Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מהשכרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי גיא שגב :wink:

אתה ממליץ גם על אלדן ?

איזה בדיקות עשית לרכב טרם הקניה ?

והאם יש להם רכבים עם ק"מ נמוך ?

מה עם אחריות ?

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במידה ויש ביכולתך לקחת הלוואה של 10K בערך, תוכלי לקנות פוקוס משומשת משנת 00, פרטית. הנה דוגמא לאחת:

 

http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=704040

 

יש בידעות עוד כמה וכמה הודעות של פוקוס, היתרון הוא ברכב פרטי ולא מליסינג\השכרה. למרות שגם רכב פרטי חשוב לבדוק טוב לפני שרוכשים. חשוב אגב לבדוק שהרכב אכן פרטי לא חסרים הרבה סוחרים שמציגים עצמם כפרטיים. לוודא כי האדם מולך הוא אכן בעל הרכב ולא מישהו אחר. אני ממליץ לקרוא את השירשורים הדביקים בפורום הייעוץ יש שם הרבה טיפים לרכישה.

 

אופציה נוספת היא לקנות פוקוס מליסינג, לקחת תמיד! לבדיקה שלך במכון מומלץ בסביבה שלך (אם את צריכה המלצה למכון, תגידי באיזה אזור ותקבלי). תוכלי למצוא פוקוס 4 דלתות (תא מטען ענק!) בליסינג ולקבל מהם הלוואה בתנאים נוחים יחסית, מומלץ וכדאי גם להתמקח על המחיר, אם כי יש לקחת בחשבון שגם ההלוואה בתנאים טובים שווה מבחינתם להורדה במחיר. ב70-78 אלף תוכלי למצוא פוקוס שנת 2001 מליסינג, יש המון כאלו, תנסי למצוא אחת במצב טוב, עם ק"מ נמוך יחסית וללא תאונות. בסיקסט יש כמה עם ק"מ סביב 70 אלף ואפילו 60 אלף שזה נמוך לרכב ליסינג שהיה 3 שנים אצלם. שווה גם לבדוק באלדן ובשאר החברות הגדולת. אפשר להעיף מבט באתר של סיקסט http://www.cmc.co.il . החסרון היחידי בקנית פוקוס מליסינג היא שרובן באות עם כרית אוויר אחת, ואילו פרטית משנת 00 תהיה עם 2 כריות אוויר.

 

גיא

פורסם

הי גיא,

ראשית הרבה הרבה תודה..

 

אני לא יכולה לקנות מאדם פרטי כי אני לא מצליחה למכור את שלי ואני חייבת אם כן טרייד אין.

לכן האופציה היא יד שניה מטרייד אין של היבואן או כאמור מחברות השכרה/ליסינג שמוכנות לטרייד אין.

 

נראה לי ש 70000 קמש" לרכב בן 3 זה הרבה לא ?

אני אשמח אם תוכל לתת לי המלצה על מקומות בדיקה בתל אביב (אזור המסגר)

או ברמת גן.

וכמובן כל המלצה אחרת שלך בעניין תתקבל בברכה.

 

שוב,

הרבה הרבה תודה

פורסם
הי גיא שגב :wink:

אתה ממליץ גם על אלדן ?

איזה בדיקות עשית לרכב טרם הקניה ?

והאם יש להם רכבים עם ק"מ נמוך ?

מה עם אחריות ?

 

אני מאוד ממליץ על אלדן.

 

הרכב שקניתי עבר בדיקה בקומפיוטסט שהוא חזר מתקופת הליסינג, אך כדי להיות בראש העדפתי לקחת אותו שוב למכון אשר מבצע בדיקה ממוחשבת רק כדי להיות בראש שקט - עלה 410 ש"ח

 

יש רכבים עם ק"מ סביר, לא ראיתי רכבים עם ק"מ מאוד נמוך. הרכב שאני קניתי הוא שנת 2002 וקניתי אותו עם 65,000 ק"מ וזה מעל הממוצע. למרות שהיו שם רכבים עם פחות ק"מ הוא היה במצב הטוב ביותר גם מבחינה מכאנית וגם מבחינת תאונות אז העדפתי לקחת אותו.

