני עונה לו "אין לך משהו אחר להגיד? חשבת שתפסת פראייר? מצטער שלא עשיתי לך את היומית, אני מעריך את העבודה שלכם, אבל אני בטוח שאם הייתי נוסע ברכב "סטנדרתי" לא היית טורח לנשום לכיווני, אז למה, מה בדיוק אתה מחפש ורוצה?, מי אתה שתקבע אם הרכב תקין או לא? אתה רואה את מכון הרישוי פה מולך?" , אני מצביע על קומפיוטס (אהלן עמית... :wink: ), "תן להם לעשות את העבודה - הרכב נכנס ועבר טסט בדיוק בפעם הראשונה ממש לפני ארבעה חודשים..."

אין לו תשובה, והוא ממשיך "לחזר" אחרי הרכב שלי.

פה כבר העליתי חיוך והבנתי שכנראה לקצין שלנו משעמם מלעמוד בחוץ ולשמור על בית קפה והוא מצא תחביב חדש ואולי יחליט על הסבת מקצוע בעתיד - בוחן רכב.

יצאתי מהרכב, עברה כבר רבע שעה על השעון, ונתתי ל-MR BLUE לחפש...שיחפש...הוא חוזר עם הרשיונות ונותן לי אותם, "לילה טוב" הוא אומר... :x

"תודה רבה לך אדון שוטר, באמת, שביזבת לי רבע שעה מהחיים על כלום, לא מספיק כל מה שאני עובר עם עצם היות הרכב מיוחד לפחות פה בארץ, אנשים חושבים שהרכב הוא בר חופשי ו-"מעמיסים על חשבון הבית", אני צריך גם אתכם על הראש...?!?"

נכנסתי, התנעתי ונסעתי לשלום.

 

כמובן שהמקרה מסופר בקצרה, אבל אותי אישית הוא ממש הרתיח והיה חשוב לי להעלות אותו לפה.

 

רן

motorica.net

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תתבייש,

תוציא הכול החוצה,

ספר לדוד פורום מכוניות הכל,

אל תפחד,

זה בסדר לבכות.

:D

 

סתאאאם אח'שלי

חופשי מעצבן, אבל אין מה לעשות,

זה מה שקורה כשנותנים לאנשים קטנים תפקידים גדולים. :bad-word:

פורסם

חשבתי לספר את זה ביום שישי, אבל גרמת לי לספר עכשיו. :twisted:

 

 

אתמול אור ל1.1.03 דרדס כחול (אח של אליאס) הוריד אותי מהכביש ונתן לי טסט זמני (אהלן תומר).

 

 

בניגוד לדרדס אצלך, שלי היה בוחן רכב (עאלק).

איך שאני עוצר בצד הוא רץ אלי ובאטרף רגעי יורה "מה זה הכיסאות, מה זה החגורות, אגזוז לחץ... הרכב לא חוקי" (...כ@#$ של האמא שלו, הכל חוקי).

 

טוב, מתחילים :

דרדס דרק הולך לקדמת הרכב "יש לך אינטרקולר" אני: :lol::shock: , נו אז? וד"א זה לא אינטרקולר זה רדיאטור, האוטו מתחמם.

דרדסבא מתעקש, זה אינטרקולר, אני: "בבקשה תרשום, אני מעיד שלא, בוא נלך למשפט"

דרדסבא "טוב, נו... אם אתה אומר" (להזכירכם - בוחן רכב).

 

עוברים אחורה -

"יש לך אגזוז לחץ, זה לא חוקי", אני עונה "א. ממתי זה לא חוקי, ב. זה לא אגזוז לחץ (כנ"ל, תרשום.. אני מעיד.. משפט..)"

קונדסון עדיין באטרף, "זה לא חוקי, זה לא חוקי", אני עונה לו שזה חלק מהמנוע, יש סעפת צינור באמצע ודוד אחורי עם סיומת מבריקה ליופי.

דרדס-בוחן נשכב מתחת לרכב (איזה חיוך היה לי באותו הרגע :twisted: ) אחרי חצי דקה יוצא ואומר, טוב זה בסדר (על פי מה הוא קבע? לאלוהים הפתרונים).

 

או.קיי, הוא מתרומם מסתכל על הבגאז' ומתפלץ :shock: "יש לך מצבר נוסף... זה לא חוקי". מה לא חוקי פה? ומי אמר מצבר נוסף?

