Jump to content

Ilyuhaa

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ilyuhaa

  1. כפתור חיפוש, אחלה דבר http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2595937
  2. DAn-BP 1.8 תודה חסכת לי עם התמונות... ותודה לשניכם, קצת קשה לי ברכב הזה, מי שמכיר המשענת לא מתקפלת אז צריך כל הזמן לרוץ לבגאז' אני אנסה את מה שאמרתם
  3. שלום המערכת שלי: HU: Sony MEX-BT3600u Amp: Infinity REF475a Comp: JBL GTO 6508c Sub: JBL GT5-12 אני מבקש טיפים ועצות איך לכוון נכון את המערכת הנ"ל תודה
  4. מצאתי את הסיבה והיא הרבה יותר פשוטה ומצחיקה ממה שהעלתם פה. פשוט המגבר היה מכוון לא נכון. ה-INPUT LEVEL היה גבוה מדי בהזדמנות זו הייתי שמח לקבל כמה טיפים לגבי כיוון המגבר תודה
  5. הבנתי שהוא יכול לפלוט רעשים לכבל RCA של המערכת. הכבלים עוברים מה HU לצד ימין כלומר מתחת לתא כפפות. מישהו יכול לעזור ולהגיד איפה המחשב נמצא ואיך הוא נראה בכלל? מה לחפש?
  6. מישהו יודע איפנ נוא יושב באימפרזה 2007?
  7. העניין הוא שהצפצוף מגיע רק מהטוויטרים ורק כשהסוויץ' במצב ON וההגדרות במגבר לא גבוההות מדי, באמצע פחות או יותר
  8. את הטעות של הכבלים באותו צד אני מכיר
  9. אז ככה. המערכת: HU Sony MEX-BT3600U amp: Infinty REF475a comp: JBL GTO 6508c SUB: JBL GT5-12 קניתי כבלים עבים יחסית, איכותיים. בזמן סרטר (כשנדלקים כל המחוונים והנוריות), יש צפצוף בטוויטרים. גם כשהמנוע מונע יש צפצוף אבל קבוע, כלומר, לא משתנה בהתאם לטורים. כבל מתח (עם סיכוך עבה מאוד, עובר בצד שמאל, ו RCA והכבלים של הרמקולים עוברים בצד ימין. ממה יכול להיות הצפצוף הזה? והאם יש דרך להפטר ממנו?
  10. כמה שאני מבין אותך. יש לי אימפרזה שחורה. כשהאוטו נקי, נראה פשוט מדהים, אבל כל האבק הזה (שזה עוד כלום) לאנשים פשוט אין כבוד לרכוש של אחרים. פותחים דלתות, דופקים וכאילו שום דבר לא קרה... פשוט כאב לב
  11. מצטער טעות בניסוח. חלונות אחוריים לא כולל שמשה אחורית או חלונות על הדלת האחורית
  12. בגלל זה כתבתי
  13. הבסיס החוקי תקנה 356 (ד) המעודכנת "לא ירשם רכב או יחודש רשיונו של רכב שהשמשה הקדמית והאחורית והשמשות שליד המושבים הקדמיים בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת". המשמעות משמעות עדכון התקנה היא כי ניתן לאשר במסגרת מבחן הרישוי ציפוי של יתר שמשות הרכב ( שאינן מוזכרות בתקנה ) דהיינו השמשות המותקנות בצידי הרכב מאחורי הנהג והנוסע שלידו בלבד. מה גם שברכב מסחרי תמיד היה אפשר להשחיר חלונות אחוריים כייון שיש דגמים של הרכבים האלה שבאים ללא חלונות כלל.
  14. אני לא מכיר הכהיה חד צדדית. אתה מתכוון שמבפנים אתה רואה הכל כאילו לא הוכהה בכלל? עשה לי בחור בסי-מול לפני 3 שנים בערך, עד היום שום שריטה, לא דהה, נראה פשוט מצוין. בקשר לפנסים, אל תתפוס אותי במילה אבל 99.9% שזה לא עובר טסט.
  15. היום אחרי 3 שנים בידוק המצבר שבא עם האוטו (Panasonic) הלך לעולמו. אני צריך המלצה למצבר, שיחזיק הרבה זמן ובמחיר לא שוחט. יש עכשיו מבצע באוטו דיפו על Hi-Energy (מבית VOLTA) ב350 ש"ח ו-VOLTA ב-30% הנחה. כדאי? ועוד שאלה. המצבר עכשיו 55AH האם ניתן/כדאי לשים 60? באוטו מותקנת מערכת. לא מפוצצת אבל בכל זאת. תודה.
  16. זה אמור לעזור
  17. מה זה על הדשבורד? יש איזה תמונה לראות איך זה נראה?
  18. חשבתי או כאן או כאן כאשר באפשרות השניה זה יותר קרוב לראש, וגם תהיה לטוויטר תזוזה לכיוון. מה עדיף?
  19. יש לי משהו שנראה כמו מקום יעודי איפה שהידית של הדלת אבל נראה ממש קטן. לא יודע אם יכנס. בקשר לקרוס, לא מפריעות לו הטריקות של הדלת? אני בטוח שאתה סוגר בזהירות (גם בלי הקרוס בדלת) אבל מה עם הנוסעים?
  20. מדובר בטוויטר של JBL GTO 6580C באימפרזה. ועוד שאלה. איפה כדאי לשים את הקרוס? חלק ממליצים בדלת חלק לא. מה השיקולים?
  21. זה מה שמפתיע אותי. הרי באינטרסים שלו להגיד לי שוואלה יש לך תקלה בוא נסדר לך אותה. אין לך אחריות? לא נורא זה יעלה לך ככה וככה... אבל עובדה שלא... מוזר... מה זה אומר?
  22. כלומר התקלה עדין שם? כל בדיקת מחשב עולה כ250-300 שח זאת הבעיה שלא. הוא אמר עידכון גרסה, הכל בסדר.
  23. אתמול בבוקר בדרך לעבודה, אחרי כ 10 ק"מ בכביש מהיר, מהירות קבועה של 100-110 נדלקה לי נורית המורה על תקלה במנוע. מיד עצרתי בצד, כיביתי את המנוע לכמה שניות אחרי ההנעה מיד נדלקה הנורית שוב. גם אחרי כמה שעות שהאוטו עמד, הנורית עדיין דלקה, כלומר לא איזה "באג" או משהו. הגעתי שמוסך מורשה של סובארו באשדוד, ולאחר הסבר קצר על מצב האוטו ( שבועיים שנגמרה האחריות) הסכימו לבצע לי דיאגנוסטיקה ללא תשלום. הבדיקה העלתה שהגירסה של המחשב מיושנת, ויש לעדכנה. לאחר עידגון היגרסה הנורית כבתה והכל בסדר. השאלה שלי איך יכול מחשב ניהול המנוע לדעת שהגירסה שלו מיושנת? (בוצע עידכון לפני כשנתיים) המזל שלי שזה קרה שבועיים לאחר סיום האחריות אחרת הייתי משלם על זה ביוקר. מישהו עוד נתקל בתופעה המוזרה הזאת?
  24. אני יודע שאי אפשר לקפל אותה. זאת הסיבה שכתבתי פה. אני רוצה לפרק אותה. הרי היא אמרוה להתפרק מהרכב, לא?
×
×
  • תוכן חדש...