Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

לפני כיומיים הותקן אצלי בחדר ממיר מג'יק (HOT).

אתמול קיבלתי פלזמה חדשה וחיברתי אותה לממיר.

המתקין אמר שאיזולטור יסדר את העניין. אז חייגתי ל-HOT ואמרו לי שזה עולה 100 ש"ח - על ביקור טכנאי.

 

לשלם? לא לשלם? זה לא אמור להיות בחינם? (קשור לממיר...)

172

פורסם

כרגיל, בחברת HOT על כל דבר צריך להתווכח. מנסיוני עם הוט כל דבר פתוח למו"מ. תאלץ להתקשר אליהם ולדרוש באסרטיביות את הציוד הזה. תאמר להם שאתה משלם כסף טוב כל חודש בשביל להנות משידורי טלוויזה והם חייבים לאפשר לך צפייה תקינה במכשירך ללא תוספת תשלום.

 

אגב איזולטור הוא מעין תוסף (הטכנאים שביננו יוכלו להסביר את זה טוב ממני) המותקן על החוטים של הממיר בכדי למנוע תופעת גלים על המסך בפלסמות ומסכים דקים אחרים (הרגישים יותר להפרעות מטלויזיות רגילות).

פורסם

באיזה סוג חיבור אתה מחובר מהממיר לטלויזיה? ניסית חיבורים אחרים כמו קומפוננט או HDMI?

מה התופעה אותה אתה חווה במסך?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אל תשלם. זו בעיה שלהם ולא שלך.

גם לי היתה את התופעה הזאת עם YES, הם שילמו כמו גדולים.

 

התופעה נקראת GROUND LOOP ובדרך כלל נגרמת מבעיית הארקה בציוד של HOT או YES (השקע בקיר או איפשהו בדרך)

 

התופעה מתבטאת בכך שרואים על המסך פסים אנכיים רצים (לאט או מהר).

 

האיזולטור פותר בצורה מלאכותית את בעיית האדמות, לפעמים ניתן לפתור את הבעיה גם בלעדיו ע"י חיבור כבל כלשהו בין הטלויזיה לממיר (למשל :כבל RCA)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל צודק במאת האחוזים . לרכיב קוראים בעברית "מבודד אדמות" ,ואתה לא צריך לשלם שקל אחד בודד . בזמנו היו מרכיבים את הרכיב הזה בכניסת הסיגנל הראשי של הבניין .

כרגיל שרות רע וחבל.

 

בברכה

מוטי

פורסם

הם צריכים ללת לך שידור נורמלי , אבל הם קצת חצופים כי לא מבינים שעוד מעט הם ישדרו לעצמם

באיזה סוג חיבור אתה מחובר מהממיר לטלויזיה? ניסית חיבורים אחרים כמו קומפוננט או HDMI?

מה התופעה אותה אתה חווה במסך?

הוא לא רואה ESPN

פורסם

אני מחובר בRCA ל-SCART (בממיר).

התווכחתי מעט בטלפון ושולחים אליי טכנאי. אם יתגלה שהבעיה בממיר לא אשלם. נראה מה יהיה...

172

פורסם

RCA לפלזמה חדשה? עדיף שתחבר כל חיבור אחר מלבד זה.

SVIDEO/COMPONENT/HDMI אם יש לך את הכבל, תחבר ותבדוק אם הסתדר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
RCA לפלזמה חדשה? עדיף שתחבר כל חיבור אחר מלבד זה.

SVIDEO/COMPONENT/HDMI אם יש לך את הכבל, תחבר ותבדוק אם הסתדר.

 

לא מדויק . ישנם כבלים איכותיים של RCA ולא מהסוג הפשוט שמתקינות חברות הכבלים. אין צורך להשקיע יותר מידי ,רק לוודא שהכבל עבה (לא סתם עבה) אלא בעל סיכוך גבוה.

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם
אני מחובר בRCA ל-SCART (בממיר).

התווכחתי מעט בטלפון ושולחים אליי טכנאי. אם יתגלה שהבעיה בממיר לא אשלם. נראה מה יהיה...

 

הבעיה אינה בממיר ואינה בפלאזמה . גם אם יחבר לך CRT להדגמה ושם לא תראה את הפסים ,ההדגמה אינה נכונה .כמו שכתב אייל ,מדובר בהפרשי הארקה שמתבטאת בתופעה שציינת במכשירים קצת יותר "רגישים" מהדור החדש.

 

בברכה

מוטי

פורסם

יתכן שאתה באמת צודק, אני לא מתווכח על כך, אך בינתיים כדי לראות את המונדיאל בצורה נורמלית ואולי למנוע הגעה סתמית של טכנאי, שינסה חיבור אחר אם יש לו אפשרות. גם כבלי RCA פשוטים גורמים להפרעות בצפיה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לרגע התבלבלתי... הטלויזיה מחוברת לממיר עם חיבור כזה, רק עם כבל עבה יותר (מה שקיבלתי מ-HOT).

אין לי אפשרות לחבר ב-HDMI (ממיר מג'יק).

 

המתקין של הטלויזיה אמר לי בפירוש שאני חייב איזולטור, כנראה שיש לו ניסיון.

ד"א, הנציגה של הוט אמרה לי שזה עולה 250 ש"ח, זה נכון?

 

בכל מקרה, אחרי שהוא יתקין את האיזולטור, יש המלצה על איזה חיבור להשתמש? מה הכי איכותי?

172

פורסם

לא הבנתי .הם מתכוונים לחייב אותך ב-250 ש"ח על הרכיב הזה ? אני לא בטוח לגבי מחירו בשוק ,אבל לא נראה לי המחיר .  

 

בברכה

מוטי

פורסם

תשבור משהו אחר, תתקשר אליהם - תגיד שלא עובד לך שום דבר - הם ישלחו אליך טכנאי, הוא יסדר את זה ועל הדרך יתקין לך כל מה שאתה צריך בנוסף.

לצערי הייתי במצב כמו שלך ורק ככה זה נפתר.

×
×
  • תוכן חדש...