למה תמיד הוא קופץ ואומר לא חוקי? מה יש לו? משעמם לו בחיים?

טוב, אני מתחיל בויכוח הרגיל: "זה לא מצבר נוסף, ושמתי אותו מאחורה, סתם ככה", הוא רב איתי :x נודניק.

טוב עוברים קדימה פותחים מכסה מנוע (גם זה סיפור, הוא לא נותן לי לעזור לו ולוקח לו 3 דקות למצוא מאיפה פותחים את המכסה).

אני מחזיק את המכסה בזמן שהוא מקשקש על מצבר נוסף "לא" חוקי, בבקשה אדון שוטר, אנא במטותא ממך תמצא את המצבר הראשון.

אחרי סריקה של דקה-שתיים הוא מבין את הפאשלה שלו ועוזב את עניין המצבר.

 

נמשיך...

הוא הרי החליט שזה רכב ספורט-טורבו, אז הוא מחפש את הטורבו, רק שהוא מחפש אותו במקום הכי רחוק שיכול להיות.

רמז - הדבר היחידי שיש שם הוא פתח מילוי מים לוישרים, מעניין אם הוא חשב שהטורבו גודש מים כחולים?

חבל שקונדסון לא שם לב לקופסת פלסטיק ענקית במרכז התא שרשום עליה....."TURBO" בענק.

מה שקונדסון לא מפספס זה את הפילטר בגודל כדורסל, הוא מחליט שזה פילטר ספורטיבי ולא חוקי ( :shock: ),מה? WHAT THE FUCK?

כמה טלפונים קטנים ויש לנו בחור בהלם, אותו בחור עובד בפיז'ו ויענה לכם אם תקראו לו דרור. הוא מנסה להבין מה זה פילטר ספורט ומה לא חוקי בו....

 

טוב, כאן כבר רמת הפאתטיות חוצה כל גבול ואני מאבד את הנרבוזה...

 

עוברים לתוך הרכב -

כיסאות, ריתמות SPARCO, הנוהל הרגיל (שינוי, לא חוקי, תביא אישורים). אני טמבל שאני לא הולך עם האישורים עלי.

טלפון ליובל, הוא בצעקות בקו (והוא ידוע כבחור רגוע בד"כ) "מי זה השוטר האידיוט הזה, אני ארביץ לו...". כאן זאת פאלטה שלי שלא היו אישורים עלי.

 

רב-בוחן אפללו מסתכל ורואה שעון גדישה ו-CO, כרגיל, לא חוקי... בלה בלה בלה...

כאן כבר איבדתי את זה.

נדחפתי לאוטו והצבעתי על השעון גדישה, CO, ספידומטר ומד דלק "זה כולם שעונים של הרכב וכולם ישארו ברכב, זה מה יש". נודניק.

 

TO TELL A LONG STORY SHORT..

יש לי טסט זמני, סיבות הפסילה הן :

1.פילטר ספורטיבי :shock::p

2. כיסאות וריתמות (טופל כבר)

3. הגה קטן ולא מקורי (דרך אגב הוא בדיוק באותו הגודל כמו המקורי)

4. וזה השיא... אין גומיה על דוושת הגז. לא מעניין את קונדסון שאף פעם לא היתה שם אחת.

 

לעזאזל, איפה גרגמל כשצריכים אותו. :evil:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
חשבתי לספר את זה ביום שישי, אבל גרמת לי לספר עכשיו. :twisted:

 

 

אתמול אור ל1.1.03 דרדס כחול (אח של אליאס) הוריד אותי מהכביש ונתן לי טסט זמני (אהלן תומר).

 

 

בניגוד לדרדס אצלך, שלי היה בוחן רכב (עאלק).

איך שאני עוצר בצד הוא רץ אלי ובאטרף רגעי יורה "מה זה הכיסאות, מה זה החגורות, אגזוז לחץ... הרכב לא חוקי" (...כ@#$ של האמא שלו, הכל חוקי).

 

טוב, מתחילים :

דרדס דרק הולך לקדמת הרכב "יש לך אינטרקולר" אני: :lol::shock: , נו אז? וד"א זה לא אינטרקולר זה רדיאטור, האוטו מתחמם.

דרדסבא מתעקש, זה אינטרקולר, אני: "בבקשה תרשום, אני מעיד שלא, בוא נלך למשפט"

דרדסבא "טוב, נו... אם אתה אומר" (להזכירכם - בוחן רכב).

