מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך ניפתרה הבעיה גם לי יש את אותה הבעיה שהפורד קונקט שלי שנת 2005ניכבה בנסיעה כשאני נוסע במהירות של 90+ נדלק לי הנורה של הסליל והרכב ניכבה
הורידו וניקו מייכל דלק החליפו משאבת סולר ופילטר דלק וטוענים שהאנג'קטורים תקינים אבל לא בטוחים
דרך אגב הוחלף גם קלאצ' ומשאבות קלאצ'
אפילו החליפו מחשב אחר לבדיקה ועדיין לא פתרו את הבעייה בדקו את האנג'קטורים עם מבחנות ויש סטיה קלה בלבד רק באנג'קטור אחד ולא בטוחים שזה הבעיה שניכבה הרכב