Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה מדובר על רכב הונדה סיויק שנת 97 ,גיר רגיל,

בזמן האחרון יש לי בלאי של האנטיפריס ,מלה אנטיפריס נעלם לי לאיזה מקום,

השאלה לאן הוא יכול להעלם אם אין נזילה(בדוק)?

וגם שמתי לב היום שיצא לי עשן לבן מהאגזוז קשה הרכב עמד והאלתי קצת סל"ד עד איזה 5000 ,יצא עשן לבן ומים איתו ביחד

הרבה שפריצים של מים כל פעם שהעלתי את הסל"ד קשה הרכב עמד .

מה זה יכול ליהיות ?האם אפשרי לתקן את זה לבד?

ואם לא אז כמה דבר כזה עולה בערך במוסך?

והאם יכול ליהיות שזה ביגלל הפילטר הפתוח שהרכבתי ליפני כחודש?

תודה לעונים.:-)

פורסם

אכן סיכוי גבוה שמדובר על פריצת אטם ראש וחדירת מיים אל הצילינדרים ויציאתם דרך סעפת הפליטה ואל האגזוז בצורת אדים. בדוק טוב האם זה קורה כשהרכב בטמפרטורת עבודה ולא שהוא קר. כמו כן בדוק עירבוב של המיים עם שמן מנוע. בנוסף פתח מיכסה רדיאטור שהמנוע קר ובדוק האם יש ביעבוע וקפיצות של מיים כאשר הרכב מונע. ללא לחיצה על גז.

:)
פורסם

אני אספר לך מה הסיפור אצלי אני מקווה שזה יתן לך כיוון מחשבה כי אני לא טוב בלהסביר את עצמי.

רוב הנסיעות שלי קצרות ברמה כזאת שבחורף אני מסיים נסיעה שהמנוע עדיין לא התחמם בכלל, וכל החורף שפתחתי את פקק השמן היה לי "טחינה" במכסה, והתופעה הזאת לא קורית לי בקיץ כי המנוע מתחמם ממש מהר גם בנסיעה קצרה.

מה שאני מנסה להגיד זה שאתה יכול לראות ערבוב של מים עם שמן אם המנוע קר, כלומר מה שאתה בעצם רואה בשמן זה מה שנגרם מעיבוי של אדים שעדיין לא יצאו מהמנוע כי המנוע לא התחמם מספיק.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אקסנט קופה שלום רב !

האם קראת את תחילת השרשור, מתחילתו ועד סופו?

האם קראת שפותח השרשור, מתלונן, על איבוד מסיבי של אנטריפיז/ מי קירור ועל עשן לבן מצינור הפליטה ?!

ואם כן מה הקשר לעבוי ואדי בוקר, והקשר לאיבוד מי קירור, אשר כמו שכתב קודמי, מ מעידים על אטם ראש מנוע פרוץ, ו/או ראש מנוע אכול, והמחייב פירוק ראש מנוע.

הערכת מחיר ניתן לקבל רק במוסך, ולא ניתן לזרוק הערכת מחיר סתמית, בפורום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה היקר, התייחסתי בתשובתי רק לשאלת "פולו,גולף" למה יש לעשות בדיקות מסוימות רק שהמנוע חם, ללא התייחסות למקרה של פותח השרשור שציין שיש איבוד נוזל קירור מאסיבי שכמובן מצביע פריצה באטם ראש מנוע.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אקסנט קופה שלום רב !

קיבלתי את הסברך, וקבל את התנצלותי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אקסנט קופה שלום רב !

האם קראת את תחילת השרשור, מתחילתו ועד סופו?

האם קראת שפותח השרשור, מתלונן, על איבוד מסיבי של אנטריפיז/ מי קירור ועל עשן לבן מצינור הפליטה ?!

ואם כן מה הקשר לעבוי ואדי בוקר, והקשר לאיבוד מי קירור, אשר כמו שכתב קודמי, מ מעידים על אטם ראש מנוע פרוץ, ו/או ראש מנוע אכול, והמחייב פירוק ראש מנוע.

הערכת מחיר ניתן לקבל רק במוסך, ולא ניתן לזרוק הערכת מחיר סתמית, בפורום.

בברכה

צביקה

 

איבוד נוזל הקירור לא בהכרח מעיד על פריצה באטם הראש. ייתכן שישנה דליפה באטם היניקה, שגורמת לשאיבת נוזל קירור שעובר דרכה, אל תוך הצילנדרים.

 

האם המנוע התחמם בעבר?

 

בדוק אם יש "טחינה" על מכסה השמן - מעיד על פריצת אטם ראש.

 

חזור לעדכן!

פורסם
מה זה משנה אם המנוע קר או בטמפ עבודה ?

יש מצב שהמנוע לאחר לילה קר ולא עבד ברגע ההנעה שהמנוע כולו קר הוא ייפלוט אדיי לחות שהיצטברו במהלך הלילה במערכות הפליטה אז המדד לא יהיה מדוייק אם הבדיקה תיעשה על מנוע קר. ברגע שהמנוע בטמפרטורת עבודה נורמלית ויורק מיים ועשן של אדים מהאגזוז זה כבר לא תקין בכלל.

:)
פורסם
אז ככה מדובר על רכב הונדה סיויק שנת 97 ,גיר רגיל,

בזמן האחרון יש לי בלאי של האנטיפריס ,מלה אנטיפריס נעלם לי לאיזה מקום,

השאלה לאן הוא יכול להעלם אם אין נזילה(בדוק)?

וגם שמתי לב היום שיצא לי עשן לבן מהאגזוז קשה הרכב עמד והאלתי קצת סל"ד עד איזה 5000 ,יצא עשן לבן ומים איתו ביחד

הרבה שפריצים של מים כל פעם שהעלתי את הסל"ד קשה הרכב עמד .

מה זה יכול ליהיות ?האם אפשרי לתקן את זה לבד?

ואם לא אז כמה דבר כזה עולה בערך במוסך?

והאם יכול ליהיות שזה ביגלל הפילטר הפתוח שהרכבתי ליפני כחודש?

תודה לעונים.:-)

 

בלי קשר לאדים מהאגזוז ועשן לבן, אתה מאבד מים שזה ממש לא תקין.

תפתח את פתח מילוי שמן מנוע ותבדוק אם יש לך מישחה לבנה על גבי המכסה או על דפנות המיכל.

אם כן זה סימן שיש לך דליפת מי קירור למנוע.

זה יכול להיות מאטם סעפת יניקה שנקרע וזקוק להחלפה (לדעתי לא סיפור יקר ברכב שלך).

×
×
  • תוכן חדש...