 

עוברים אחורה -

"יש לך אגזוז לחץ, זה לא חוקי", אני עונה "א. ממתי זה לא חוקי, ב. זה לא אגזוז לחץ (כנ"ל, תרשום.. אני מעיד.. משפט..)"

קונדסון עדיין באטרף, "זה לא חוקי, זה לא חוקי", אני עונה לו שזה חלק מהמנוע, יש סעפת צינור באמצע ודוד אחורי עם סיומת מבריקה ליופי.

דרדס-בוחן נשכב מתחת לרכב (איזה חיוך היה לי באותו הרגע :twisted: ) אחרי חצי דקה יוצא ואומר, טוב זה בסדר (על פי מה הוא קבע? לאלוהים הפתרונים).

 

או.קיי, הוא מתרומם מסתכל על הבגאז' ומתפלץ :shock: "יש לך מצבר נוסף... זה לא חוקי". מה לא חוקי פה? ומי אמר מצבר נוסף?

למה תמיד הוא קופץ ואומר לא חוקי? מה יש לו? משעמם לו בחיים?

טוב, אני מתחיל בויכוח הרגיל: "זה לא מצבר נוסף, ושמתי אותו מאחורה, סתם ככה", הוא רב איתי :x נודניק.

טוב עוברים קדימה פותחים מכסה מנוע (גם זה סיפור, הוא לא נותן לי לעזור לו ולוקח לו 3 דקות למצוא מאיפה פותחים את המכסה).

אני מחזיק את המכסה בזמן שהוא מקשקש על מצבר נוסף "לא" חוקי, בבקשה אדון שוטר, אנא במטותא ממך תמצא את המצבר הראשון.

אחרי סריקה של דקה-שתיים הוא מבין את הפאשלה שלו ועוזב את עניין המצבר.

 

נמשיך...

הוא הרי החליט שזה רכב ספורט-טורבו, אז הוא מחפש את הטורבו, רק שהוא מחפש אותו במקום הכי רחוק שיכול להיות.

רמז - הדבר היחידי שיש שם הוא פתח מילוי מים לוישרים, מעניין אם הוא חשב שהטורבו גודש מים כחולים?

חבל שקונדסון לא שם לב לקופסת פלסטיק ענקית במרכז התא שרשום עליה....."TURBO" בענק.

מה שקונדסון לא מפספס זה את הפילטר בגודל כדורסל, הוא מחליט שזה פילטר ספורטיבי ולא חוקי ( :shock: ),מה? WHAT THE FUCK?

כמה טלפונים קטנים ויש לנו בחור בהלם, אותו בחור עובד בפיז'ו ויענה לכם אם תקראו לו דרור. הוא מנסה להבין מה זה פילטר ספורט ומה לא חוקי בו....

 

טוב, כאן כבר רמת הפאתטיות חוצה כל גבול ואני מאבד את הנרבוזה...

 

עוברים לתוך הרכב -

כיסאות, ריתמות SPARCO, הנוהל הרגיל (שינוי, לא חוקי, תביא אישורים). אני טמבל שאני לא הולך עם האישורים עלי.

טלפון ליובל, הוא בצעקות בקו (והוא ידוע כבחור רגוע בד"כ) "מי זה השוטר האידיוט הזה, אני ארביץ לו...". כאן זאת פאלטה שלי שלא היו אישורים עלי.

 

רב-בוחן אפללו מסתכל ורואה שעון גדישה ו-CO, כרגיל, לא חוקי... בלה בלה בלה...

כאן כבר איבדתי את זה.

נדחפתי לאוטו והצבעתי על השעון גדישה, CO, ספידומטר ומד דלק "זה כולם שעונים של הרכב וכולם ישארו ברכב, זה מה יש". נודניק.

 

TO TELL A LONG STORY SHORT..

יש לי טסט זמני, סיבות הפסילה הן :

1.פילטר ספורטיבי :shock::p

2. כיסאות וריתמות (טופל כבר)

3. הגה קטן ולא מקורי (דרך אגב הוא בדיוק באותו הגודל כמו המקורי)

4. וזה השיא... אין גומיה על דוושת הגז. לא מעניין את קונדסון שאף פעם לא היתה שם אחת.

 

לעזאזל, איפה גרגמל כשצריכים אותו. :evil:

 

 

 

 

 

L-O-L

:roflmao::hihi::roflmao::hihi:

 

על איזה ברמוח נפלת ??

