Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי דוח שקיבלתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השוטרים האלה קיימים רק בשביל להרוס את החיים להתעסק בשטויות ולא בעיקר?

היום נסעתי בעיר(נתניה) מכיוון אזור תעשיה הישן לקניון הכביש שם נראה כמו בשרטוט 3 נתיבים שהימיני ביותר לקראת סופו הופך להיות השתלבות לכביש החוף צפון.

אני נסעתי בנתיב הימני ובערך 400 מטר לפני הצומת ניסיתי להשתלב נתיב אחד ימינה אבל היה איזה נהג אוטובוס בן ז*** שהחליט שלא בא לו לתת לי להכנס(בכל הנתיבים היה פקק) ומאחורי עמדו רכבים נוספים אז המשכתי להתקדם במטרה להשתלב והאוטובוס (:evil: ) לחץ גז בכוונה כדי שאני לא אשתלב למרות שסימנתי לו וביקשתי ממנו כשעוד הייתי רחוק מהצומת בערך 300 מטר מהצומת כבר השתלבתי לנתיב והסימון שמראה על נתיב פניה ימינה נמצא רק איזה 50 מטר מהפניה.

השוטר קפץ משום מקום וסימן לי לעצור ורשם בדוח "הבחנתי ברכב הנ''ל שנמצא על נתיב פניה ימינה בלבד,כשהוא עוקף את טור המכוניות משמאלו עקב גודש תנועה והוריתי לו לעצור"

עכשיו מילא זה מה שהיה קורה באמת,שהיייתי עוקף מימין ומשתלב ברגע האחרון,אבל בכל הנתיבים היה עומס באותה מידה וניסיתי להשתלב ממש הרבה לפני ופשוט האוטובוס הזה..

כשאמרתי לשוטר שאני חייל וחזרתי הביתה היום אחרי שבועיים הוא אמר לי "אז תגיד לי תודה,יצאתי גבר ונתתי רק 500 שקל קנס"

 

יש עילה לגשת למשפט?או פשוט לאכול את זה ולאחל לו שלפחות 500 שקלים ילכו לו היום מחר על תרופות?

 

tt3mmmcjym1n.jpg

העיגול האדום והחץ זה הנקודה שבה השתלבתי בערך והוא סימן לי לעצור אחרי הסימון של הפניה ימינה

פורסם

אם הבנתי נכון, ובאמת קשה להבין מה שאתה כותב, נסעת על הנתיב הימיני וניסית להשתלב שמאלה ולא נתנו לך.

 

אם הבנתי שום נכון, ניסית לעקוף פקק ע"י נסיעה בנתיב שיורד מהכביש ואז לחזור בסופו.

 

אם זה אכן ככה, אז כל הכבוד לשוטר.

פורסם
אם הבנתי נכון, ובאמת קשה להבין מה שאתה כותב, נסעת על הנתיב הימיני וניסית להשתלב שמאלה ולא נתנו לך.

 

אם הבנתי שום נכון, ניסית לעקוף פקק ע"י נסיעה בנתיב שיורד מהכביש ואז לחזור בסופו.

 

אם זה אכן ככה, אז כל הכבוד לשוטר.

 

ולנהג האוטובוס!

:puzzled:
פורסם

קיימות שתי אפשרויות

 

האחת סיפור תמים של מישהו שרוצה להשתלב במסלול השמאלי לאחר שהיה בימני ולא מאפשרים לו. מחזה שיגרתי בארצינו.

 

השניה בחור שמתחכם , מנצל את המסלול הימני כדי לעקוף את הפקק ולהתלב בכוח במסלול השמאלי לקראת סוף המסלול הימני.

גם זה מחזה שגרתי בארצינו.

 

מה כתב השוטר בדברי הנהג בדו"ח.??

 

צטט לנו את הכתוב שם יהיה יותר קל לנו לייעץ לך.

 

בינתיים שני השופטים / המגיבים הראשונים הכריעו נגדך ואימצו את האפשרות של הבחור המתחכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מהיכרות טובה מאוד עם זירת ההתרחשות, אני בהחלט יכול להבין מדוע השוטר נהג כפי שנהג. אני כמובן לא בא לשפוט את פותח השרשור או לטעון שפעל בניגוד לחוק, אבל הסיטואציה שבה נהג עוקף את כולם מהנתיב שיורד לכביש החוף וברגע האחרון משתלב בנתיב שממשיך מערבה לנתניה מאוד נפוצה בקטע הזה.

