Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מהשכרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי לקנות רכב מהשכרה ? מה צריך לשאול ולבדוק לפני שקונים ?

 

ועוד שאלה, בחברה (UMI) יש מכוניות לא חדשות, שנקנו על ידי החברה כנראה בטרייד אין, האם כדאי לקנות ?

מה צריך לבדוק ולשאול במקרה הזה ?

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

קניית רכב מהשכרה יכולה להיות עסקה לא רעה, ואפשרות לעבור לרכב חדיש יותר, טוב יותר והכי חשוב (לא בכל המקרים) בטוח יותר. חשוב לבדוק את הרכב במכון בדיקה עצמאי ולא להסתמך רק על הבדיקה של חברת ההשכרה. כמו כן אפשר ומומלץ להתמקח על המחיר הראשוני הניתן ולקבל הורדה יפה במחיר או תנאי תשלומים ללא ריבית. חשוב לבדוק שכל החלקים הקטנים נמצאים, החל ממצית, מגש אחורי (ברכבי 5 דלתות) וכו'. לבדוק שהכל עובד, חלונות חשמל, כל דבר שניתן לבדיקה.

 

לגבי קניית רכב מטרייד אין זו היא גם אופציה רק צריך להיזהר מעט סה"כ לרוב מדובר בסוחרים חלקם קשורים באופן ישיר ליבואנים והם אמינים יותר חלקם לא. אינני מכיר אישית את UMI אבל גם פה הייתי בודק את הרכב במקום עצמאי ומנסה להוריד ממחיר המחירון - הם ירדו, אלא אם לרכב נתונים מושלמים לגמרי.

 

על איזה רכבים מדובר? אולי אפשר לעזור גם בבחירת הרכב :wink: .

 

גיא

פורסם

היי גיא

 

ראשית תודה על התשובה.

בחברת UMI משווקים אופל ושברולט ועוד כמה.

יש להם רכבים מיד שניה (כנראה שהם קנו מלקוחות שקנו אצלם רכב חדש) אצלם התעניינתי באופל אסטרה. ויש להם משנים 2000-2002.

אבל כמובן זה לא רכב חדש וזה קצת מטריד אותי, כי מי יודע מה עבר הרכב.

למרות שנאמר לי כי UMI בדקה את הרכב, והראו לו טופס מה תוקן.

אבל אני לא מבינה הרבה בזה.

בחברת השכרה עוד לא בדקתי מה יש להם.

בעקרון אני רוצה רכב אוטומטי, רצוי מנוע 1600 (רוצה מנוע חזק), תא מטען מרווח, אכב שנוח וכיף לנהוג בו, שלא נזקק למוסך.

אני יודעת שהקורולה טובה, אבל לזה אין לי כסף, כי אני לא רוצה קורולה ישנה.

 

אני אשמח לשמוע את דעתך

:mm_sad:

פורסם

בעיקרון קנייה מהשכרה היא לא מציאה גדולה.ראשית,בדרך כלל מדובר על הדגמים הבסיסיים ביותר של אותם מכוניות,שלעיתים לא מוצעים כלל לציבור הרחב,שנית,איך שלא היהייה הישתמשו ברכב מאות אנשים,שלא תמיד חסו עליו,והחשוב מכולם:על רכב מהשכרה תמיד,אבל תמיד,מפסידים.כשאתה בא לקנות מהם,האוטו מחכה עם ניילונים על המושבים,נקי ומצוחצח,אנשי מכירות נחמדים ומסבירי פנים יסבירו לך כמה הרכב טופל באהבה,למרות שבהרבה חברות ביצעו במכוניות את הטיפולים הממש מינימליים,וכולי.אבל כשתרצה למכור אותו,אתה בבעייה.אוטו מהשכרה תמיד פחות מבוקש,וההפחתה מהמחירון יכולה להגיעל25-30 אחוז לעיתים!קנייה מטרייד-אין של יבואן יכולה להיות עיסקה לא רעה,בתנאי שהאוטו במצב טוב כמובן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לפני חודש אמי קנתה קורולה מהשכרה ב87000 שקל.לדעתי משתלם מאוד.30000 שקל פחות ממחירון ,עם קמ סביר 50000 ק"מ.עדיף על אסטרה 2001 מפרטי בגלל שהרכב חדיש יותר ופחות אפרורי .שלא לדבר על הפחת הנמוך יותר של טויוטה.מקווה שעזרתי.