בטח משמם לו בתחנה אז את כל הידע שלו הוא שאף מהעיתונים

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
חשבתי לספר את זה ביום שישי, אבל גרמת לי לספר עכשיו. :twisted:

 

 

אתמול אור ל1.1.03 דרדס כחול (אח של אליאס) הוריד אותי מהכביש ונתן לי טסט זמני (אהלן תומר).

 

 

בניגוד לדרדס אצלך, שלי היה בוחן רכב (עאלק).

איך שאני עוצר בצד הוא רץ אלי ובאטרף רגעי יורה "מה זה הכיסאות, מה זה החגורות, אגזוז לחץ... הרכב לא חוקי" (...כ@#$ של האמא שלו, הכל חוקי).

 

טוב, מתחילים :

דרדס דרק הולך לקדמת הרכב "יש לך אינטרקולר" אני: :lol::shock: , נו אז? וד"א זה לא אינטרקולר זה רדיאטור, האוטו מתחמם.

דרדסבא מתעקש, זה אינטרקולר, אני: "בבקשה תרשום, אני מעיד שלא, בוא נלך למשפט"

דרדסבא "טוב, נו... אם אתה אומר" (להזכירכם - בוחן רכב).

 

עוברים אחורה -

"יש לך אגזוז לחץ, זה לא חוקי", אני עונה "א. ממתי זה לא חוקי, ב. זה לא אגזוז לחץ (כנ"ל, תרשום.. אני מעיד.. משפט..)"

קונדסון עדיין באטרף, "זה לא חוקי, זה לא חוקי", אני עונה לו שזה חלק מהמנוע, יש סעפת צינור באמצע ודוד אחורי עם סיומת מבריקה ליופי.

דרדס-בוחן נשכב מתחת לרכב (איזה חיוך היה לי באותו הרגע :twisted: ) אחרי חצי דקה יוצא ואומר, טוב זה בסדר (על פי מה הוא קבע? לאלוהים הפתרונים).

 

או.קיי, הוא מתרומם מסתכל על הבגאז' ומתפלץ :shock: "יש לך מצבר נוסף... זה לא חוקי". מה לא חוקי פה? ומי אמר מצבר נוסף?

למה תמיד הוא קופץ ואומר לא חוקי? מה יש לו? משעמם לו בחיים?

טוב, אני מתחיל בויכוח הרגיל: "זה לא מצבר נוסף, ושמתי אותו מאחורה, סתם ככה", הוא רב איתי :x נודניק.

טוב עוברים קדימה פותחים מכסה מנוע (גם זה סיפור, הוא לא נותן לי לעזור לו ולוקח לו 3 דקות למצוא מאיפה פותחים את המכסה).

אני מחזיק את המכסה בזמן שהוא מקשקש על מצבר נוסף "לא" חוקי, בבקשה אדון שוטר, אנא במטותא ממך תמצא את המצבר הראשון.

אחרי סריקה של דקה-שתיים הוא מבין את הפאשלה שלו ועוזב את עניין המצבר.

 

נמשיך...

הוא הרי החליט שזה רכב ספורט-טורבו, אז הוא מחפש את הטורבו, רק שהוא מחפש אותו במקום הכי רחוק שיכול להיות.

רמז - הדבר היחידי שיש שם הוא פתח מילוי מים לוישרים, מעניין אם הוא חשב שהטורבו גודש מים כחולים?

חבל שקונדסון לא שם לב לקופסת פלסטיק ענקית במרכז התא שרשום עליה....."TURBO" בענק.

מה שקונדסון לא מפספס זה את הפילטר בגודל כדורסל, הוא מחליט שזה פילטר ספורטיבי ולא חוקי ( :shock: ),מה? WHAT THE FUCK?

כמה טלפונים קטנים ויש לנו בחור בהלם, אותו בחור עובד בפיז'ו ויענה לכם אם תקראו לו דרור. הוא מנסה להבין מה זה פילטר ספורט ומה לא חוקי בו....

 

טוב, כאן כבר רמת הפאתטיות חוצה כל גבול ואני מאבד את הנרבוזה...

 

עוברים לתוך הרכב -

כיסאות, ריתמות SPARCO, הנוהל הרגיל (שינוי, לא חוקי, תביא אישורים). אני טמבל שאני לא הולך עם האישורים עלי.