 

יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של הפורד, כדי לוודא שהרכב לא נכנס למוסכים עם בעיות קריטיות (מבחינתי) ושהוא הוא עבר את כל הטיפולים.

 

מבחינת אחריות, אלדן נותנים חצי שנה אחריות על כל מכלולי הרכב - מלבד בלאי טבעי (קלאץ' , בלמים וכו'..)

 

בנוסף כיוון שהרכב שלי רק בן שנתיים אז נשארה עוד שנת אחריות מבחינת היבואן שאוטומטית עוברת אלי.

 

מקווה זעזרתי

 

גיא

פורסם

ראשית, איזה רכב את מנסה למכור? תמיד עדיף לנסות למכור לבד, בטרייד אין יורידו לך אחוזים רבים מן המחירון, יש סיכוי לא רע שתוכלי למכור לבד את הרכב ביותר מכסף ממה שמציע הטריד אין. וברגע שהחלטת ללכת על רכב מהשכרה\ליסינג תוכלי למצוא אחד מהר מאוד, כמות הפוקוסים ענקית.

 

מכון השכרה מומלץ באזור ת"א רמת גן נמצא בהרצליה, זה 10 דקות מת"א וזה שווה את הנסיעה, מדובר במכון מבדק בהרצליה. במגזין ממון בסוף השבוע (כל סוף שבוע) מצורף קופון הנחה של 15% הנחה בבדיקת רכב במבדק הרצליה, מכיוון שהבדיקה עולה 400 שקל בערך זו הנחה לא רעה, בסוף שבוע הזה הקופון היה בעמוד 28 בממון (בידיעות). כל מקום של מכירת רכב יסכים לנסוע מאזור ת"א להרצליה בשביל בדיקה. אני בדקתי רכב בשביל הורי באזור המסגר ולקחתי אותו לבדיקה במכון שאני מעדיף אפילו על מבדק בראשון והם הסיכמו לנסוע מת"א לראשון ללא היסוס. אנחנו רכשנו רכב מסיקסט וסה"כ הם היו בסדר גמור.

 

70 אלף ק"מ לרכב בן 3 בליסינג זה לא הרבה, רובם סביב 100 אלף ק"מ. זה גם די קרוב סה"כ לממוצע של רכב פרטי.

 

אם יש עוד שאלות וכו' תשאלי נשמח לעזור.

 

גיא. :type:

פורסם

תודה רבה גיא וגיא

 

גיא (המנהל) לי יש קורסה גו'י 94 ידנית 3 דלתות עם 110,000 ק"מ.

יש לה שוק מאוד מאוד בעייתי, ומבחינה חיוצנית היא לא שמורה, לא היו תאונות או משהו כזה, שריטות ושפשופים.

למיטב הבנתי יש בעיה עם הרכב הזה 3 דלתות, לא אוטומטי, יחסית יקר.

חוץ מזה שאני רוצה לחסוך את כאב הראש של מכירת רכב בעצמי.

מה גם שאני מעוניינת להחליף את הרכב בזמן הקרוב מאוד !!!

כך שכל אלו הביאו אותי למסקנה שכדאי ועדיף טרייד אין, למרות ההפסד הכלכלי.

 

אם אתה או מישהו אחר חושבים אחרת, אשמח לשמוע.

 

דבר שני, אני קצת מבולבלת.

מה כדאי לקנות, פוקוס, אסטרה קורולה (כולן יד שניה ו/או השכרה) או להשקיע ולקנות אוואיו חדשה ?

הייתי רוצה לקנות רכב עד 80K אבל בשביל רכב טוב, ממש טוב, גם 90K.

