Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי סובארו DL שנת 93 שמתקרבת ל-300,000 ק"מ, והבנתי שאובראול כדאי לעשות כל 100,000 ק"מ.

אני לא ממש מבין בזה, ולא יצא לי עדיין לבצע אובראול, אז יש לי כמה שאולות.

קודם כל מה מבצעים באובראול?

מה המחיר פחות או יותר שאני צריך לצפות לו?

כל מוסכניק יוכל לבצע זאת?

ודבר אחרון ביינתים מישהו יוכל להמליץ לי על מישהו (באיזור נצרת עילית, עפולה, מגדל המעמק) שיוכל לעשות לי את העבודה.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

בסובארו מהדגם שלך , המנוע יכול לשרוד כ 500000 קילומטר.

אלא אם כן יש לך בעיה מסויימת , שהמנוע דופק , או אוכל שמן .

צר לי לאכזב אותך:lol:.

פורסם

מה הקשר בין מספר הקילומטרים, ולבין הצורך לבצע אוברול?

ממתי מבצעים אוברול ב100אלף קילומטר?

מחיר השיפוץ מנוע יעלה על ערך הרכב ?

לגבי הרעש קראו כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227124

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המנוע אוכל שמן? יש סימנים של שמן במים? יש עשן סמיך מהאגזוז ואיבוד מים מאסיבי?

אם כל התשובות הן לא, אז אל תיגע בכלום,

 

מקסימום שכן תוכל לעשות זה לבדוק קומפרסיה בכל אחד מהצילינדרים (במוסך כמובן) ולהשוות לנתוני יצרן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

"מישהו יוכל להמליץ לי על מישהו (באיזור נצרת עילית, עפולה, מגדל המעמק) שיוכל לעשות לי את העבודה."

 

לא הבנתי איזו עבודה אתה רוצה לעשות ולמה?!

 

לפי דעתי האישית והלא מחייבת: בסובארו לאונה לא כדאי לעשות אוברול לעולם , הן מהסיבה שכלכלית זה לא משתלם והן מהסיבה שזה לא תמיד מצליח,ולכן אם הולך מנוע פשוט מביאים אחד מפירוקיה וסוגרים עניין.

אבל שוב לפי דעתי בלבד: ברכב הזה המנוע הוא חתיכת מנוע! והוא לא הולך סתאם כך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
מה הקשר בין מספר הקילומטרים, ולבין הצורך לבצע אוברול?

ממתי מבצעים אוברול ב100אלף קילומטר?

מחיר השיפוץ מנוע יעלה על ערך הרכב ?

אני לא ממש מבין בזה, כל הדברים שאמרתי זה בעקבות דברים שאמרו לי, אני לוקח הכל בערבון מוגבל כי זה נאמר לי לא ממכונאים מוסמכים. השאלה היא איך אני יודע שיש לי צורך בביצוע אובראול לאוטו?

יכול להיות מצב שלא ישתלם לי (מבחינה כספית) לעשות אובראול לאוטו?

פורסם

אני יתחיל שוב אולי אני יהיה יותר ברור.

בזמן האחרון (בערך תקופה של שנה) מופיעות לי מדי פעם כל מני תקלות ואני מרגיש גם ירידה בביצועים של האוטו (אני מבין שיש שחיקה עם הזמן). בטיפול האחרון שעשיתי המכונאי הראה לי פלאג אחד שהוא היה נראה שרוף, המכונאי טען שזה נגרם עקב פעולה לא תקינה של הבוכנה. שאלתי אותו מה אפשר לעשות בנדון, הוא אמר לי שאי אפשר לעשות כלום. בנוסף לדעתי האוטו שלי אוכל שמן (פחות מ-5000 המדיד מראה שהשן כמעט ריק), חשוב לציין שאני שם גם תוסף לשמן.

פורסם

יכול להיות, שלא כדאי לך להקשיב לעצות של אנשים לא מוסמכים?!

חשבת על זה?!

התנע את הרכב , וסע לשלום, המפתחות בפנים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני חושב שלא הבנתה אותי.

שוב אני מדגיש שלקחתי זאת בערבון מוגבל.

כיוון שאני יודע שיש בפורום הזה אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים, אז רציתי לשמוע את עצתכם.

סליחה אם פגעתי במישהו זה לא היתה כוונה.

פורסם

הייתה לי כזאת מודל 88 שעשתה 320 אלף בלי שנגעו במנוע או בגיר, עד שמכרתי אותה.

גש למוסך "גיל" באיזור התעשיה ברעננה. שם תקבל את היעוץ והשירות הטוב ביותר -- הם אלה שטיפלו לי באוטו משך הרבה שנים.

×
×
  • תוכן חדש...