שניהם תוצרת 2007
סובארו אימפרזה RX 1.5 ופוקוס 1.6
לשניהם גיר אוטומט.
אשמח לקבל דיעה על: סחירות שוק, צריכת דלק, אמינות, ביצועים, עלויות אחזקה וביטוח, וחווית נהיגה.
ההבדל במחירון הוא כ 10,000 ש"ח לטובת הפוקוס.
בפועל אצטרך להוסיף רק 5000 ש"ח לפוקוס.
תודה.