מצד שני, אני מניח שאין זאת הפעם הראשונה שפותח השרשור עבר במקום הזה, וכי הוא ידע שתוך כמה מאות בודדות של מטרים הנתיב שבו הוא נוסע יקח אותו לכביש החוף. אם כך, לא ברור לי מדוע מלכתחילה נכנס לנתיב הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כל הכבוד לשוטר, צריך לתת לו צל"ש. הסיפור קורה לי המון בז'בוטינסקי צומת אחת לפני צומת גהה (לנוסעים מכיוון פ"ת לת"א).

תמיד יש את החכמים שנכנסים לנתיב פניה ימינה ואז פתאום כמה מטרים לפני הצומת "נזכרים" שהם צריכים בכלל לסוע ישר אז הם תוקעים את כל מי שרוצה לפנות ימינה לרחוב היצירה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני לא חושב שאם פותח השרשור היה עושה את העבירה בכוונה תחילה הוא היה מתעצבן כ"כ ורושם כאן את מה שעבר עליו כדי לשמוע דעות אחרים.

אם הוא היה עושה את העבירה במכוון הוא היה מתעצבן על הדו"ח אבל שומר את הסיפור לעצמו.

 

ולשאלתך אתה חייל אמרת? זה אומר נהג צעיר עדיין, אל תתאמץ אין לךך סיכוי לבטל את הדו"ח מניסיון.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

לכל המתחכמים..בצומת שלפני,השתלבתי לנתיב הימני כי יצאתי מהשכונה (נווה איתמר למי שמכיר)וכמובן שידעתי שאני צריך את הנתיב השמאלי יותר,וניסיתי להשתלב לאורך כל הנתיב רק שהנהג אוטובוס שיחק איתי במשחקי כוח ומאחורי היו עוד מכוניות

 

לא היה לי שום דבר לעקוף שם,כי כל הנתיבים היו פקוקים בגלל רכב שנתקע קצת לפני היציאה לכיוון חיפה..

פורסם

האם חצית קו לבן? (אני מניח שלא)

האם הבחנת בסימון על הכביש?

 

מה רשמת בדיוק בדברי הנהג?

 

בעבר הייתי בסיטואציה דומה בתור המתחכם (זה היה לפני שנים רבות והייתי די צעיר, אז נא לחסוך את הטפות המוסר). ביקשתי להישפט, ולא התקיים משפט. אבל כן סבלתי מבירוקרטיה, שנמשכה מספר ימים, עד לביטול הדו"ח. ובזמן הזה, בערך שבועיים, רשיון הנהיגה שלי לא חודש (עקב הקנס הזה, ומבחינה בירוקרטית לפחות לא באשמתי).

 

בזמנו בדברי הנהג לא הודיתי באשמה (אני חייל, סלח לי וכדומה, זה סוג של הודאה) ורק טענתי בדיוק מאין באתי והיכן אני משתלב, כשעבר לי בראש בדיוק בפני מי אני עתיד ליתן דין.

 

אני מציע לך: בקש לבטל (הסבר מאיפה הגעת ושלא נתנו לך להשתלב, בלי להודות באשמה, ובלי מילים שמתחילות ב-ז' והרבה * ), ולאחר שתיענה בשלילה בקש להישפט (בתוך 90 יום). אתה לוקח סיכון מסוים של החמרה בעונש, אבל סיכון לא גדול לדעתי, אם תפעל בחכמה!

פורסם

אם נהג אוטובוס לא נתן לך להשתלב, מדוע לא הרפת מדוושת הגז למספר שניות, נותן לו לחלוף ומשתלב מאחוריו?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בדברי הנהג נרשם "ניסיתי להשתלב בתנועה אך לא אפשרו לי,על מנת שלא לחסום את הכביש המשכתי להתקדם עד שיכלתי להשתלב בלי לסכן אף אחד כל זה לפני שקו ההפרדה בנתיבים הפך לרצוף"

פורסם

קיפוח זכות קדימה.

נסיעה שלא בכיוון החץ.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...