Jump to content

Ilyuhaa

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ilyuhaa

  1. יש לי מאזדה 3 ספיריט 2010 והרמקולים שמותקנים שם זה 5X7. האם יש איזה דגם מומלץ? ראיתי שרובם זה 2WAY. בדגם שלי יש טוויטרים כך שלדעתי זה פחות משנה. תודה מראש
  2. מישהו נתקל במערכת הנ"ל? מישהו יכול לספר לי עליה? בגדול מה שמענין אותי זה האם יש לה יציאת RCA וכניסת USB. במפרט כתוב שבדם הזה המערכת משודרגת לעומת דגמי 1.6. אשמח לשמוע במה. תודה
  3. תודה לכולם. בסוף החלטתי על המאזדה... מקווה שלא אתאכזב..
  4. תודה... על מה מסתמכת התגובה שלך? על נסיון אישי או על משהו אחר?
  5. החלטתי ללכת על ליסינג פרטי ומתלבט בין הרכבים הנ"ל מישהו יכול להמליץ משהו? יתרונות חסרונות
  6. שמעתי שאנטיפריז טיפה שמנוני, אולי יש נזילה מהרדיאטור, ונשאר השמן על הרצפה. בכל מקרה תבדוק כל בוקר גובה שמן ומים בהצלחה
  7. שמעתי שלרכבים החדשים לא מומלץ לעשות פוליש עם מכונה כי הוא פוגע בצבע או בציפוי שלו. האם זה נכון? P.S. הרכב הוא אימפרזה 2007
  8. כל רכיב אמור לעבוד עם זרם שמתאים לו. עם אתה מחבר משהו ישירות למצבר שמוציא 60A שזה המון בלי שום הגנה, וקרה וקיצרתה הרכיב נשרף. אם אתה מחבר למצבר עדין תשתמש בפיוז מתאים. אן יש קצר, הפיוז נשרף ולא הרכיב.
  9. יש להזהר לא לשרוף את הרכיב. מצבר הרכב אמנם מוציא מתח של 12V אבל בזרם אדיר של 50 60 אמפר. נתקלתי במקרים שאנשים לא ידעו כמה זה 60A ופשוט שרפו רכיבים, טייפים וכו'. לשם השוואה בבית הנתיכים הם כ 16A והזרם הזה סוחב את כל המכשירים שמחוברים למעגל, אז תחשוב כמה זה 60A
  10. יש לי בחור בעבודה, יש לו מאזדה 323F 94 אוטומט גם לו הייתה נזילה מהגיר שהוא לא טיפל בה בזמן הבחור מתאר בדיוק את אותם הסימפטומים. החלקות של ההילוך לסרק, קושי בהתחלת נסיעה ברמזור. מילה במילה היום הוא היה במוסך והתבסר כי הגיר שלו הולך... הוא יכול לסחוב איתו עוד חודש או ברמזור הבא הוא פשוט לא יעבור לD. צר לי חביבי...
  11. ברשותי הרכב הנ"ל דגם 1.5 RX הרכב בן 3 וקצת עם 60K ק"מ. מישהו סיפר לי שאחת המחלות של הרכב הזה זה רדיאטור שאחרי 3-4 שנים מתחיל לעשות בעיות כמו התחממות נזילות וכו'. האם מישהו נתקל? כמו כן אשמח לדעת איזה עוד "מחלות" יש לדגמים האלה, שאהיה מוכן... תודה לעונים
  12. כלומר אתה מתכוון להניע את הרכב מרחוק, להסתובב עוד 10 דקות כשהרכב מונע ואז להגיע אליו?
  13. לדעתי זה סתם ביזבוב זמן וכסף. פעם יצא לי לראות קמארו שהונעה מרחוק והדליקה את האורות... ווואאאאווווו תן לי סיבה אחת נורמאלית למה להוציא הון על שטות כזאת??
  14. אני לא חושב שיש בעיה או סיבה לדאגה. שידית הבלם כבר לקראת הסוף היא בקושי תופסת אם בכלל.
  15. כתוב הסאב מחובר לInfinity ref475a comp: JBP GTO6508c HU: Sony MEX BT3600u
  16. כנראה שכבר די נמאס לכם לראות את ההודעות שלי מצטער על זה אבל אני נואש הסאב JBL GT5-12 מוגבר ע"י INFINITY REF475A הדבר המוזר הוא שכשאני שם ווליום נמוך הכל עובד כמו שצריך. יש באסים פצצה יש טרבל מיד הכל. כשאני מגביר את הווליום לאט לאט הסאב "נעלם" שומעים אותו אבל ממש חלש. ולפעמים יש כמו פריצות כאלה שלו אבל לא סדירות מה זה יכול להיות.? P.S הHU הוא Sony MEX BT3600u אם זה עקרוני תודה מראש
  17. יש 2 אופציות הראשונה לפרק את הפאנל, מה שמומלץ בכל מקרה כשאתה לא ברכב בלילה למשל. (גם אם זה סתם רדיו דיסק, לא חסר נרקומנים שישמחו לעקור אותו) והאופציה השניה היא לכבות את המכשיר לגמרי. בכל מכשיר שנתקלתי בו אמורה להיות אופציה כזאת. כלומר אם במצב STAND BY המכשיר כביכול כבוי אבל יש שעון וכל מיני נוריות אז במצב כבוי הכל נכבה כמו אחרי כיבוי סוויץ' בדר"כ, בדרך כלל אם ךוחצים על כפתור OFF לחיצה ממושכת המכשיר נכבה טוטאלית תנסה את זה מקווה שעזרתי
  18. ההורים שלי קנו לא מזמן מאזדה 2 1500 103 כו"ס רכב פצצה זריז קטן חסכוני
  19. HU: Sony MEX-BT3600u Amp: Infinity REF475a Comp: JBL GTO 6508c Sub: JBL GT5-12
  20. בר"ד לא נגעו החיבורים בסדר מה צריך לבדוק במגבר? איזה פרמטר?
  21. סאב JBL GT5-12 מחובר למגבר INFINIRY REF475A מה עושים?
  22. מה יעשה עם הרכב?!
  23. אם אתה לא נהג צעיר, ביטוח חובה + צד ג' יעלה בסביבות ה 2000 אם כן אז רק החובה זה 2300-2500. מה שמשאיר אותך עם 8000 במקרה הטוב ו-5000 במקרה הפחות טוב. בסכום הזה אני מציע שתוריד את הדרישות שלך. הייתי ממליץ על ג'סטי. רכב קטנטן אבל אמין וכסכוני מאוד (סביבות ה6.5-7 ליטר ל100 ק"מ) לרכב קרבורטור זה מצוין (מנסיון קודם אם ג'סטי). שים לב שרכבים מתחת לשנת 95 צריכים בדיקת בלמים שבדר"כ לא מסתכמת בבדיקה אלה תיקון. בכל מקרה זה תקציב מאוד נמוך אבל מקווה שתסתדר איתו
  24. תודה, אבל גם שם לא מצאתי את מה שחיפשתי...
  25. שלום אני מחפש ספרות לטיפולים ותיקונים לסובארו אימפרזה RX 1.5lt שנת 2007. מצאתי ספרות ברוסית לשנת 2006 עם מנוע 1600. אם מישהו נתקל בספרות לדגם שלי אני אשמח לקישור. תודה
×
×
  • תוכן חדש...