Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בבוקר בדרך לעבודה, אחרי כ 10 ק"מ בכביש מהיר, מהירות קבועה של 100-110 נדלקה לי נורית המורה על תקלה במנוע.

מיד עצרתי בצד, כיביתי את המנוע לכמה שניות אחרי ההנעה מיד נדלקה הנורית שוב.

גם אחרי כמה שעות שהאוטו עמד, הנורית עדיין דלקה, כלומר לא איזה "באג" או משהו.

הגעתי שמוסך מורשה של סובארו באשדוד, ולאחר הסבר קצר על מצב האוטו ( שבועיים שנגמרה האחריות) הסכימו לבצע לי דיאגנוסטיקה ללא תשלום.

הבדיקה העלתה שהגירסה של המחשב מיושנת, ויש לעדכנה.

לאחר עידגון היגרסה הנורית כבתה והכל בסדר.

השאלה שלי איך יכול מחשב ניהול המנוע לדעת שהגירסה שלו מיושנת? (בוצע עידכון לפני כשנתיים)

המזל שלי שזה קרה שבועיים לאחר סיום האחריות אחרת הייתי משלם על זה ביוקר.

מישהו עוד נתקל בתופעה המוזרה הזאת?

פורסם

הנורה שנדלקה מראה על תקלה כל שהיא במערכת ניהול מנוע, זה מובן.

כאשר התחברו למחשב הרכב ראו כי גרסת ניהול מנוע ישנה יותר. למרות שלא ידוע לי שבאימפרזה היה עדכון גרסת ניהול. ב-B3 בוודאות כן, באימפרזה לא נראה לי. בכל מקרה, צרבו לך גרסת ניהול חדשה שמחקה את התקלה שהופיע. זה בהחלט לא נותן שום פתרון לתקלה שהייתה (היית יכול למחוק אתה לבד, ע''י ניתוק מינוס של המצבר).

 

השאלה שלי איך יכול מחשב ניהול המנוע לדעת שהגירסה שלו מיושנת?

 

הוא לא יכול.

 

המזל שלי שזה קרה שבועיים לאחר סיום האחריות אחרת הייתי משלם על זה ביוקר

 

על מה היית משלם ביוקר? עדכון תוכנה מבצעים ללא תשלום, גם לאחר גמר האחריות.

 

מישהו עוד נתקל בתופעה המוזרה הזאת?

 

התופעה איננה מוזרה. לא אמרו לך מה הייתה התקלה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
בכל מקרה, צרבו לך גרסת ניהול חדשה שמחקה את התקלה שהופיע.

כלומר התקלה עדין שם?

על מה היית משלם ביוקר? עדכון תוכנה מבצעים ללא תשלום, גם לאחר גמר האחריות.

כל בדיקת מחשב עולה כ250-300 שח

 

התופעה איננה מוזרה. לא אמרו לך מה הייתה התקלה.

זאת הבעיה שלא. הוא אמר עידכון גרסה, הכל בסדר.

פורסם
זאת הבעיה שלא. הוא אמר עידכון גרסה, הכל בסדר.

 

כלומר לפי דבריו בכל מנוכיות בכל העולם צריכה להדלק מנורת צ'ק אנג'ין מפני שהגסאות ניהול המנוע שלהן התיישנו.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
כלומר לפי דבריו בכל מנוכיות בכל העולם צריכה להדלק מנורת צ'ק אנג'ין מפני שהגסאות ניהול המנוע שלהן התיישנו

זה מה שמפתיע אותי.

הרי באינטרסים שלו להגיד לי שוואלה יש לך תקלה בוא נסדר לך אותה. אין לך אחריות? לא נורא זה יעלה לך ככה וככה...

אבל עובדה שלא... מוזר...

 

 

שלום רב

אני מאמין כי נדלקה תקלת יעילות ממיר נמוכה ובוצע איפוס לכך

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

מה זה אומר?

×
×
  • תוכן חדש...