Jump to content

שי סולומון

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של שי סולומון

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לצערי הרב מכרתי את הרכב בטריידאין הייתי בדיזל דרומית ולאחר בדיקה דל יום שלם הוא לא עלה על הבעיה ובמוסך מורשה רוצים לפרק ולההחליף את כול הרכב וגם הם לא בטוחים לגבי הבעיה .אין פשוט אין אנשים מקצועיים היום שמספיק מוכשרים לטפל בבעיות מורכבות
  2. במוסך מורשה טוענים שלא מחליפים אחד רק את כול הארבעה וכמובן הם מנקים את כול המערכת דלק כולל מייכל ובלי זה הם לא נותנים אחריות .בסביבות 9000שקל
  3. שנת 2005 מנוע 1.8
  4. מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך ניפתרה הבעיה גם לי יש את אותה הבעיה שהפורד קונקט שלי שנת 2005ניכבה בנסיעה כשאני נוסע במהירות של 90+ נדלק לי הנורה של הסליל והרכב ניכבה הורידו וניקו מייכל דלק החליפו משאבת סולר ופילטר דלק וטוענים שהאנג'קטורים תקינים אבל לא בטוחים דרך אגב הוחלף גם קלאצ' ומשאבות קלאצ' אפילו החליפו מחשב אחר לבדיקה ועדיין לא פתרו את הבעייה בדקו את האנג'קטורים עם מבחנות ויש סטיה קלה בלבד רק באנג'קטור אחד ולא בטוחים שזה הבעיה שניכבה הרכב
×
×
  • תוכן חדש...