Jump to content

Ilyuhaa

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ilyuhaa

  1. שלום אני רוצה לפרק את המשענת האחורית על מנת להשתיל בה לוח עץ שיחזיק מגבר. המשענת לא מתקפלת. מישהו נתקל? מישהו פירק? זה תהליך מסובך? או שני ברגים ואומים? תודה
  2. שלום אני רוצה לפרק את המשענת האחורית על מנת להשתיל בה לוח עץ שיחזיק מגבר. המשענת לא מתקפלת. מישהו נתקל? מישהו פירק? זה תהליך מסובך? או שני ברגים ואומים? תודה
  3. וואו לא חשבתי שדווקא על תיבה אני אתקע ככה...
  4. האמת שאני לא בדיוק מבין מה כל זה אומר. הבנתי רק שהרוב ממליצים על תיבה סגורה בנפח של ~35 ליטר, רק שאני מחפש באינטרנט ולא מצליח למצוא איפה מוכרים. יש למישהו כיוון? איזה אתר או משהו?
  5. חיפשתי באינטרנט וראיתי שרוב התיבות הן אוניברסליות ולא אטומות. איפה אני יכול למצוא תיבה שתתאים לו בול?
  6. איזה תיבה הכי מתאימה לסאב הזה? פורט? אטומה? נפח? תודה
  7. סבבה אז נראה שדי נסגרתי על המערכת רק עכשיו צריך שתתפנה קצת מסגרת באשראי ואפשר לצאת לדרך תודה לכולם
  8. מתחמם שמגיע למצב של PROTECTION?
  9. הבנתי תודה, ושאלה אחרת קראתי באחת התגובות על המגבר הזה שהוא מתחמם חבל על הזמן. זה נכון?
  10. כתוב שבגישור הוא מוציא 160 ואט לסאב של 150 זה מצוין אבל מה בקשר לקומפוננט? 60 ואט ל 120?
  11. תודה.
  12. והעובדה שהוא מוציא רק 60 ואט לערוץ לא תפריע? הקומפוננט הם 120 ואט והסאב 150
  13. אני שוקל לקנות את המגבר בהזה. השאלה שלי האם הוא יצליח להתמודד עם מורל טמפו ו C12 ? תודה
  14. תודה.
  15. וואו עכשיו יש לי עוד יותר בלבלות
  16. האמת לא, מישהו המצליץ לי. מתווך מחירים הזה יש את ה טמפו והפולס של מורל. הם עדיפים? המגבר הזה זמני. בעתיד הוא יהיה רק של הקומפוננט. כמה הC12 יותר "פשוט"? מה ההבדלים העיקריים שלהם? ומה ההבדל בין תיבה אטומה ופתוחה? אני די חדש בכל העסק הזה
  17. הכל ביחד יוצה בערך 2000-2200
  18. רמקולים GTO6507 JBL איזה תיבה מתאימה לקיקר?
  19. אז ככה מצאתי כמה דברים שכנראה שאני ארכיב רדיו דיסק Sony MEX-BT3600U שכבר מורכב מגבר JBL CS-60.4 רמקולים JBL CS-60.4 וסאב (שלגביו אני עדיין מתלבט ובינתיים יחובר גם למגבר הנ"ל) Sony XSLB10S (שבא עם תיבה) או COMP CVR12 של Kicker שבא בלי תיבה אשמך לדעות של מבינים והמלצות האם כדי להשקיע במערכת הזאת או שאפשר למצוא משהו יותר טוב במחיר הזה תודה
  20. איזה תיבה מתאימה לו?
  21. שמתי לב שרב הסאבים נמכרים ללא תיבה. האם יש איזה שהיא עדיפות לסאב שבא עם תיבה מקורית? או שאין בעיה להתאים תיבה לסאב? ואם יש המלצות לסאב בתקציב של כ 600 שח אני אשמך לעצה. תודה
  22. איפה הסגת תמערכת הזאת? אולי יש שם אחר על הרדיו דיסק עצמו... מה שכתוב על הפאנל לא נראה כמו שם של חברה, הרצתי חיפשו בכל מיני שפות, יש כל דבר חוץ ממערכות שמע לרכב..
  23. שלום! אני מתלבט לגבי שני דגמים של מורל: הפולס והטמפו. הבנתי בפולס זה דגם מיושן והייתי רוצה לדעת מה ההבדלים הבולטים בינהם. כמו כן אם ההספק של הרמקולים הוא 100 ואט RMS איזה מגבר אני צריך? עם יציאות של 100 ואט? או אפשר פחות? מה ההשלחות של מגבר שהוא יותר חלש מהרמקולים?
  24. הרכב הוא אימפרזה 2007 מקדימה מקום לרמקול 6.5" מאחורה בדלתות 5.25" (אם אני לא טועה) ובמגש האחורי הבנתי שאפשר לדחוף 6.5" בלי חיתוך ובלי בניה. אני מבקש יעוץ בבחירת קומפוננט כרגע לדלתות הקדמיות ולמגש האחורי. התקציב הכולל הוא כ 1K. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...