פורסם

קנינו מסנטרל סיקסט . המחיר שהם דורשים על הרכב הוא 96000 .אבל הם יורדים סביב 85-87 תלןי בק"מ שהרכב עבר.היו להם חודש שעבר מספר רכבים עם ק"מ בין 45-70 אלף ק"מ.לפי דעתי קניה משתלמת ביותר.לקחנו את האוטו לבדיקה,והאוטו יצא "כמו חדש"היתרון הגדול לרכב יש שנה וחצי אחריות יבואן.כך שאין חשש.קניה עדיפה בהרבה על קניה רכב זול יותר מהחברה כמו פונטו או גאטס.

פורסם
קנינו מסנטרל סיקסט . המחיר שהם דורשים על הרכב הוא 96000 .אבל הם יורדים סביב 85-87 תלןי בק"מ שהרכב עבר.היו להם חודש שעבר מספר רכבים עם ק"מ בין 45-70 אלף ק"מ.לפי דעתי קניה משתלמת ביותר.לקחנו את האוטו לבדיקה,והאוטו יצא "כמו חדש"היתרון הגדול לרכב יש שנה וחצי אחריות יבואן.כך שאין חשש.קניה עדיפה בהרבה על קניה רכב זול יותר מהחברה כמו פונטו או גאטס.

 

אני לא יודע לגבי האחריות שקיבלת אבל רצוי באמת לבדוק לגבי עניין האחריות. רכבי השכרה נמכרים בעסקה שונה כמובן מאשר בעסקה של אדם פרטי מול הסוכן/יבואן ולכן תקופת האחריות יכולה להיות קצרה מאשר התקופה שמוצעת ברכב פרטי.

פורסם

חברות ההשכרה יודעות שיש להם מוצר נחות,ועל כן ההנחה.חברות ההשכרה והליסינג מקבלות לעיתים 18% הנחה בקנייה,כך שיש להם מרחב תימרון במכירה.הבעייה מתחילה כשבאים למכור,הרבה אנשים נירתעים מאוטו מהשכרה,וברוב הטרייד אינים מסרבים לקבל מכוניות שהיו בהשכרה.עדיף אוטו מיד פרטית משנת ייצור קודמת בשנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מה שמדאיג אותי, זה שהרכב עבר הרבה ידיים, והק"מ הגבוה (כמעט כמו לרכב שברשותי, )

וכן, סחיורת האוטו. למרות שראיתי חברה אחת שמתחייבת לקנות את הרכב חזרה, אבל לא בדקתי את התנאים לזה עדיין.

 

דבר נוסף שלא קשור רק לרכב השכרה, האם הבדיקה במכון מספיקה שקונים רכב לא חדש ???

זה מאוד מפחיד אותי ליפול בפח .

פורסם

אם כבר "גירדת"סכום כזה-קני חדש.בנוסף לאוואו תיבדקי גם את הגטס של יונדאי.שתיהן תמורה נחמדה לכסף,ולא יהיה לך שום חשש מהעבר של האוטו...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

במקום רכב מהשכרה, (אוטומטי, 1600) או רכב יד שניה, (לדוגמא אסטרה 1600) האם כדאי אוויאו חדשה ???

כמובן אוטומטית, 5 דלתות, 1400, 90 כ"ס...

 

עדיין טויוטה קורולה מהשכרה או אסטרה, טובות יותר מהאוויאו לא ?

 

מה לעשות ????

:conf:

פורסם

הי גיא

 

לעניין התקציב, יש לי בערך 60,000 ש"ח.

אני מוכנה לקחת הלוואה נוספת של עד 30000 ש"ח כדי שיהיה לי אוטו טוב/חדש

כמה שאפשר.

 

את הפוקוס אני לא מכירה. היא טובה ? כדאי ?

פורסם
הי גיא

 

לעניין התקציב, יש לי בערך 60,000 ש"ח.

אני מוכנה לקחת הלוואה נוספת של עד 30000 ש"ח כדי שיהיה לי אוטו טוב/חדש

כמה שאפשר.

 

את הפוקוס אני לא מכירה. היא טובה ? כדאי ?

 

מכיוון שגם אני גיא אני ארשה לעצמי :wink: .

 

הפוקוס מאוד מומלצת , אמינה ומהנה לנהיגה.

 

אני אישית קניתי לפני כ - 3 שבועות רכב שהיה בשירות ליסינג.

 

אני רכשתי את רכבי מאלדן לאחר שבדקתי במספר חברות כמו אלבר, סנטרל סיקסט , ואוויס.

 

ממליץ בחום

 

גיא.


×
×
  • תוכן חדש...