מסכים עם vladclar הכל מילה.
לי יש אימפרזה שחורה, חלונות שחורים מוסיקה רועשת בקיצור אוטו מושך שוטרים. אבל משום מה בכל פעם שעצרו אותי עניתי על השאלות בלי חוצפה, לא עשיתי שטויות ולא ניסיתי להתחכם וטפו טפו טפו עד היום בלי דו"ח. פשוט תהיה חכם. בלי שטויות שלך ושל החברים שלך. מה גם שבטוח שאחרי שהשוטר ראה את החבר שלך עושה תדבר (כלומר את הדבר) המטומטם הזה הוא התעצבן עוד יותר.