 

ועוד שאלה - עלות האחזקה של הפוקוס, יקרה ?

 

שוב

הרבה הרבה הרבה תודה

אני מקווה לעשות סדר בבלגן

פורסם

שלום,

 

לגבי הקורסה, תבדקי מה המחיר שמציעים לך על הקורסה בטרייד אין, אחרי שתדעי מה המחיר, וכמה אחוזים הורידו לך מהמחירון, תפרסמי את הרכב בלוחות חינם, כגון כאן, במוטוקאר (http://www.motocar.co.il) ותנסי למכור במחיר שבין המחירון לבין מה שהציעו לך בטרייד אין. לא הלך? תמיד תוכלי להחליט ללכת על הטרייד אין.

 

אני הייתי מעדיף פוקוס משומשת על אוואו חדשה, בטח אם אין תקציב אין סיבה לספוג את ירידת הערך החזקה של רכב חדש. כמו כן עם תחליטי לרכוש פוקוס או קורולה מהשכרה אין סיבה שתעברי את ה80K. חשוב להכניס לחישובים הכלכליים גם עלויות של ביטוחים וכו'.

 

לדעתי הפוקוס עדיפה על האופל, וגם על הקורולה. הקורולה תהיה בעלת אמינות כמעט מושלמת, אבל גם הפוקוס רכב אמין מאוד, יש לי בבית פוקוס כבר 3 וחצי שנים, עם 85 אלף ק"מ כמעט ללא תקלות. כמו כן אם מדובר על הנאה מנהיגה הפוקוס עדיפה בסעיף זה על הקורולה, היא גם בעלת תא מטען גדול יותר. כמו כן הפוקוס נוחה יותר מהקורולה. אבל את יכולה ללכת לחברת השכרה שמחזיקה את שתיהן ולבקש נסיעת מבחן קצרצרה, יתנו לך בשמחה, תראי באיזה רכב את מרגישה יותר בנוח.

 

בבחירת הרכב שאת עומדת לרכוש תנסי לבחור את הרכב עם הק"מ הנמוך יחסית, ואחד שלא עבר תאונות כלל, או רק תאונות קלות כגון פחחות קלה וכו'. יש סיכוי שינסו למכור לך רכב עם פגיעת שלדה קשה (ניסו למכור לי...) במחיר מעט יותר זול, אם ההורדה היא לא גדולה מאוד לא שווה להסכים להצעה הזו. כאשר יהיו מספר רכבים עם ק"מ שונה תראי את מצבם הפנימי והחיצוני וקחי לבדיקה את זה שיראה לך במצב הטוב ביותר.

 

עלות האחזקה של הפוקוס היא לא יקרה. אינני יודע מחירי חליפים. מחירי הטיפולים במוסכים מורשים סבירים.

 

גיא.

פורסם

היי גיא

 

בודאי שאני אלך על הרכב עם הק"מ הנמוך. אחרת כמעט ואין טעם להחליף את שלי (מבחינת בלאי האוטו)

איך אני אדע אם הם ינסו למכור לי אוטו שעבר תאונה בשילדה ?

הם אומרים את זה ???

אני לא אקח רכב שעבר תאונה.

בשאר הדברים אני אשמע בעצתך ואדווח בהמשך השבוע.

פורסם
סיכום ביניים-

אז זו לא טעות חמורה לקנות רכב מהשכרה ?

מה יהיה שארצה למכור אותו ??

 

האם יהיה קל למכור אותו? לא ממש. אבל לכל דבר יש את המחיר שלו, את לא קונה את הרכב במחירון ולא תמכרי במחירון. במידה והרכב יהיה שמור יחסית אז הכי הרבה מורידים עוד קצת מהמחירון (של יד ראשונה ליסינג) ומוכרים.

