Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך ניפתרה הבעיה גם לי יש את אותה הבעיה שהפורד קונקט שלי שנת 2005ניכבה בנסיעה כשאני נוסע במהירות של 90+ נדלק לי הנורה של הסליל והרכב ניכבה

הורידו וניקו מייכל דלק החליפו משאבת סולר ופילטר דלק וטוענים שהאנג'קטורים תקינים אבל לא בטוחים

דרך אגב הוחלף גם קלאצ' ומשאבות קלאצ'

אפילו החליפו מחשב אחר לבדיקה ועדיין לא פתרו את הבעייה בדקו את האנג'קטורים עם מבחנות ויש סטיה קלה בלבד רק באנג'קטור אחד ולא בטוחים שזה הבעיה שניכבה הרכב

פורסם

לצערי הרב מכרתי את הרכב בטריידאין

הייתי בדיזל דרומית ולאחר בדיקה דל יום שלם הוא לא עלה על הבעיה

ובמוסך מורשה רוצים לפרק ולההחליף את כול הרכב וגם הם לא בטוחים לגבי הבעיה

.אין פשוט אין אנשים מקצועיים היום שמספיק מוכשרים לטפל בבעיות מורכבות

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בהרבה מקרים זה מה שגורם לכיבוי המנוע 250 ש"ח וכל הצרות נפתרות.

 

שלום,

יש לנו קונקט 2004 שעברה לאחרונה שיפוץ של 2 אינג'קטורים. השאר תקינים.

כמו כן, הוחלף פילטר דלק ומיכל הדלק נוקה.

מילאנו פול טנק, ובדקנו אותו בנסיעה, והוא נכבה בעליה.

האם החלפת חיישן קמשט יפתור את הבעיה?

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

:shock: שלום לכולם

שלום לכולם

יש לי פורד קונקט עם אותה בעיה שהועלתה כאן.הוחלף מנוע ,מזרקים ,משאבת הזרקה ,פילטר סולר, מיכל דלק וכל המערכת נוקתה מהסולר הישן ועוד דברים .נזק של כ 17000 ש"ח.

הבעיה שנדלקת לי נורת הסליל במהלך הנסיעה (בעליות או כשהאוטו מגיע לטמפ' מסויימת) וכל פעם חושבים שזו בעיה אחרת אך הבעיה לא נפתרת.דבר נוסף לוקח למנוע זמן בבוקר עד שהוא מתחמם ונדלק.

במוסך מורשה טענו שהמזרקים משתינים בצורה בלתי תקינה,משאבת ההזרקה לא תקינה וצרך להחליף אי ג'י אר .

במוסך בו הרכב מטופל לא מצליחים למצוא את פתרון הבעיה .טוענים שהיו להם בעבר רכבים כאלו והמזרקים לא היו תקינים והנורה לא דלקה אז לא בטוח שגם אם יחליפו את המזרקים ומשאבת ההזרקה הבעיה תיפתר.(המזרקים אצלי משופצים/חדשים וגם משאבת ההזרקה).

אשמח לדעת אם מישהו יוכל לעזור לי בפתרון הבעיה

תודה

פורסם

שלום לכל המאוכזבים מפורד קונקט .

יש לי קונקט 2004 היה מצוין עד עד עד שנכבה תוך כדי נסיעה . ומוסך פורד מורשה מעדיף להחליף כל מה שקשור לסולר

כי לא יודעים באמת את הבעיה . בכל אופן גם לי אמרו להחליף אינגקטורים מסנן סולר משאבצ סולר וכ'ו בקיצור עברו את מחיר האוטו

לכן הרכב ליד הבית למכירה

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...