Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני צריך לעשות טיפול 60000 בניסן אלמרה שלי ורציתי לקבל ייעוץ ממי שעבר את החוויה.

האם כדאי לי לעשות את הטיפול במוסך מורשה של ניסן רנו או שאפשר להסתפק במוסך רגיל?

לאיזה מוסך טוב אפשר לפנות בעניין באזור המרכז?

כמה אמור לעלות פחות או יותר הסיפור הזה?

 

ובכלל - מה שמנחה אותי זה לעשות את הדברים כמו שצריך ולא לצאת פרייר. אז ספרו לי אם יש דברים חשובים בנדון שכדאי לדעת :)

 

תודה.

פורסם

טיפול 60000 בניסן אלמרה הינו טיפול מקיף גדול ועלותו במוסכי הרשת כ-1800 ש"ח

הטיפול כולל החלפת כל נוזלי הרכב (גיר,מנוע,נוזל קירור, נוזל בלמים)

החלפת פילטרים (מזגן, מנוע)

החלפת מצתים

בדיקת בלמים

 

טיפול דומה במוסך רגיל כ-800 ש"ח

 

הצעתי לקנות אתת כל החלקים הנכונים ואיכותיים לרכב בחנות לחלקי חילוף לגשת למוסך ולשלם רק על עבודה

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

:-Dממש מצחיק שאתה מחפש הגיון

במחירי מוסכים מורשים.

נכנסת אמרת שלום?700 ש"ח

אמרת גם בוקר טוב? 1800 ש"ח!

זה ההגיון

קניית כל החלקים בנפרד תעלה הרבה פחות כסף- על עבודה תשלם הרבה.

תמצא (אם לא מצאת עד היום)מוסך מקצועי שאינו מורשה

ובצע שם את העבודה.

אני אישית לשתי מכוניות קונה חלקים כמו מסנן שמן במוסכי יבואן

ועושה באוטודיפו /לבד(מצתים נוזל קרור מסנן אויר)

יוצא 1/3 כסף,שמן קונה באוטודיפו L.M MOS2 שהוא הרבה מעבר למה ששמים לך במורשה!

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אחלה, תודה.

 

לגבי החלקים - איך הסיפור עובד? אני פשוט ניגש למוסך מורשה ומבקש אותם לפי הרשימה של מה שצריך לעבור טיפול?

או שאמור להיות ליבואן מעין חנות למכירת חלקים?

פורסם

אני לא יודע באילו מוסכים יצא לך לבקר, אבל במוסך מרכזי של טויוטה זה ממש לא כך, ואם זה היה כך, לא הייתי מתקרב לשם.

שום טיפול או ביקור במורשה טויוטה לא עלה לי יותר מ 1200 שקל וגם זה לטיפול כולל ברקסים וכל מיני דברים מסביב,לרכב שנת 2003, וזאת הסיבה שהסכום שציינת תמוהה בעיניי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מדובר ברכב ניסן ולא טיוטה

במוסכי הרשת ניתן לרכוש חלקים לכל מי שמבקש !!!

 

עלות שעות עבודה במוסך מורשה לטיפול 60000 הינו 800 ש"ח + חלקים + מעמ = 1800 ש"ח

 

קנה לבד ותחסוך המון

מצתים (140 ש"ח), נוזל קירור איכותי (70 ש"ח), נוזל בלמים DOT 4 , שמן ממסרה DEX 3, שמן מנוע 10W40 איכותי

פילטר שמן (רביט 222 מתאים) , מסנן אוויר, מסנן מזגן (70 ש"ח)

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם
מדובר ברכב ניסן ולא טיוטה

במוסכי הרשת ניתן לרכוש חלקים לכל מי שמבקש !!!

 

עלות שעות עבודה במוסך מורשה לטיפול 60000 הינו 800 ש"ח + חלקים + מעמ = 1800 ש"ח

 

קנה לבד ותחסוך המון

מצתים (140 ש"ח), נוזל קירור איכותי (70 ש"ח), נוזל בלמים DOT 4 , שמן ממסרה DEX 3, שמן מנוע 10W40 איכותי

פילטר שמן (רביט 222 מתאים) , מסנן אוויר, מסנן מזגן (70 ש"ח)

 

שלום רב

לגבי שמן גיר חובה ברכב זה להשתמש בשמן גיר cvt בלבד ( אפילו שמני גיר סנטטים לא כולם עומדים בתקני cvt .אז כמובן שלא בשמן dex 3 )

לגבי איכות החלקים שאתה רוכש לבד מומלץ לרכוש מוצרים מקוריים או לפחות מיצרני oem .ומה לגבי אחריות לתפקוד הרכב לפעמים החיסכון עולה ביוקר . ( לגבי מסנני שמן רביט . טויוטה ישראל שלחה ליצרן טויוטה דוגמאות של שמני מנוע + מסנני שמן של רביט שהיו בשימוש ברכבי הליסינג וקיבלה משוב שגם השמן וגם המסנן לא עומדים בתקן ובדרישות של טויוטה )

 

בברכה זיסו יוסי-מוסך זיסו

פורסם

רוצה לחסוך עוד יותר:

אם אתה מהצפון, יש את סכנין ודיר חנא, 5 דקות ממשגב, החלקים יעלו לך שם הרבה הרבה פחות מחנות רגילה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

יש בסכנין על הכביש הראשי, בכיכר,ממש על הכיכר,אם אתה בא מכיוון מישגב,זה מצד שמאל, חנות חלפים של בחור נחמד,יש גם מקורי ויש גם תחליפי,תלוי מה אתה צריך, בכל אופן רק תיזהר כי זה ממכר.

 

הבנתי כמה פראייר הייתי עד היום.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...