Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא כלכך מה שמפחיד אותי.

השאלה מאוד פשוטה, האם זה אמין?

אני יכול לסמוך על זה הרכב לא יתחיל להתפרק?

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בשביל זה יש פורום מיוחד רק לשירוקו :wink:

 

 

 

לא מדובר באותו מנוע אז לא מדובר באותם שיפורים.

זה לא פורום אלא פורומים..:)

פורסם

קפוץ לפיט סטופ הם נותנים לך

כמה שעות נסיון על הציפ ותרגיש בעצמך את ההבדלים.

חוץ מיזה יש להם שירות מדהים.

ממליץ בחום

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אתה לא יורד לסוף דעתי יש לי פחד מהאמינות של התוכנה זה הכל.

זה לא משנה אם זה 6 שעות או חצי שעה.

אני רוצה לדבר עם משהו שיש לו את זה מעל לשנה או אפילו שנתיים.

כי רק בן אדם כזה יכול לתת תשובה אמיתית וכנה.

 

תודה!

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

אני לא מאמין שיש למישהו צ'יפ על שירוקו מעל שנה.

מהסיבה שהרכב נמצא בארץ רק שנה וחצי וכולן עדיין באחריות.

אופציה יחידה היא רק גולף TSI 140 שנמצאת איתנו כ 2-3 שנים.

 

דעתי האישית-חכה לפחות עד סוף תקופת האחריות,אם תצטרך את האחריות,צמפיון יבדקו כל בורג ברכב רק כדי למצוא תרוץ למה לא לממש לך אותה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

עצם אפשרות הקיום של הצ'יפים היא הסיבה שלא ניתן לגלות אותם.

ולכן הטענה שלך אינה הגיונית.

לילה טוב.

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

הטענה שלי מאוד הגיונית,חבל שלא חקרת לעומק את הנושא הזה.

תוכנת ניהול מנוע ניתן לגלות אם רוצים.

בטיפולים סדירים צמפיון לא תחפש ולא תמצא.

צמפיון לא מטומטמים ולא חיים בירח,הם יודעים טוב מאוד מה זה תוכנות ניהול מנוע.

במימוש אחריות הם יבדקו ויעלו על זה.

זאת בסה"כ דעתי,אתה לא חייב לקבל אותה ושיהיה לך בהצלחה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אז פה הייתה אי הבנה, תוכנת ניהול מנוע הינה דומה ל"צ'יפ" איך היא אינה צ'יפ.

תוכנת ניהול מנוע מנטרלת את כל ההגנות שהרכב מגיע איתם מה ש"צ'יפ" לא עושה תוכנת ניהול מנוע היא תוכנה חדשה לגמרי ואילו צ'יפ יושב בתוך התוכנה הקיימת.

הינה שירשור לצורך הבנה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2504958

לילה טוב.

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

מכיוון שאיני מבין יותר מידי ב"צ'יפ" נניח שאתה צודק.

האי הבנה ה"קטנה" שהיית,היא אצלך,משום שברכבי VAG מתחילת שנות האלפיים לא משתמשים ב"צ'יפ" פיזי שמתחבר למחשב,אלה רק בתוכנת ניהול מנוע חדשה שנצרבת במחשב דרך שקע דיאגנוזיקה.

את המושג "צ'יפ" אתה יכול לשכוח,הוא לא רלוונטי לרכב שלך בכלל.

לכן תחזור שנית להמלצה שלי לגבי תוכנת ניהול מנוע.

החלטה שלך אם לסכן את האמינות של הרכב [אין מספיק נסיון בארץ עם תוכנות לTSI] ואלה שיש לא תמיד חיוביות והחלטה שלך אם לסכן את אחריות.

אני אישית מחכה לגמר האחריות ורק אז העדכן תוכנה ניהול חדשה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

הסיבה ששמתי את ה"צ'יפ" במרכאות היא בדיוק הסיבה שאני יודע שדרושה התקנה מהלפטופ ישר למחשב הרכב.

הבעיה שאתה לא מבין משהו מאוד פשוט מערכת של ניהול מנוע משנה את התוכנה שהרכב עובד בה.

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

אוקי,עכשיו הבנתי אותך.

אבל אני חוזר על הטענה שלי שתוכנת ניהול מנוע ניתן לגלות!

תעשה חיפוש בפורום בנושא הזה,חבל שתעשה משהו שאחרי זה תתחרט עליו.

אם לא חשוב לך שאת התוכנה ניתן לגלות ולא אכפת לך לסכן את האחריות אז תשכח מכל מה שאמרתי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

תרשו לי להתערב חברים:

1.תוכנת ניהול מנוע משופרת ,ניתנת לגילוי ע"י החברה.נקודה!

אבל: במידה ומתעוררת בעיה מהותית ברכב,רצוי וגם ניתן, להחזיר את הרכב למצב מקורי לחלוטין (הכוונה כמובן לתוכנת ניהול מנוע מקורית-פולקסווגן בלבד) ובכך להמשיך ולהנות מהאחריות על הרכב.

החזרה לתוכנה מקורית בלבד,אינה משאירה עקבות ואינה ניתנת לגילוי.

מותר לציין ,כי פולקסווגן בודקת את תוכנת ניהול המנוע,רק במקרים של נזק חמור ברכב ולא במהלך טיפולים שיגרתיים.

 

2.לומר "שאין נסיון מספיק עם המנוע הזה" יהיה ממש לא מדוייק:

מבדיקה קצרה שעשיתי ברישומים שלנו ,גיליתי שאת הרכב הראשון עם המנוע 1.4 TSI עשינו לפני שנה וחצי בקירוב.

היתה זו פולקסווגן ג'טה בעלת גיר DSG .ובעלת מנוע זהה לשירוקו.את בעל הרכב אני מכיר באופן אישי ,(אנחנו בונים לו עכשיו רכב נוסף) ואומר לכם באופן וודאי,שלא היו כל בעיות ברכב,הן מבחינת המנוע והן מבחינת הגיר.

פורסם

והנה העניינים מסתבכים שוב, לא ידעתי שקיים דבר כזה.

בדרסו את התוכנה אתה מתכוון להחלפת ניהול מנוע? או שינויים בתוכנה הקיימת כמו שעושים עם "צ'יפ".

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם
שאלה, האם אין מונה "פלאש" שסופר את כמות הפעמים שדרסו תוכנת ניהול?

האם הוא ניתן לאיפוס על ידי כל החברות?

 

קבל ח"ח על הידע.

 

לעיתים המונה הזה נקרא VQ.

 

לרוב ניתן לאפסו, רק צריך קודם לאתר אותו. (לא מאמין שטרחו לשים אחד כזה בתוכנת ניהול מנוע לרכב).

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...