Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי דוח שקיבלתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשעוד הייתי רחוק מהצומת בערך 300 מטר מהצומת כבר השתלבתי לנתיב והסימון שמראה על נתיב פניה ימינה נמצא רק איזה 50 מטר מהפניה.

השוטר קפץ משום מקום וסימן לי לעצור ורשם בדוח "הבחנתי ברכב הנ''ל שנמצא על נתיב פניה ימינה בלבד,כשהוא עוקף את טור המכוניות משמאלו עקב גודש תנועה והוריתי לו לעצור"

tt3mmmcjym1n.jpg

העיגול האדום והחץ זה הנקודה שבה השתלבתי בערך והוא סימן לי לעצור אחרי הסימון של הפניה ימינה

 

בדברי הנהג נרשם "ניסיתי להשתלב בתנועה אך לא אפשרו לי,על מנת שלא לחסום את הכביש המשכתי להתקדם עד שיכלתי להשתלב בלי לסכן אף אחד כל זה לפני שקו ההפרדה בנתיבים הפך לרצוף"

 

 

עקיפה מימין+קיפוח זכות משתמשי הדרך האחרים.

אם תתנהל נכון והשרטוט שלך אמת דהיינו השתלבת הרבה לפני שהשוטר עצר אותך ולפני שהנתיב הפך לנתיב לפניה ימינה אז הצדק לצידך. הצדק , אבל לא בהכרח שתזכה במשפט.

מול דבריך עומדת עדות השוטר שהיא בסתירה מוחלטת לדבריך. והשופט שואל את עצמו , למה יש לשוטר סיבה לעצור אותך אחרי שהשתלבת במסלול השמאלי כדבריך . מסקנתו הסבירה תהיה כי היית בנתיב שכיוונו ימינה ואז ניסית לפנות שמאלה בניגוד למסומן בנתיב .

גם בדברי הנהג אין התייחסות למיקומך לפני או אחרי הסימון על הכביש חץ ימינה.

 

ולגבי העקיפה מימין . אין כל עבירה כי בשעת גודש מותר לעקוף מימין. גם השוטר לא נתן לו דו"ח על העבירה הזו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

פותח שרשור יקר, מתי תבין שזכות קדימה נותנים ולא מקבלים?

 

נהג האוטובוס לא חייב לך כלום! אם אתה רוצה לעבור נתיב, עליך לעשות זאת בלי לקפח זכותו של אף אחד מהמשתמשים בדרך, ובלי לגרום לאף רכב אחר להאט, לעצור או לסטות ממסלולו.

 

רכב לא נותן לך להשתלב? אל תיתן גז ותשתולל על הסיבוב. לשם כך הומצאה דוושת הבלם. בלימה קלילה והנה אתה מאחורי האוטובוס, קיבלת את מבוקשך.

 

אוטובוסים ומשאיות אלה רכבים כבדים ומסוכנים. אם הם ידפקו ברקס בגלל כל נהג שירצה להשתלב, מצבם לא יהיה טוב.

 

במקום לאחל לשוטר להשתמש בכסף לתרופות, תסיק את המסקנות שלך - איך בפעם הבאה זה לא יקרה.

Xbox12341

פורסם
עקיפה מימין+קיפוח זכות משתמשי הדרך האחרים.

מותר לעקוף מימין כאשר התנועה מתנהלת בטורים (פקק). בקשר לזכות קדימה אפשר לטעון שהוא התקדם עד שמישהו היה נחמד ונתן לו להשתלב, כי לא רצה להשתלב בכוח ולקפח זכות. למרות ששמעתי על מקרה שניתן דו"ח בדיוק על זה (מישהו ביקש מנהג אחר להכנס לפניו והוא הסכים, אבל לשוטר זה לא שינה).

 

נסיעה שלא בכיוון החץ.

הוא עבר נתיב לפני הפניה, זה לא שהוא המשיך ישר מהנתיב לפניה ימינה (מה שלא נראה לי אפשרי, אני חושב שיש שם אי תנועה).

אם זה היה נתיב סגור לפניה ימינה זאת היתה עבירה כי אסור לצאת ממנו, אבל לא נראה לי שזה המקרה כי הוא הגיע לנתיב הזה כשיצא מתוך שכונה והשתלב לרחוב הראשי.

 

על איזה סעיף הדו"ח באמת?

