Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

 

יש לי בעייה מוזרה , האוטו היה ליסינג לשעבר , באחד הטיפולים החלפתי ברקסים (משהו עלום שם) וחריטה

וזה החזיק בערך ל 15 אלף ק"מ .

המוסכניק אמר שזה "בלאי טבעי" מה שנראה לי מאוד מוזר ולא הגיוני .

בכל אופן החלפתי שוב לרפידות של לוקאס אמר לי המוסכנים שהם טובים יותר ואמורים להחזיק יותר ושוב חריטה

והפלא ופלא גם החזיק בערך 15 אלף ק"מ .

 

האם מישהו נתקל בתופעה כזו ?

אני יודע שזה יכול ליהיות בלאי טבעי מצורת הנהיגה שלי , אבל באף רכב קודם זה לא היה ויש לי 9 שנים רישיון

ובכל תשע השנים היו לי רכבים שונים ומגוונים ורק פה זה קורה.

 

מה יכול ליהיות לא תקין שגורם להאצה בבלאי ?

המוסכניק מצידו אמר להחליף רפידות והכל בסדר ,אבל נראה שיש שם משהו מעבר

ורוצה איזשהו כיוון כי שונא ללכת למוסכים על "עיוור" הם מנצלים את זה.

 

*** עוד שאלה - מישהו החליף אי פעם פילטר דלק בלאנסר 2005? משום מה המוסכניק שלי לא מצא אותו

אמר שזה יושב בתוך המיכל ושלא מחליפים ;-(

פורסם
אהלן ,

 

יש לי בעייה מוזרה , האוטו היה ליסינג לשעבר , באחד הטיפולים החלפתי ברקסים (משהו עלום שם) וחריטה

וזה החזיק בערך ל 15 אלף ק"מ .

המוסכניק אמר שזה "בלאי טבעי" מה שנראה לי מאוד מוזר ולא הגיוני .

בכל אופן החלפתי שוב לרפידות של לוקאס אמר לי המוסכנים שהם טובים יותר ואמורים להחזיק יותר ושוב חריטה

והפלא ופלא גם החזיק בערך 15 אלף ק"מ .

 

האם מישהו נתקל בתופעה כזו ?

אני יודע שזה יכול ליהיות בלאי טבעי מצורת הנהיגה שלי , אבל באף רכב קודם זה לא היה ויש לי 9 שנים רישיון

ובכל תשע השנים היו לי רכבים שונים ומגוונים ורק פה זה קורה.

 

מה יכול ליהיות לא תקין שגורם להאצה בבלאי ?

המוסכניק מצידו אמר להחליף רפידות והכל בסדר ,אבל נראה שיש שם משהו מעבר

ורוצה איזשהו כיוון כי שונא ללכת למוסכים על "עיוור" הם מנצלים את זה.

 

*** עוד שאלה - מישהו החליף אי פעם פילטר דלק בלאנסר 2005? משום מה המוסכניק שלי לא מצא אותו

אמר שזה יושב בתוך המיכל ושלא מחליפים ;-(

 

 

עדיין צריך עזרה אנשים ..

×
×
  • תוכן חדש...