Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אלפא מיטו

אני משתמש באייפון וחיפשתי פיתרון לשתי בעיות, האחת העברת אודיו מהאייפון למערכת+שליטה עליו מההגה, השניה הינה התקנת דיבורית או כל אביזר שיאפשר ביצוע שיחות.

בתחילה חשבתי על מכשירים שמתחברים ליציאת הצ'יינג'ר במע' המקורית ומשמשים למשימות הנ"ל, כגון זה:

 

http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=51&cat=13&page=1

(דגם שיתאים למיטו אמור לצאת בתוך 6 שבועות, מהתכתבות עם החברה)

 

בסופו של דבר הגעתי למסקנה שעדיף כבר להחליף מערכת למערכת דאבל דין טובה+בלוטות+חיבור אייפוד ובכך גם להימנע מכאבי ראש בשדרוג עתידי של המערכת. או לפחות מכאב לב על שסתם קניתי מתאם יקר.

 

א. מה דעתכם על כל הלבטים שלי? הגעתי למסקנה הנכונה?

ב. התקציב עומד על 4000שח

ג. בתוכו יש לדחוס, HU, מתאם דאבל דין לרכב, מתאם בין המערכת לשליטה מההגה (קיים??), כבל לחיבור האייפוד, מגבר וסאב.

 

בנתיים נשאיר את הקומפוננטים המקוריים שדווקא נשמעים בסדר

 

אשמח לקבל המלצות ואת דעתכם.

 

תודה!

פורסם

כמו שראית ה"מומלץ" שהבחור מעליי הביא לך עולה בעצמו לבד על 5K.

בוא נגיד שאין סיכוי שתשיג את כל מבוקשך ב4K אלא אם כן תתפשר על איזה דאבל דין סיני וזול.

אתה מחפש דאבל דין בשביל מה? יש לו ייעוד כלשהוא שאתה זקוק לו?

יש גם מערכות רגילות 1DIN, שמספקות את הצרכים שביקשת בצורה טובה, גם בלוטות'

גם שליטה על אייפוד, וגם מתאם לשליטה מההגה.

 

רותם.

פורסם
כמו שראית ה"מומלץ" שהבחור מעליי הביא לך עולה בעצמו לבד על 5K.

בוא נגיד שאין סיכוי שתשיג את כל מבוקשך ב4K אלא אם כן תתפשר על איזה דאבל דין סיני וזול.

אתה מחפש דאבל דין בשביל מה? יש לו ייעוד כלשהוא שאתה זקוק לו?

יש גם מערכות רגילות 1DIN, שמספקות את הצרכים שביקשת בצורה טובה, גם בלוטות'

גם שליטה על אייפוד, וגם מתאם לשליטה מההגה.

 

רותם.

 

 

תודה רותם, קיבלתי את דברייך. האמת שכל המחשבה מאחורי דאבל דין הייתה הלוק היותר חינני של מסך מלא והאפשרות לחבר מצלמת רוורס, על שניהם אני יכול לוותר.

 

גי פי אס גם ככה יש אחד שעובד טוב באייפון (IGO).

 

אז אשמח לקבל המלצות למע' 1DIN, ושוב עם הדרישות הקודמות (מתאם ייעודי וכו)

 

תודה

 

**יש לי אפשרות לקנות חלקים בחול, האם זה מוזיל משמעותית ושווה וויתור על אחריות? והאםישנם בחול דגמים שאין בארץ?

×
×
  • תוכן חדש...