 

עדיף למצוא (ואין בעיה למצוא) פוקוס מליסינג מאשר מהשכרה, זה נחשב טוב יותר ולא חסרים רכבים שמתאימים לך ויהיו מליסינג. אגב חלק מהחברות האלו מציעות טרייד אין עתידי ותוכלי למכור להם את הרכב ולקנות שוב רכב מליסינג מאותו המקום.

 

לגבי התאונות, תמיד יש לחברה ההשכרה \ ליסינג בדיקה של הרכב. שאני חיפשתי רכב מהשכרה להורים שלי הציעו לנו אימפרזה שעברה תאונה קשה, ודו"ח הבדיקה של הרכב הראה את זה, הם לא ינסו להסתיר פגיעה קשה (אני מניח...) ובכל מקרה את לוקחת (חשוב!) את הרכב לבדיקה עצמאית שלך על חשבונך.

 

לדעתי אין בעיה לקנות רכב שעבר פחחות קלה, כל עוד לא מדובר בפגיעה קשה ובשביל זה הולכים לבדיקה. ברוב המקומות שאני בדקתי אמרו שאם בבדיקה מוצאים תאונה קשה הם משלמים את הבדיקה, ככה שאין מה לחשוש.

 

מכוון שנאה שאת לא מכירה את הפוקוס אני ממליץ ללכת לראות ולנהוג קצת (כפי שכבר אמרתי) ברכב ולהתרשם ממנו ואז להחליט. למצוא פוקוס מליסינג עם ק"מ שפוי וללא תאונות לא צריכה להיות בעיה גדולה.

 

אנחנו מחכים לעדכונים.

 

גיא.

פורסם
סיכום ביניים-

אז זו לא טעות חמורה לקנות רכב מהשכרה ?

מה יהיה שארצה למכור אותו ??

 

ובכן הכל תלוי איך מסתכלים על העסקה:

 

לדומא אם את קונה רכב מהשכרה ששוויו במחירון 100000 ש"ח ב-80000 ש"ח

 

(כלומר הנחה של 20%) נוסעת בו שלוש שנים עד שהוא שווה במחירון 65000 ש"ח

 

גם אם תמכרי אותו ב-45000 ש"ח (הנחה של כ-30%) עדיין לא הפסדת...

 

לעומת זאת יהיו אנשים שינסו למכור ב-17% פחות (הנחה מקסימלית במחירון)

 

וכמובן שלא יצליחו ויגידו שקשה למכור...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפני כשבועיים קניתי פיאסטה 2002 מהשכרה.

 

חובה ואל תעשו זאת אחרת: גשו לבחירת הרכב עם אדם שמבין במכוניות, המכונאי שלכם, הדוד או כל אדם שאמין עליכם ורמה מקצועית טובה בתחום הרכב.

ולמה?

ניגשתי עם בן משפחה מכונאי מוכשר וותיק. בדקנו חמש מכוניות פיאסטה שבכולן היו פגיעות רבות שבחלקן חמורות, כלומר לא שווה לקחת לבדיקה במכון. רק במכונית השישית מצאנו עניין, למרות מכה שתוקנה מאחור והתבררה לאחר בדיקה מעמיקה כלא קריטית (לא שילדה).

בן המשפחה ידע להתעקש בשבילי על החלפת ארבעת הצמיגים- הוחלפו בחדשים, מחזיר שמן בגיר, מצבר- שהוחלף בחדש, ומיסב במותחן רצועה.

 

אני לא יודע בדיוק כמה שווים התיקונים האלה, אבל הם נפלו על חברת ההשכרה והיבואן.

 

חייבים להתעקש על תיקון כל הליקויים ע"י חברת ההשכרה\ליסינג.

 

שלא ינסו למכור לכם שקודם תיקנו את האוטו ואחר כך תלכו בעצמכם ליבואן על מנת לתקן. תנו להם להתבשל בתיקונים. לאחר שהרכב חזר מתוקן תתעקשו לבדוק שאכן כל מה שסוכם תוקן. אם לא תוקנו כל הליקויים והחוסרים אין עיסקה.

