Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC ראלי טורקיה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקטע המדהים בקריירה של לואב זה שנראה כאילו הוא לא עבד כל כך קשה.

לפחות ב-WRC הוא לא טיפס למקום הראשון לאט לאט, נכשל וקם או התגבר על קשיים במהלך הדרך, הוא הגיע ישר למקום השני בעונה הראשונה שלו (וגם זה בגלל הוראות קבוצה כנראה) ובהעונה השניה ועד היום הוא שולט בזירה ביד רמה

פשוט חריג ברמה שקשה לקלוט

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי

 

הוא עבד קשה מאד .

בעוד כל נהג ראלי צרפתי או לפחות כמעט כל נהג ראלי צרפתי משפשף את כפפות ידיו וצמיגיו במרוצי האספלט בצרפת, בחר מאסטר לואב לעשות שילוב של אליפות האספלט הצרפתית שנחשבת יוקרתית מאד ותחרותית מאד, אבל שילב גם מרוצי ראלי באליפות העפר שכמעט ולא נחשבת שם.

 

הנה משהו קטן מעונת 1999 באליפות צרפת -

http://www.youtube.com/watch?v=ifawCXsYh0Q דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בנוסף, כאשר היה בשל מספיק ו"ריסק" מספיק מכוניות בצרפת, החל לעשות את צעדיו באליפות ה-JWRC וכמובן זכה באליפות שם, תוך שהוא מקבל אישור מיוחד מה-FIA להפסיק את העונה לאחר שהבטיח את האליפות בכדי לעשות סיפתח ב-WRC. הוא היה חייב את האישור הזה ולו רק מכיוון שנהג אז ב-JWRC היה מחוייב לעונה שלמה. מיותר לציין שהוא ניצח את כל המרוצים בהם השתתף...

 

נכון, יש לו כישרון אדיר שלא רואים כל יום אבל אי אפשר להגיד עליו שהוא לא עובד או עבד קשה בכדי לקבל את "כסא הכבוד".

 

 

מקווה שתרמתי משהו

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

 

הדגשתי שב-WRC הוא לא עבד קשה, להיות שני בעונה הראשונה ומאז לשלוט זה לא לעבוד קשה

לא כמו לטבלה/אוז'ייר/ווילסון/הירבונן וכו' שמטפסים לפסגה לאט לאט, נופלים וקמים ואולי יום אחד יהיו אלופים

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי

 

מכיוון שלא יכולתי להרגע עד שלא אמצא לך קטע של לואב על עפר, מתקופת "צעירותו" - בבקשה -

http://www.ffsa.tv/video/10-5-10/loeb-story-6eme-episode.html

 

כמובן שצרפתית אני לא מבין, אבל...הסרטון עושה את העבודה, אז תהנה.

 

לדעתי גם ב-WRC הוא עבד קשה, נכון, הכישרון עשה הרבה מזה ובכל זאת, הוא היה חייב, לא רק צריך, חייב, להוכיח את עצמו כבר בניסיון הראשון מול בוגלסקי ולאחר מכן היו לו 2 תותחים בקבוצה - זוכר ? סיינז וקולין מקריי, זה היה המבחן האמיתי שלו.

תמיד אומרים שבמרוצי מכוניות תהיה יותר מהיר מבן הקבוצה שלך ועשית כבר חצי מהעבודה.

הוא היה יותר מהיר מהם .

 

כמו שאמרתי בעבר לא אחת, גם באולפן "ראלי עולמי " ז"ל - גם את האליפות של פטר סולברג צריך לרשום לזכותו. טעות טקטית של סיטרואן שלא הרשו לו ללחוץ ב-RAC והעדיפו אליפות יצרנים שאף אחד לא זוכר מול אליפות נהגים.

 

דובי

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי

אתה תותח!

אבל כדי להגיד את המילה האחרונה :lol: אתה חייב להודות שבהשוואה לנהגים אנושיים הוא התאמץ הכי פחות (בחיי ה-WRC שלו, ואולי גם לפני?)...

 

יום נהדר

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לואב מוכשר מעל לכל ספק, אני מסכים שנראה שהוא לא כ"כ מתאמץ אבל יש כאן משהו שמשחק תפקיד חשוב אם לא מכריע.

שימו לב שכל שאר הנהגים לוקחים פי כמה וכמה יותר סיכונים מלואב כמובן בגלל הרקורד והרושם שנוצר, שהוא כמובן בלתי מנוצח, לפי מה שאני רואה, הוא נוהג רגיל לחלוטין (עדיין מאוד מהר) אבל לא לוקח סיכונים כמעט.

לדעתי בסופו של דבר הנהגים שמהווים איום עבורו באיזה שהוא שלב בראלי עושים תאונה בגלל סיכונים מאוד גבוהים שהם לוקחים, כך שללואב אין בכלל מה להלחץ

 

אגב דובי, אני מאוד אוהב ועוקב בעקביות אחר הסיקורים שלך! ישר כח!

פורסם

להגיד על לואב שהוא נוהג רגיל זה ממש לא רציני.

מה שכן הנקודה המעניינת שצצה כל הזמן היא שכל נהג שמקבל לידיו סיטרואן לנהיגה מתברג ישר בצמרת

לכן המסקנה שלי היא שהרכב והנהג (התמהיל) נותן את הטון במירוצי הראלי.

לואב? רמה אחת מעל כולם!!!!

מירוצי מכוניות

פורסם

מישל

תסתכל על העבר ,לא צריך להיות חכם גדול ,קח את סולברג לדוגמא ,זה לא מספיק?

קח את אוג'ייר, תראה איך הוא "נותן בראש" ללטבאלה.

מירוצי מכוניות

פורסם

אחר צהריים טובים

 

היתרון הגדול של הסיטרואן על הפורד ברור כשמש, מה גם שסיטרואן המשיכו והשקיעו בפיתוח המכונית בשנה שעברה, דבר שפורד כבר לא עשו, התוצאות האיכותיות בשטח.

אסור לשכוח שגם התוצאות הכמותיות מדברות - ביחוד בכל הקשור ל-C4 WRC . באם לפני שנתיים ראינו בדרך כלל את סבסטיאן לואב נלחם כמעט לבד בצמרת, בשנה שעברה היה זה סורדו שעשה קפיצה לתוך החמישייה הראשונה כאשר לעתים הצליח להגיע אפילו יותר מזה , לקראת סוף העונה שעברה וביחוד השנה יש כבר את סבסטיאן אוג'ייר שכבר צבר ניסיון, מכיר את המכונית ואת הסטייגי'ים יותר טוב ויחד עם ה"פרטית" של פטר סולברג הם ממלאים את הפודיום.

בפורד לא עשו שינוי - לא במכונית ולא בנהגים, יש שם צמד נהגים , הראשון מהיר ועקבי אבל אלוף עולם הוא לא יהיה (הירבונן) והשני מהיר מאד, לא עקבי (לאטבלה) יותר מזה אין כלום בפורד - הגלגל התהפך .

לפני שנתיים היתה ערימה של פורדים שקראו תיגר על 2 סיטרואנים והיום ערימה של סיטרואנים ורק צמד פורדים - והתוצאות מדברות בעד עצמן.

 

חשוב לזכור שהשנה שתי הקבוצות משקיעות את עיקר הפיתוח כבר במכונית הבאה - ה-DS3 של סיטרואן והפיאסטה S2000 ששתיהן כבר נבחנות עם מנועי WRC , לקראת התקנת מנוע 1600 מוגדש לעתיד לבוא. מה יהיה אז ? שאלה טובה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...