טלפון ליובל, הוא בצעקות בקו (והוא ידוע כבחור רגוע בד"כ) "מי זה השוטר האידיוט הזה, אני ארביץ לו...". כאן זאת פאלטה שלי שלא היו אישורים עלי.

 

רב-בוחן אפללו מסתכל ורואה שעון גדישה ו-CO, כרגיל, לא חוקי... בלה בלה בלה...

כאן כבר איבדתי את זה.

נדחפתי לאוטו והצבעתי על השעון גדישה, CO, ספידומטר ומד דלק "זה כולם שעונים של הרכב וכולם ישארו ברכב, זה מה יש". נודניק.

 

TO TELL A LONG STORY SHORT..

יש לי טסט זמני, סיבות הפסילה הן :

1.פילטר ספורטיבי :shock::p

2. כיסאות וריתמות (טופל כבר)

3. הגה קטן ולא מקורי (דרך אגב הוא בדיוק באותו הגודל כמו המקורי)

4. וזה השיא... אין גומיה על דוושת הגז. לא מעניין את קונדסון שאף פעם לא היתה שם אחת.

 

לעזאזל, איפה גרגמל כשצריכים אותו. :evil:

 

וואלה אם הייתי יודע את זה מראש היינו משאירים לך את הבריכה הקטנה מתחת למנוע הוישר במקומה ,ופותחים אותה בדיוק כשהוא שכב למטה. :twisted:

 

*&$ של אמא שלהם - את כל בעיות התנועה וההרוגים והכל הם פתרו כבר. רק פילטר ספורטיבי זה הבעייה שנשארה להם... :mad:

פורסם

איזה זונות!!! אתם לא יודעים איך גרמתם לי להתעצבן עכשיו!!!! :evil:

לעזאזל! למה?למה? למה כוס אמ אמ אמק! ! די אני מעוצבן על המניאקים האלו אני לא יכול לכתוב יותר..... :evil::evil::evil::evil:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

האמת עצוב...כמה שהשוטרים האלה בורים. :mad: ,על כיסאות? על פילטר? מה יהיה?

אפילו שפריצרים כחולים אין לך...

דיי נמאס מהם שילכו ללמוד מכונאות.

פורסם

זה פשוט לא יאומן , טיפשים !!!!

 

אני לא פשוט לא מצליח להבין מה לא חוקי בריתמות ?! מה זה בטיחותי מידי???

 

מה רע באקטים , זה מחזיק אותך יותר מידי טוב ?!

 

פשוט אין היגיון בדברים האלה....

 

:mad::mad::mad::mad:

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

שמה שאני עושה זה לא חוקי ? :roll:

 

:twisted:

 

 

1_chamber2.jpg

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

לא חוקי!!! יושלך השדון לבית הכלא לאלתר!!!!

אתה לא יודע שאסור לשחק עם הראש?? :nono: אתה יכול לאבד את הזיכרון

ועוד כל מיני דברים.. "אתה מוכן להשתתף בניסוי?" .. :twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
זה פשוט לא יאומן , טיפשים !!!!

 

אני לא פשוט לא מצליח להבין מה לא חוקי בריתמות ?! מה זה בטיחותי מידי???

 

מה רע באקטים , זה מחזיק אותך יותר מידי טוב ?!

 

פשוט אין היגיון בדברים האלה....

 

:mad::mad::mad::mad:

 

דוד

 

אם הכל מותקן כמו שצריך אצל מי שיודע את העבודה באמת זה יותר בטיחותי.

אבל התקנה חאפרית יכולה להיות מסוכנת.

היה שרשור בתפוז שבו חיים (?) הסביר את הסכנה האפשרית ברתמות שנוגעות בגב המושב-בתאונה הן יפעילו כח למטה שיכול למעוך את גב המושב.

פורסם

:)

 

הוא "קמצן" בכל הנוגע לראשי מנוע מוגדשים...

 

זה מועתק מראש טורבו של אחת הסדנאות באנגליה.

 

...וזוהי רק ההתחלה...

 

:roll:

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

וואט דה פאק?!?!?!

 

תתקשר אלי בערב!

 

יש לי אישורים מצולמים לפילטר "ספורט" ולכיסאות.

 

בואנ'ה לא ייאמן לאיזה רמות הבני זונות יורדים!!!!!

 

אני פשוט בשוק! ! !

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...