שלום
אני רוצה לפרק את המשענת האחורית על מנת להשתיל בה לוח עץ שיחזיק מגבר.
המשענת לא מתקפלת.
מישהו נתקל? מישהו פירק? זה תהליך מסובך? או שני ברגים ואומים?
תודה
שלום
אני רוצה לפרק את המשענת האחורית על מנת להשתיל בה לוח עץ שיחזיק מגבר.
המשענת לא מתקפלת.
מישהו נתקל? מישהו פירק? זה תהליך מסובך? או שני ברגים ואומים?
תודה
האמת שאני לא בדיוק מבין מה כל זה אומר.
הבנתי רק שהרוב ממליצים על תיבה סגורה בנפח של ~35 ליטר, רק שאני מחפש באינטרנט ולא מצליח למצוא איפה מוכרים.
יש למישהו כיוון? איזה אתר או משהו?
האמת לא, מישהו המצליץ לי. מתווך מחירים הזה יש את ה טמפו והפולס של מורל. הם עדיפים?
המגבר הזה זמני. בעתיד הוא יהיה רק של הקומפוננט.
כמה הC12 יותר "פשוט"? מה ההבדלים העיקריים שלהם? ומה ההבדל בין תיבה אטומה ופתוחה?
אני די חדש בכל העסק הזה
אז ככה מצאתי כמה דברים שכנראה שאני ארכיב
רדיו דיסק Sony MEX-BT3600U שכבר מורכב
מגבר JBL CS-60.4
רמקולים JBL CS-60.4
וסאב (שלגביו אני עדיין מתלבט ובינתיים יחובר גם למגבר הנ"ל) Sony XSLB10S (שבא עם תיבה) או COMP CVR12 של Kicker שבא בלי תיבה
אשמך לדעות של מבינים והמלצות האם כדי להשקיע במערכת הזאת או שאפשר למצוא משהו יותר טוב במחיר הזה
תודה
שמתי לב שרב הסאבים נמכרים ללא תיבה.
האם יש איזה שהיא עדיפות לסאב שבא עם תיבה מקורית? או שאין בעיה להתאים תיבה לסאב?
ואם יש המלצות לסאב בתקציב של כ 600 שח אני אשמך לעצה.
תודה
איפה הסגת תמערכת הזאת? אולי יש שם אחר על הרדיו דיסק עצמו... מה שכתוב על הפאנל לא נראה כמו שם של חברה, הרצתי חיפשו בכל מיני שפות, יש כל דבר חוץ ממערכות שמע לרכב..
שלום!
אני מתלבט לגבי שני דגמים של מורל: הפולס והטמפו.
הבנתי בפולס זה דגם מיושן והייתי רוצה לדעת מה ההבדלים הבולטים בינהם.
כמו כן אם ההספק של הרמקולים הוא 100 ואט RMS איזה מגבר אני צריך? עם יציאות של 100 ואט? או אפשר פחות?
מה ההשלחות של מגבר שהוא יותר חלש מהרמקולים?
הרכב הוא אימפרזה 2007 מקדימה מקום לרמקול 6.5" מאחורה בדלתות 5.25" (אם אני לא טועה) ובמגש האחורי הבנתי שאפשר לדחוף 6.5" בלי חיתוך ובלי בניה.
אני מבקש יעוץ בבחירת קומפוננט כרגע לדלתות הקדמיות ולמגש האחורי. התקציב הכולל הוא כ 1K.
תודה מראש