 

נכון לעכשיו האוטו נוסע מצויין ובהתחשב במחיר ששילמתי 44K הייתי נוסע עכשיו במכונית משנת 95-97 ולא 2002.

מה שלא ברור לי מדוע יש מי שקונים מכוניות מהשכרה בסכומים נכבדים של 80-90K ולא הולכים על אוטו חדש.?

 

בסיום דברי מבקש אני שוב להודות למשתתפים בפורום שתרמו לידע שלי ועזרו לי לקחת החלטה חכמה בנושא הרכישה.

http://www.whatcar.com/ מבחני מכוניות חדשות וישנות. רוב הדגמים מופיעים.
פורסם

מה שלא ברור לי מדוע יש מי שקונים מכוניות מהשכרה בסכומים נכבדים של 80-90K ולא הולכים על אוטו חדש.?

 

אם ניקח את המקרה הספציפי בתור דוגמא, פוקוס חדשה תעלה כ120 אלף בערך. פוקוס מליסינג משנת 2001 תעלה 75 בערך. ככה שמי שרוצה רכב משפחתי מדובר באופציה לא רעה, בדיוק כמו שבמקרה שלך על רכב קטן מדובר באופציה לא רעה.

 

תתחדש על הפיאסטה!

 

גיא

פורסם

שלום לכולם,

 

תודה על כל ההתייחסויות.

יש לי התלבטות נוספת.

 

הציעו לי אסטרה מהשכרה שנת 2001 אוט' עם 57000 קמ"ש ב 68000 ש"ח.

כמובן שאקח לבדיקה, ואין לי יותר פרטים כרגע על האוטו.מישהו מכיר את חברת ג'נרל טרייד אין ? מטויוטה הפנו אותי אליהם.

מה דעתכם ?

 

גיא המנהל - לא ראיתי פוקוס מליסינג, ולא מצאתי בטווח המחירים שאמרת.

אם יש לך מידע נוסף אשמח לקבל.

 

חוץ מזה שהתייאשתי ואין לי ברירה אין להחליף רכב בטרייד אין על שלי לא מוכנים לשלם.

:cry:

פורסם
שלום לכולם,

 

תודה על כל ההתייחסויות.

יש לי התלבטות נוספת.

 

הציעו לי אסטרה מהשכרה שנת 2001 אוט' עם 57000 קמ"ש ב 68000 ש"ח.

כמובן שאקח לבדיקה, ואין לי יותר פרטים כרגע על האוטו.מישהו מכיר את חברת ג'נרל טרייד אין ? מטויוטה הפנו אותי אליהם.

מה דעתכם ?

 

גיא המנהל - לא ראיתי פוקוס מליסינג, ולא מצאתי בטווח המחירים שאמרת.

אם יש לך מידע נוסף אשמח לקבל.

 

חוץ מזה שהתייאשתי ואין לי ברירה אין להחליף רכב בטרייד אין על שלי לא מוכנים לשלם.

:cry:

 

אל תתייאשי.

 

קודם כל, ניסית בטרייד-אין UMI?

שאני הייתי שמה הם היו מוכנים לתת מחירון תמורת מחירון על הקורסה.

 

כלומר תקני קורסה חדשה ותקבלי מחירון על שלך.

 

דבר נוסף, אל תתקרבי לאוואו. תהיה לך בעיה למכור אותו עוד כמה שנים.

שברולט הוא מותג לא סחיר במיוחד. דייהו בכלל לא. השילוב ביניהם לא מבטיח רבות.

 

UMI מציעים עסקאות טרייד אין מאוד משתלמות, במיוחד לרכבים שלהם.

 

אם יש ביכולתך להגיע לסניף המרכזי בראשון אני מאמין שתקבלי הצעה מעניינת.


×
×
  • תוכן חדש...