Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
RCA לפלזמה חדשה? עדיף שתחבר כל חיבור אחר מלבד זה.

SVIDEO/COMPONENT/HDMI אם יש לך את הכבל, תחבר ותבדוק אם הסתדר.

 

התכוונתי לחבר סתם כבל RCA רק לשם "תיאום אדמות" בין הממיר לפלזמה. לא באמת להשתמש בכניסה הזו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור- אני באותה נקודה לאחר רכישת LCD C530 (מומלצת מאוד) של סמסונג.

בחיבור ממיר יש רעשים מהרמקולים.

צריך איזולטור.

הוט דורשים 100 ש"ח.

אבא שלי ינסה להשיג אותו דרך חבר בעל חנות לרכיבים האלו.

יש טעם להתווכח עם הוט?

לפותח השרשור- איך נסגר הסיפור שלך מול הוט?

פורסם
מקפיץ את השרשור- אני באותה נקודה לאחר רכישת LCD C530 (מומלצת מאוד) של סמסונג.

בחיבור ממיר יש רעשים מהרמקולים.

צריך איזולטור.

הוט דורשים 100 ש"ח.

אבא שלי ינסה להשיג אותו דרך חבר בעל חנות לרכיבים האלו.

יש טעם להתווכח עם הוט?

לפותח השרשור- איך נסגר הסיפור שלך מול הוט?

 

קצת ויכוחים וקיבלתי בחינם.

בהתחלה הם רצו תשלום עם האיזולטור, ואז אמרו שה-100 שקלים הם בעצם על ביקור של טכנאי.

ת'אמת שקיבלתי אותו בחינם אחרי עוגמת נפש שהם עשו לי, לא זוכר בדיוק... לא משהו רציני אבל דרשתי לקבל אותו בחינם כפיצוי.

172

פורסם

מה פתאום בתשלום!! הם מתחייבים לך לשירות ברמה מסוימת, הם צריכים לספק אותו. אצלי התקינו בעבר איזולטור בלי שום תשלום ושום בטיח. לא שזה באמת עזר, כן?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תהיה עם הטלפנית יותר מ-2 דקות על הקו, תראה לה שאתה לא משתכנע שזה עולה 100 שקל ואז היא "תעשה נסיון" ורק תדע "שזה נורא נדיר" אך ישמחו לתת לך בחינם.

 

לא מכיר איזולטורים, מכיר את HOT.

משכנתא זה קל

פורסם

צודקים!

ויכוח של כמה דקות עם הנציגה בטלפון, דרישה לתשלום של -100 שקל, בלבולי שכל שזה לא מחובתה של הוט וזו לא בעיה טכנית שלהם ועלי לשלם על האיזולטור ("כי הוט לא חייבת לתמוך בכל טולויזיה שרכשת"..נו באמת..)

בקשה לניתוק, הסכמה לדבר עם "נציג בכיר שיחזזור אליך תוך 4 שעות"...ואז טלפון מהנציג הבכיר ו:

"אני אאשר לך באופן חד-פעמי התקנה בחינם, כבר היום" !

 

אחרי 3 שעות היה לי איזולטור מותקן. רואים מצויין ב-LCD החדשה.

:-D

 

תודה לכם.

סמסונג C530 מומלצת מאוד !!!

פורסם
לא מדויק . ישנם כבלים איכותיים של RCA ולא מהסוג הפשוט שמתקינות חברות הכבלים. אין צורך להשקיע יותר מידי ,רק לוודא שהכבל עבה (לא סתם עבה) אלא בעל סיכוך גבוה.

 

 

בברכה

מוטי.

 

זה כבלי קונפוננט מה שאתה מדבר עליהם!

×
×
  • תוכן חדש...