פורסם

יוני,

 

מהרגע שהחיצים בנתיב מורים על פניה ימינה בלבד, הנתיב הוא רק לפניה ימינה גם אם אין קו הפרדה/אי תנועה לנתיבים השמאליים.

אם מדובר בנתיב לפניה ימינה, העקיפה שאתה מדבר עליה, תביא אותך מהר יותר לפניה ימינה אבל לא תוכל להשתלב לנתיבים השמאליים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה בדיוק הענין!

ברור לי שמבחינת תרבות הנהיגה היה טעם לפגם הן מצד פותח השרשור והן מצד נהג האוטובוס!

אלא שמבחינת חוקי הנהיגה לא ברור בדיוק מתי ה"תרגיל" הזה מותר ומתי לא.

בצמת למשל, ברור לי שאסור לפנות שמאלה מנתיב ישר בלבד, וליהפך.

אבל במחלף, החיצים שעל הכביש מציינים את כיוון הנתיב, ונניח במצב בלי גודש תנועה מעבר לנתיב אחר מותר (כל עוד לא חוצים פס הפרדה רצוף)

 

לא יתכן שברגע שמופיעים החיצים אז המעבר אסור, אלא שאין איזשהו גבול ברור מתי הדבר אסור ומתי מותר, למעט קו הפרדה רצוף או אי מצויר (כמו במחלף גנות למשל מכוון ראשון לכיוונים ישר ו"שמאלה" בגשר, כבישים 4 ו-1, שם ארבעת הנתיבים ממשיכים ישר וישנה אפשרות לעבור בין זוגות הנתיבים לאורך 1500 מטר עד שהקו ממשיך כקו רצוף לאורך קילומטר נוסף (ממול תחנת הדלק סיירים ועד למחלף עצמו)

פורסם
הנהג אוטובוס שיחק איתי במשחקי כוח ומאחורי היו עוד מכוניות

 

 

 

למשחקי כוח צריך שניים. האטה שלך תוך הפעלת איתות והיית משתלב אחריו, גם במחיר של עיכוב מינימלי לתנועה שמאחוריך.

 

לגבי נתיב לפניה ימינה - אכן יש אלף ואחד מצבים בהם נתיב ימני הופך לנתיב לפניה, ובאמת לא ברור לחלוטין מתי זה נחשב עבירה לסטות ממנו שמאלה, לדעתי זה יותר עניין של כוונה ואופי הנהיגה - שוטר לא יעצור כל נהג שסוטה מנתיב ימני לאחר שהפך נתיב לפניה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

זה היה בזמני אני מניח כי זה קיים גם היום

 

בדיקת ראיה

 

את החץ לפניה ימינה רואים ממרחק של 50-100 מטר.

 

ואתה לתומך לא רוצה ימינה אלא להמשיך ישר, דהיינו עליך לעבור למסלול השמאלי.

איתות מסתכל במראה ואם פנוי עובר למסלול השמאלי.

לא פנוי ממתין ואז כשמתפנה עובר למסלול השמאלי.

או שנהג אדיב במסלול השמאלי מאפשר לו את ההשתלבות.

 

יקפוץ מישהו ויאמר אבל אז אני מפריע לאלה שרוצים לנסוע ימינה. נכון , להם יש את האפשרות לסטות טיפה ימינה ולעקוף את הרכב הממתין או להמתין יחד איתו עד שהוא ישתלב ואז להמשיך בדרכם.

 

זו הדרך החוקית והנכונה.

 

אממה אנחנו נמתין .לא !! אנחנו נדחף או נמשיך ומהמסלול הימני לאחר החץ נחתוך שמאלה ונחייך בנימת נצחון. רק מה

לפעמים עומד שוטר שצץ משום מקום והחיוך הופך לבכי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בכל הנתיבים היה פקק,כמו שאמרתי היה רכב שנעצר מצד שמאל של הכביש וכולם סטו קצת ימינה כדי לעבור אותו בכל שלושת הנתיבים היה פקוק באותה מידה והנסיעה בימני לא חסכה לי אפילו שניה

פורסם

אז למה השוטר עצר רק אותך??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב שאתה מנפק מידע לאט לאט

 

מגדיל את סיכוייך במידה לא מבוטלת. עדיין לא מבטיח לך זיכוי במשפט.

 

תצטרך להשקיע הרבה כדי לאסוף את החומר על האחרים ולהביאו לפני השופט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...